[Formule 1] Seizoen 2007/2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door CaptnCook, 21 okt 2007.

?

Wie wordt er wereldkampioen F1 2008?

1. Lewis Hamilton

80,0%
  2. Felipe Massa

20,0%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Ehrmm, de nieuwe Honda?

Er is geen enkele motor die meer vermogen haalt uit één druppel benzine dan een F1 motor. Theoretisch gezien zijn formule 1 motoren dus de zuinigste benzine motoren op aarde. Daarnaast heeft de ontwikkeling in de F1 ook mega veel invloed gehad op onze productieauto's. Zonder F1 waren ze nooit zo zuinig geweest als nu.

Tja, HondaF1 wordt gesponsord door Honda en die pompen er wel een paar honderden miljoenen in hoor. Dat Earth Green is goed voor het imago van Honda.

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Red Bull probeert ook iets nieuws, het hoeft niet mooi te zijn maar zulke vernieuwingen vind ik altijd wel leuk om te zien. :)

3. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben benieuwd

4. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Formule 1 'supporters' in Spanje. =(

5. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    'Formule 1-races LIVE in bioscoop'
    AMSTERDAM - Pathé Cinemas hoopt de formule 1-races rechtstreeks in enkele bioscopen te kunnen uitzenden. Pathé voert momenteel gesprekken met de organisatie van de formule 1-races, liet een woordvoerder woensdag weten.
    De partijen bespreken onder anderen welke autoraces in aanmerking kunnen komen. Vrijdag moeten de knopen zijn doorgehakt. „Het vertonen van autoraces op het grote doek ziet er heel mooi uit”, aldus de zegsman. „Bovendien is er enorm veel publiek voor de formule 1-races in Nederland.”

Pathé heeft vooral interesse in de races die zondagmiddag in Europese steden worden gehouden. Bioscoopbezoekers kunnen de beelden live zien, zonder reclame tussendoor.

De bioscopen zijn al langer actief met de rechtstreekse vertoning van evenementen en concerten, zoals dat gebeurde met het optreden van Take That in Londen. In Pathé Tuschinski in Amsterdam kunnen bezoekers al enige tijd terecht voor opera's vanuit de New York Metropolitan Opera.

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dat zou best cool zijn, ok het liefst hang ik voor mijn tv met een bak snaaierij en drinken bij de hand. Maar de F1 op een groot bios-scherm zien lijkt mij ook wel wat, al is het maar voor een keertje.

Die red bull heeft trouwens wel wat, mooi is idd anders. Kan het alleen ook weer niet echt lelijk vinden.

7. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ben wel benieuwd hoeveel het zou kosten, en Olav zal wel geen commentaar geven denk ik?

8. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    De wagen van Force India.

9. JeePee

JeePee Guest

Vond die bordeau rood/witte auto mooier.

10. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Hakkinen en Erja gaan scheiden, las ik net in de Metro. Best wel verrassend eigenlijk.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ook best boeiend eigenlijk.....

12. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat dacht ik ook. :9

13. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    Had Hakkinen dat niet tien jaar eerder kunnen doen, dan had ik niet zovaak naar die mislukte kop van Erja hoeven kijken. Ze was meestal vaker in beeld dan sommige complete teams (misschien had ze toen haar voorhoofd moeten verkopen als sponsor plek, had waarschijnlijk meer opgelevert dan een compleet jaarbudget van Minardi).

Gelukkig is er ook echt nieuws, Christijan Albers is zijn F1 comeback aan het voorbereiden is met een nieuw team.

Hij wil met Reliant F1 Engineering eindelijk eens gaan proberen echt mee te doen met een Grand Prix. Dat moet dan in 2009 gebeuren. Ze willen de auto zo zuinig mogenlijk maken zodat er geen tankstops nodig zijn, dan kan Christijan de finish halen zonder benzine slang aan zijn auto. Hij heeft ook weer echte stoere sponsoren weten te strikken die perfect bij het CA-merk passen, het zou gaan om TENA Lady en Lactacyd.

En Robert Doornbos schijn een deal te hebben om met een door Harry Meurmans prive aangekochte Red Bull - Bentley V8 in Monaco eenmalig van start te gaan met een livery die bestaat uit opgeplakte diamanten. Dit is om aandacht te vragen voor het tekort aan diamanten in Africa waardoor sommige kinderen oorlogen moeten uitvechten met zelfgemaakte wapens. Mooi dat er ook aan het goede doel wordt gedacht, chapeau Robert! :b:

14. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Om het nog wat boeiender te maken, Ron Dennis is misschien ook al gescheiden. :+

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Hamilton weer prijs gewonnen.

Laatst bewerkt: 21 feb 2008
  16. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft dit jaar misschien wel de meeste prijzen gewonnen, maar helaas niet die ene fel begeerde..

17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    De geruchten gaan dat Mercedes wil dat Ron Dennis stopt als teambaas en dat deze beslissing zelfs al is genomen, dit zou dan nog voor het begin van het seizoen bekend worden gemaakt.

Als dit echt zou kloppen dan zou ik dat erg balen vinden. Het spoinage schandaal wordt als reden genoemd en natuurlijk zijn daar fouten gemaakt maar ten eerste ligt niet alle schuld bij Ron Dennis (ook al is hij eindverantwoordelijke) en ten tweede heeft hij ontzettend veel bereikt met het team.

De meningen over hem zijn verdeeld maar ik vind het absoluut een goede teambaas, Martin Whitmarsh zou zeker een goede vervanger zijn maar hopelijk zal dit nog een lange tijd duren.

-Edit-
    Inmiddels alweer ontkend door McLaren en Mercedes. :)

Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  18. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0

-Edit-
    De nieuwe Williams:

Geen verrassingen, maar ik vind 'm wel mooi. :)

Laatst bewerkt: 3 mrt 2008
  19. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws en slecht nieuws bij veranderingen uitzending RTL.

Bron: F1Today.nl

20. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Toch wel jammer dat Kalff er niet meer bij is in de pits. Niet zozeer vanwege die interviews, maar meer omdat hij een behoorlijk inzicht heeft in de sport en kon zo ook Mol een beetje corrigeren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina