De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Doet me pijn, maar ik geef jou gelijk.

Voetbaltempel? Laat me niet lachen. Wij spelen al meer dan tien jaar in een soort van veredelde graftombe. Kutgrachten, kutstoeltjes, kutbobo's, kutstewards, kut beveiliging, kutautostiek, kutdak, kutveld. En wat dacht je vak die achterlijk grote gaten in elke hoek in het stadion? Dit is een verdomde amusementshal. Als er massaal wordt gezongen, klinkt het nog ergens naar, maarja met het grootste deel bioscooppubliek komt er ook geen zak van. Als ik wil staan, is er zo'n zuurpruim achter me die schreeuwt dat ik moet zitten. Als ik wil zingen, dan kijkt iedereen mij aan of ik gek ben.

Goed, dat Ajax een nieuw stadion moest krijgen, nog daar aan toe. Maar kijk bijvoorbeeld naar het Westfalenstadion in Dortmund. Alles strak op het veld, en de harde kern op een massale STAtribune. Zo had het Ajax-stadion uit moeten zien. Laat concerten maar doen in de HMH en laat die Amsterdam Admirals maar gewoon in het Olympisch spelen.

Als het dak erop zit is het al helemaal een drama. Voetbal is bikkelen. Als het slecht weer is met je enkels in de blubber. Zo hoort het! Nu hoor ik verhalen van een derde ring, dat is al helemaal dramatisch. Met een verdomde verrekijker een wedstrijd kijken moet je dan. Ik zeg: Verlaag het veld. Sloop die kutgarage eruit. Bouw de tribunes naar het veld toe en haal dat hele kutdak eruit. Dan is het pas een voetbaltempel.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Amen. Had het op dat gekut na niet mooier kunnen zeggen. Het is gewoon zo en blijf het ook erg jammer vinden. Maar de kuip blijft nog steeds de tempel van Nederland. Het is niet anders...

3. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0

als ik dit zo lees hoop ik dat Feyenoord dat beter aanpakt.
    en wat betreft dat bioscooppubliek, daar moet je natuurlijk gewoon schijt aan hebben.
    bij feyenoord hebben we vakken waar gestaan word en vakken waar gezeten word.:thumbs:

alleen over dat stadion van ajax, was de sfeer in de meer beter?

4. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    De sfeer in het stadion bij Ajax is tegenwoordig ver te zoeken. Daarom vind ik het onzin om de Arena verder uit te bouwen, hoeveel Diehard supporters lopen er bij Ajax rond? Die ook daadwerkelijk 90 minuten lang zingend en toeschreeuwend de spelers steunen? Precies veel te weinig om een stadion van 60000 man op zijn grondvesten te laten dijnzen.(laat staan 80.000) minder supporters = meer sfeer. Te veel zakelijke neuzelaars die dat kaartje krijgen omdat ze ergens werken en er naar toe gaan omdat het gratis is.....( 3 delig pak, en met collega's praten over de afgelopen dag.(nep supporters)
    Afgelopen woensdag was het Uitvak de enige die er een feestje van probeerde te maken van begin af aan.

ik hoop vanavond op winst voor PSV,
    En een gelijk spelletje morgen in de kuip zou geweldig zijn! 2 vliegen in 1 klap!
    Ik hoop wel dat Dzudszak kan spelen,
    Is een geweldige speler om naar te kijken en kan beslissend voor het team zijn.

Laatst bewerkt: 2 feb 2008
  5. Caps18

Caps18 Guest

WHAHAHAH dat interview met Louis en Wilfred net. Prachtig, Louis liet zich weer helemaal uit de tent lokken. Blijft gewoon genieten zo'n vent.

6. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt die van gaal heeft gewoon een probleem. Die de meeste mensen ego noemen |:-

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb 't niet gezien. Wat was er dan? :9

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zeg, ik ben met je eens dat de Arena een sfeerloze betonmijn is, maar je kan nou niet gaan beweren dat het Philipsstadion bol staat van de sfeer. Ik zit zo vaak naar thuiswedstrijden van PSV te kijken waar het gewoon muisstil is.

't Is in Amsterdam.

9. Caps18

Caps18 Guest

Ach jullie overdrijven ook wel gruwelijk over de Arena. Kijk als je vindt dat er te weinig sfeer is ga je er toch ZELF iets aan doen, ipv naar andere kijken. Ik zit zelf in vakkie 126 en ik vind dat zuid toch wel genoeg sfeer verzorgd. En vergeleken pisvee staat de arena bol van de sfeer, want in eindhoven komen ze niet verder dan: BOEREN, BOEREN, BOEREN. En dat 10x per wedstrijd.

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
  11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    wel mooi dat heerenveen 2-0 staat!!

let weer eens niet op. dubbel post|:-

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    wat doet AZ? 0-2

13. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    :mad: AZ boeit het geen flikker

14. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hetzelfde wat ze al heel het seizoen doen?

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het zal best gezellig zijn op zuid maar ik hoor de F-Side bijna NOOIT meer fatsoenlijk zingen. Alleen maar negatief gezeik op de tegenpartij áls er al geluid vandaan komt...

Het vak dat ik wel vaak hoor zijn die kutkinderen van 410, wat dan positief is zou je zeggen. Nee hoor, het enige wat ze zingen is dat ene strontvervelende kloteliedje, gedurende 90 minuten: 'Jaaaaalalalalalalaaaaaaa, Aaaaajax Amsterdaaaaaaaaaaam......' Pffff, wat is dat vermoeiend zeg.

Goals weggeven....

Wel een mooi schot weer van die Doedelzak...

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    heerenveen 4-0
    het enige publiek wat met zekerheid naar een thuis wedstrijd gaat

17. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    0-2 en een onterecht afgekeurd doelpunt.....
    Had al 0-3 moeten zijn.

Morgen lekker achterover naar Ajax-Feyenoord kijken.

Ik ga er in ieder geval van uit dat ze gewoon winnen,

QUOTE=*NERAZZURRI*;2684642]Zeg, ik ben met je eens dat de Arena een sfeerloze betonmijn is, maar je kan nou niet gaan beweren dat het Philipsstadion bol staat van de sfeer. Ik zit zo vaak naar thuiswedstrijden van PSV te kijken waar het gewoon muisstil is.

't Is in Amsterdam.[/QUOTE]

Ben ik het ook mee eens, Vind gewoon dat er veel te veel nep-supporters naar het stadion gaan. De helft is gewoon allemaal verkocht aan bedrijven, die saai zonder enige emotie naar het veld lopen te staren.

Laatst bewerkt: 2 feb 2008
  18. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ach, is alleen maar leuk m.b.t. de reactie van Van Gaal straks. :+

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    heerenveen 5-0 5 verschillende doelpunte makers, who the fuck is alves

20. Fiasco