1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mass Effect [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 11 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gisteren begonnen met Hardcore. Ga nu naar Noveria, heb dig site al gedaan, daarna door rushen en hopelijk binnen nu en twee weken zowel hardcore als insane binnen.

@ Sith Vegeta: Ik heb idd alle spectre trainingen vol, en ik hem Master I.

2. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zeker handig, want ik had de Liara ally achievement net voor het laatste gevecht van het einde van de game gehaald. Was een opluchting, had ik 1 sidequest minder gedaan dan had ik hem dus voor de 2e keer misgelopen.

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Had haar de erste keer ook misgelopen omdat ik de mainquest had vergeten van de dokter op Noveria (dat de achterdeur open gaat) en de tweede keer kreeg ik er net voor Ilos. Was wel blij want was de enige reden dat ik nog een keer moest spelen. Heerlijk die 1000 punten voor Mass effect!

4. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel een beeldje willen van m´n eigen commander Sheppard. :D

5. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook wel, maar niet voor $89,95! :9

6. SysanApse

SysanApse Guest

Ja zat ik ook aan te denken.
    Mijn chick was wel ongelookfelijk geil in die rose suit.O-)

7. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik heb echt alles wat ik tegenkwam gedaan... En kreeg die Achievement, van competed most part of the game ofzo, wel... Maar baal een beetje dat ik dus niet die adnere heb, want heb juist express de hele tijd met hetzelfde team gevochten :mad: Maja :p

8. Liquid2ubstanc3

Leuk Bevonden:
    0
    Kaiden en Asley ally achievement kun je krijgen, als je hun de hele tijd in het team hebt gehouden, op het moment dat je het completed most part of the game achievement krijgt. Je krijgt ze immers vanaf de allereerste missie. De andere spelers ally acievements krijg je pas later en zullen dus ook zoveel missies later dan dat je completed most part of the game achievement hebt gehaald behalen. Je had dus (hoe saai het ook is :9) nog meer sidequests moeten voltooien.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb jouw even een vriendenverzoek gestuurd. Ik ben echt niet lastig via de Xbox 360 hoor. DulleNL dacht dat ook, maar die heeft ook totaal geen last van mij en kan dat zelf vertellen. ;):9

@ Sith_Vegeta:
    Insane word wel erg moeilijk denk ik, en dan vooral Ilos en Noveria denk ik. Ik vind Krogan nog altijd erg moeilijk te verslaan, vooral in de garage op Noveria bij Peak 15. Ook is die rit naar Peak 15 erg lastig, maar ik heb gewoon geen zin meer om me door hordes irritante geth te werken. Die Geth zijn wel redelijk achterlijk. Als ik wil schuilen komen ze bijna nooit achter me aan, dat was vooral te merken bij de Dig Site, vlak voordat je erin gaat. Je kunt daar dan immers vlak achter die wand schuilen. Koste me 5 minuten op Hardcore om ze allemaal neer te leggen. Ik heb alleen nog niet echt de ideale wapen combinatie gevonden. Ik heb nu Ashley en Wrex mee voor het rushen op Hardcore en Insane met mijn Soldier personage. Ashley heeft een pistol en Wrex en ik een Shotgun. Op deze manier zijn Geth vrij snel dood. Krogan opzich ook wel, maar het fijntunen van de wapencombinatie mag voor Insane nog wel beter worden. Heb jij suggesties?

10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Je staat in me lijst. stuur me maar een keer een private chat dan vertel ik het je wel

11. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    @ Yellow 13: bij mij werkte het ( ik ben een sniper ) om als je naar Peak 15 gaat uit te stappen en ze te snipen, werkte best goed op de normale moeilijkheidsgraad.

12. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vanmiddag mass effect voor de 1e keer uitgespeeld en ga zo aan mijn 2e playtrough beginnen want het is echt een geweldig spel.
    Heb 600 gamerpoints gehaald en heb er 45 uur overgedaan.
    Heb ook bijna alle sidequests gedaan dus vandaar.

Maar als ik nu een achievement als die van statis wil halen, kan ik die dan alleen halen als ik zelf adept ben?
    Ik kan hem bijvoorbeeld kaiden niet laten halen door hem statis te laten gebruiken?
    En hetzelfde geld toch voor de wapens?
    Ik ben zelf vanguard dus vandaar.

De beste wapens zijn trouwens toch de spectre wapens?

Laatst bewerkt: 30 jan 2008
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik spreek je van de week ofzo wel een keertje aan als ik je online zie. ;):9

14. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet de achievements van de biotics / techs / wapens echt zelf halen. Volgens mij werkt het wel bij een aantal biotics om ze gewoon op een doos te casten.

15. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je op een doos?
    Dat je zelf op een doos een biotic cast of door bijvoorbeeld kaiden het te laten doen?

Wat zijn btw de sterkste wapens? Spectre gear?

16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    Sterkste wapens zijn de Spectre wapens met een X. De VII zijn ook sterk maar daarna komen er weer normale wapens die sterker zijn. Volgens mij komt de X beschikbaar na level 50 en de VII als je 1 miljoen hebt.

17. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    jij stelt zoveel vragen maar je leest de antwoorden niet eens.
    |:-

18. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon, je cast ZELF ( dus niet het door iemand laten casten ) de desbetreffende biotic op een doos ofzo.

19. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep ik heb nu de X versie en ben level 51.
    Dus nu komen er NOG sterkere wapens?
    Weet je dat zeker? En vanaf welk level?

Laatst bewerkt: 31 jan 2008
  20. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, beter dan versie X is er niet. Er komen dus GEEN sterkere wapens voor in Mass Effect. Zie het als een schoolcijfer: hoger dan een 10 kan je niet halen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina