Je zult ze nooit allemaal kunnen vinden omdat sommige muziekstukken Encore only zijn.
Je zult je hierover verbazen, maar Polka wordt nog best krachtig later. Zij krijgt aanvallen die
alle tegentanders (waar ze ook staan) raakt + healing voor iedereen in het veld.
Desondanks heb ik haar toch uit het team gegooid. Jazz, Falsetto en Viola is echt een moordenaars team. Probeer Jazz items te geven die zijn kracht vergroten (hopelijk heb je nog die strength ring) + regenerate health (als het goed is vind je later een crown die je +20% health elke beurt geeft) + eventueel burst (nog meer schade). Jazz komt niet vaak aan de beurt, maar als hij mag ramt hij met gemak door alle tegenstanders heen. Zijn specials zijn wel een beetje onhandig.
Ik hoop dat je het item "wherewolf choker" al hebt gevonden (of die nog vindt); deze levert dubbele echo's op, perfect voor Falsetto. Geef haar daarnaast ook een regenerate health ring (10% elke beurt).
Op de normale moeilijkheidsgraad heb je voor Viola wat minder interessante items over (zeker als je de items die ik net heb opgenoemd al hebt gebruikt bij die andere twee), maar ik had haar uiteindelijk een regenerate health ring gegeven + burst item; als je haar dan ver genoeg van de tegenstander af zet doet ze echt gigantische damage.
Met deze items kan je team bijna niet meer kapot. Volgens mij is je item keuze op de normale moeilijkheidsgraad iets beperkter, in ieder geval vergeleken met Encore modus, maar ik weet zeker dat je enkele van deze items in je bezit zult hebben / krijgen tijdens deze playthrough. Alvast een tip als je straks in de woestijn komt (chapter 7): blijf naar links / rechts lopen, dan wacht je een verrassing.
Leuk dat je nou bij chapter 6 bent aangekomen; zelf vond ik chapter 6 & 7 het meest interessant qua verhaallijn.
Succes!
Klik om te vergroten...