Mag deze sig ?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Michael_T, 10 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Interpunctie toegevoegd. ;)

Maar de regels zijn duidelijk. Sommige sigs die niet aan de regelgeving voldoen kunnen er wel is tussen door slippen en zo enkele weken/maanden blijven staan. Maar je loopt wel het risico dat ze ten alle tijde weg gehaald kunnen worden.
    Het staat hier duidelijk beschreven.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nou'ja het is nooit echt duidelijk geweest hoor >_<.

Heb vaak genoeg mods gepmed over sigs en er was geen probleem terwijl andere mods het wel verkeerd vinden.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voorlopig zijn er weinig members die het beleid een probleem vinden of heb ik het mis?

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Je maakte het je zelf onduidelijk door het te vragen aan mods. De ene mod zal minder om sigs geven dan de andere, maar in de regels staat duidelijk dat het maximaal 350x20 is. Dat een mod het door de vingers ziet wil nog niet zeggen dat je de regels niet breekt weet je :+.

Zoals er meerdere malen is gezegd: is de afbeelding groter dan toegelaten, dan heb je kans dat die zonder enige waarschuwing verwijderd wordt.

5. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Er zijn eigenlijk ook geen members die zich aan die sigs storen...

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat weet ik niet. Daarom is er beleid. Er waren namelijk tijdens de komst van de sigs namelijk een pleidooi om dit juist niet te doen. Er zijn wel degelijk members die zich ergeren aan sig pics.

7. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Misschien dan maar een algemeen foto topic? Je kunt ook veel meer creativiteit kwijt in een 60px sig. Maar het gaat vooral om het transpirante gedeeldte. Het staat er vaak ook nog eens goed verzorgt bij.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Wat heeft een sig met een algemene foto topic te maken? 60px vind ik persoonlijk veel te groot.

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    omg ik moet leren spelle ofzo, ik bedoelde vote topic xD. Zodat er een algemeen beeld onstaat hoe de members er over denken.

En 60px is idd te groot maar ik probeer een punt te maken, en het gaat vooral om een limit van 20px en een 50px transpirantie limit.

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    En de mensen die dus niet met transparant werken moeten bij 20px blijven? Nee, een onderscheid maken tussen transparant en niet-transparant is geen goed idee.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    We hebben bij de introductie ook een poll gehad en daar kwam uit dat men alleen gamebars wilde hebben 350x20 en geen animatie.

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Nou dan moet de algemene max gewoon ietsje omhoog... (40/50px)

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    En what about 90x90 / 100x100 avatars? 8) Persoonlijk stoorden mij die signatures niet. Het is wel leuk om naar te kijken, er kan veel creativiteit in zitten. Maar te grote signatures vind onnodig en bovendien storend.

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    haha we zijn net bezig met een discussie over avatars (en sigs).

Wie weet binnenkort wat veranderingen ^^

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    bijvoorbeeld ;)

16. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar dat is direct weel veels te groot kevf :p beetje realistisch denke haha.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad, zowiezo vind ik die mygamercard signatures maar niets. :)

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Night: was ook een voorbeeld van een te grote ;)

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    @ Nightbringer; Misschien kun je wat voorbeeld signatures maken met diverse maten? Dus 40x, 30x enzo. Kijken wat het beste zou zijn.

20. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    ik heb hier even zitten lezen en ik ben het met de mods eens dat je niet bewegende sigs mag hebben alhoewel ik die van mygamercard die maar af en toe beweegt dat die wil zou mogen vind het zelf niet storend voldoet aan de maten ik snap ook best wel dat de mods bang zijn als ze die toelaten dat er steeds andere dingen gaan komen maar toch zouden de mods een poll aan moeten maken en kijken wat de leden stemmen denk dat het erg verrassend gaat worden en dan bedoel ik niet een poll voor bewegende maar alleen die van mygamercard of statische
    denk dat er wel een hoop het met me eens zijn behalve de mods dan haha

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina