Ik heb jouw even een vriendenverzoek gestuurd. Ik ben echt niet lastig via de Xbox 360 hoor. DulleNL dacht dat ook, maar die heeft ook totaal geen last van mij en kan dat zelf vertellen.
@ Sith_Vegeta:
Insane word wel erg moeilijk denk ik, en dan vooral Ilos en Noveria denk ik. Ik vind Krogan nog altijd erg moeilijk te verslaan, vooral in de garage op Noveria bij Peak 15. Ook is die rit naar Peak 15 erg lastig, maar ik heb gewoon geen zin meer om me door hordes irritante geth te werken. Die Geth zijn wel redelijk achterlijk. Als ik wil schuilen komen ze bijna nooit achter me aan, dat was vooral te merken bij de Dig Site, vlak voordat je erin gaat. Je kunt daar dan immers vlak achter die wand schuilen. Koste me 5 minuten op Hardcore om ze allemaal neer te leggen. Ik heb alleen nog niet echt de ideale wapen combinatie gevonden. Ik heb nu Ashley en Wrex mee voor het rushen op Hardcore en Insane met mijn Soldier personage. Ashley heeft een pistol en Wrex en ik een Shotgun. Op deze manier zijn Geth vrij snel dood. Krogan opzich ook wel, maar het fijntunen van de wapencombinatie mag voor Insane nog wel beter worden. Heb jij suggesties?