De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax heeft een moeilijk programma, maar meestal is dat beter dan kleinere teams want daar verliezen we altijd van. Misschien kan het nog.
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Sjeezus wat waardeloos zeg. :|

    Hoe erg ik er vorig seizoen van baalde dat die play-offs er zijn, ben ik er nu wel blij om. Misschien dat er nog een keer opleving komt.. ffs.

    Neemt niet weg dat de play-offs gewoon waardeloos blijven en totaal nergens op slaan, maar nu ben ik er (misschien) wel blij om.

    *zucht
     
  3. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Groningen - Roda.
    Het is duidelijk dat Bossen behoorlijk pissed is dat ie vandaag deze wedstrijd moet leiden, omdat Wegereef met griep in bed ligt.
    Hij strooit met kaarten en verziekt heel de wedstrijd.
     
  4. Caps18

    Caps18 Guest

    Net weer terug van de 'topper'. Eerst natuurlijk de kakkies hartelijk welkom geheten, waarna ze al snel richting hun vakkie rende. Vervolgens zagen we een wedstrijd waarin er maar 11 aan het voetballen waren en het al snel een gespeelde wedstrijd was. Dit werd dan ook al snel duidelijk gemaakt aan de meegereisde kakkerlakken. Lindgren heeft denk ik voorgoed Davids uit de basis gespeeld, hij speelde immers een puike wedstrijd. Als bakkiesoep al z'n voorzetten niet de tweede ring in had geschoten hadden we misschien nog wel de dubbele cijfers op het scorebord kunnen toveren. Al met al weer een heeeeel goed Ajax gezien, en wie had het hier ook alweer over een slechte sfeer in de ArenA? Na afloop nog even de kakkies uitzwaaien, want je weet het, samen uit, samen thuis.
     
  5. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de sfeer was in de ArenA vandaag zeker WARM te noemen. Ajax werd vol passie en VUUR aangemoedigd.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    aaaameeeeen

    ik moest zelf voetballen, wij (de nummer 1) hebben 3-2 gewonnen van de nummer 2, een magistrale klassieker, deze wedstrijd hadden jullie niet mogen missen, jullie balen zeker dat jullie thuis een pruts wedstrijd hebben gezien terwijl far-away in Haarlem op de oudste club van Nederland een geweldige wedstrijd vol emotie is uitgespeeld. de wedstrijd der wedstrijden, water tegen vuur, chocomel tegen fristi, ajax tegen fe.... laat ook maar zitten jullie hadden er bij moeten zijn
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Uiterst moeizame winst voor Inter waar weer een dubieuze pingel voor nodig was. Vieira, die arrogante kutfransoos weer rood :mad: Beter trappen ze die er een keer uit. Julio Cesar penalty gekeerd 8 minuten voor tijd _O_ Zeer moeizame overwinning, maar het betaalt zich wel uit als Roma met 3-0 verliest bij Siena en je daarom 3 punten uitloopt :9 \o/ Ook Juve gelijk tegen de nummer laatst :cool:
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Viera werd toch een keer gelinkt aan Ajax?
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    alsof die ooit bij het huidige ajax zou komen :{
     
  10. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, ze hebben ook weer eens een keer gewonnen. Ben je die andere wedstrijden waarbij het stadion voor tijd bijna leeg was al vergeten jongen?

    You're shit and you know you are.
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat is dus echt gelul van de eerste orde. Tuurlijk lopen er voor tijd wel eens mensen weg, helemaal als je achter staat, maar dat overdrijven altijd is zo ontiegelijk vermoeiend.

    Ik heb vandaag ook genoeg Feyenoorders het vak zien verlaten na de oorwassing tegen Ajax. En dat zijn dan de uitsupporters, oftewel 'die hards' :emo:
     
  12. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Daarnaast is het aantal mensen dat wegloopt bij een stadion van 55 000 man veel groter dan in een DSB stadion of welk ander stadion met een capaciteit van 10000~25000 man.
    Heb je nou echt een engelse uitdrukking nodig om je mening over andere mensen te uiten? :emo:
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2008
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Feyenoord speelt gewoon zwak sinds na de winterstop. Weet niet waarom, het is jammer voor ze omdat ze dit jaar toch wel goed bezig waren. Alles kan nog als ik de programmas bekijk, ik zie voor Ajax ook nog steeds veel moeizame wedstrijden, ik zie NAC, PSV, Twente, Heerenveen en Groningen. Zo is er bij elke team nog wel wat wedstrijden waar je vanuit kan gaan dat er kans is dat er punten worden kwijtgeraakt.

    Het enigste wat mij nog boeit = Dat Heerenveen door blijft gaan met hoe ze nu bezig zijn! :thumbs:
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Denk je echt dat als van Geel Landzaat al te duur vond, Viera ooit eens naar Ajax komt? OMG.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zeg ik dat dan? Nee. Mijn vraag was, of hij al eens eerder is gelinkt aan Ajax. Ik zeg niet dat ik hem zie komen. _0/
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Het was een retorische vraag.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Volgens mij lokte je toch daadwerkelijk uit. Nja, geen probleem. Viera komt toch niet. ;)
     
  18. Caps18

    Caps18 Guest

    Ga eens een keer naar een stadion, ipv een wedstrijd te volgen via sopcast. Met een tomtom weet je de weg nog niet te vinden naar het stadion van je eigen club.
     
  19. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    No shit, Sherlock.
     
  20. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Bah, vanmiddag echt zo chagrijnig van de wedstrijd. Enigste goeie aan de wedstrijd vond ik het sterke debuut van Leroy Fer, hoewel hij soms miss wat sneller kon opletten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina