[TV] Prison Break [Amerika]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door vagegast_112, 13 mrt 2006.

1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijwel niets aan Prison Break is ook maar een beetje realistisch. Een architect die in zijn eigen ontworpen gevangenis geplaatst wordt, geloof je serieus dat zoiets kan gebeuren? Op Imdb zijn ze ooit met een topic begonnen over 250 dingen die heel vreemd zijn aan prison break, ze zijn nu waarschijnlijk al over de 500 dingen heen...

Neemt niet weg dat Prison Break gewoon erg vermakelijk is, en bij het eerste seizoen was dit vooral het geval. De hele tijd spanning, elke keer weer nieuwe personages met hun eigen verhaal etc.

Ik vind het nog steeds een leuke serie, maar er zitten af en toe wel gewoon veel slechtere afleveringen tussen dan ik gewend ben van de serie. In de afgelopen aflevering...
    ...gebeurde gewoon weinig, er is eigenlijk niets ingrijpends gebeurt, alleen maar een beetje actie, qua verhaallijn is er eigenlijk niets verandert. Daarbij komt nog het belachelijke stuk verhaal dat die bazin zomaar weet te ontsnappen met een paar karate trapjes, echt ongeloofwaardige domme onzin.

2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Deel 1 was erg spannend. De ruimtes waren klein en alles wat er gebeurde moest gedaan worden om te ontsnappen. Het geheel was gewoon erg goed. Natuurlijk niet super realistisch, maar wel erg onderhoudend.

Seizoen twee was al minder. Iedereen in Amerika weet dat er gevangenen ontsnapt zijn, overal hangen foto's, posters en zijn ze op TV, maar als ze over straat lopen is er NIEMAND die ze herkent. Dat vond ik nog wel het meest neppe...

Seizoen drie, of iig de intro van dat seizoen aan het einde van seizoen twee, leek mij weer een stuk beter te worden. Weer een gevangenis, maar dan eentje die NOG gruwelijker was dan de eerste. Met alleen maar tuig en zonder regels. Dat viel me eigenlijk meteen al vies tegen. Het is net een gezellige picknick ofzo xD

Ik weet niet... Vanaf seizoen twee is voor mij de serie een beetje in een dal geraakt. Misschien dat het in de loop van dit seizoen weer wat beter wordt. We'll see!

3. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Zijn bedrijf heeft de gevangenis ontworpen en hij weet de blauwdruk ervan te bemachtigen. Niemand, maar dan ook niemand wist dat hij de blauwdruk in handen had.

Of je spreekt jezelf even tegen.

Laatst bewerkt door een moderator: 17 jan 2008
  4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het tweede seizoen ook wel vet hoor. Continu dat gevoel dat ze je ontdekken of arresteren. Zat veel spanning in. Ook vond ik het mooi dat je ook kon zien hoe C-Note, Haywire en Tbag verder gingen buiten de gevangenis. Maar het eerste seizoen blijft het best. Bij het derde seizoen had ik hetzelfde als iRoy, het begin beloofde me veel goeds, echt zo'n creepy gevangenis, maar ze lopen daar gewoon een beetje rond buiten hun cellen, beetje chillen etc. Gaat nergens over. Enige wat er erg aan is dat ze lijken gewoon op de grond laten liggen. 8)

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Dat machtsspelletje enzo vind ik wel interresant aan seizoen drie maar het kidnappingsverhaal begint nu wel heel erg flauw te worden. Je hebt een top crimineel in custody, ga je met één cipier naar zo'n plek toe en zonder getrokken wapen ga je dat hok binnen. Dat is gewoon te simpel... De nieuwe die vraagt ook niet even waarom ze daar zitten oid.

Beetje jammer, had een stuk beter kunnen zijn. Toch blijf ik het kijken, tis toch erg vermakelijk.

6. Towel

Towel Guest

Wat is daar tegenspreken aan? Hij voorspelt toch dat het eerst wel vet leek maar dat het achteraf al gelijk vies tegen viel? :confused: Hohh mensen die niet lezen.. wat moet je er mee

7. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    waneer begint het weer op rtl5 ?

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    tot zover '' say goodbye to Sona mister Scofield''...
    wil Sammy nou Lechero vermoorden en Lechero Sammy? of wil heel Sona Sammy vermoorden behalve Lechero, waarschijnlijk probeert Sammy Lechero te vermoorden maar vermoordt Mahone Sammy met dat gif dat T-bag dan aan hem geeft

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    wanneer komt de nieuwe?? dinsdag ofzo??

10. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Maandag, Dinsdag is hij wel te "verkrijgen"

11. Caps18

Caps18 Guest

kereltjes, hoe heet dat nummer dat sammy draait (van the game) net voor hij moet gaan vechten.

Grts, Caps18 alias de blanke cobra

12. vagegast_112

vagegast_112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat mobb deep put you on game feat. 50 cent weet niet cker

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Seizoen 3 duidelijk het minst, inspiratie beetje kwijt bij scriptschrijvers?
    Allemaal té ongeloofwaardig! Seiz. 1 blijft het beste, en 2 was ook gewoon heel vet.

14. Caps18

Caps18 Guest

Vond de laatste aflevering echt wel de baas hoor. Zoveel spanning, zoveel actie, zoveel negers. Dat het ongeloofwaardig is hoef je niemand te vertellen, dat is gewoon zo. Het blijft echter gruwelijk vermakelijk.

Grts, De Blanke Cobra

15. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Amusant vind ik het nog wel, maar om het nou hoogstaand te noemen, nee. Pas na 10 afleveringen is er eindelijk iets van graven/uitbreken..

Seizoen 1 rocks!!

16. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    wth?

17. TariQtricK

TariQtricK Back to gaming!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben ik blij dat die dipshit Sammy eindelijk dood is zeg. \o/

18. FcWinningEleven

FcWinningEleven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag geen nieuwe aflevering?

19. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Nope, geen aflevering deze week. Begrijp er weinig van, er stond er wel een gepland voor deze week..8)

20. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    kutzooi, ben echt al een half uur aan het zoeken, blijkt er geen te zijn :9.

Deel Deze Pagina