Ik wil bij deze iedereen die met zijn mobiel naast zijn hoofd slaapt aanraden om die is een stuk verder weg te leggen. er stond pas een artikel in de krant over dat de `straling` niet goed voor je is . nou slaap ik al een tijd echt best slecht ik ben als ik half 11 ga pitten de volgende ochtend redelijk kapot... nou las ik dat en ik dacht ik probeer het is en ongeloofelijk maar waar het werkt als een trein. ik heb trouwens nog een paar mensen gesproken die zijden dat het werkte en sommige mensen hebben er helemaal geen last van dat kan ook. waarom een apart topic hiervoor starten..omdat het veel mensen mischien wel kan helpen
plaats er dan wat bronnen en info bij http://www.ndlite.nl/Document.aspx?document=nl_LeesVerderActueel&id=107368
Zo jammer dat alleen de 900Mhz band (single band) onderzocht is, en de meeste telefoons tegenwoordig wel 1800Mhz (dual band) ondersteunen. Dus tenzij jouw telefoon slecht bereik heeft ben ik bang dat je last hebt van het placebo effect. http://life.tweakers.net/nieuws/514...e-telefoon-beinvloedt-nachtrust-negatief.html
Ik neem aan dat dit alleen geld wanneer je telefoon aan staat? Mijne staat namelijk altijd uit 's nachts
die van mij is geloof ik quad band ... maar ik zie nergens dat die geen effect zouden moeten hebben..
Tja, wat zal ik zeggen... Er wordt zovaak geclaimed dat een onderzoek iets aantoond, maar heel vaak moeten deze onderzoeken niet helemaal serieus genomen worden. Vraag je maar is af of de steekproef die genomen is wel zuiver is. Oftewel zijn deze 35 mannen en 36 vrouwen een goede representatieve groep voor onze bevolking. Kan deze proef herhaalt worden met dezelfde resultaten? De bevonden resultaten kunnen net zo goed op toeval berusten. Plus nog eens t feit dat ze een signaal van 884mhz testen en de meeste telefoons tegenwoordig dual/tri band (1710-2100mhz) werken. Ik kan ook nergens de namen van de onderzoekers vinden. Als iemand deze heeft zou ik ze graag horen Al met al is t voor mij nogal een onbeduidend onderzoek.
Mobiel naast me hoofd? Ik denk dat die dan op de grond ligt smorgens.. Meestal uit en gewoon op tafel andere kant van de kamer. Iemand die me 's nachts wat te melden heeft doet dat maar 's morgens.
Ja idd, Zeer veel last van. Ik las pas een ander onderzoek waar ik jullie ook voor wil waarschuwen: Gamen maakt je aggressief!!