Doeg lieve Fardo!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Willem, 8 feb 2008.

1. Sherman

Sherman Guest

Hmmm, het idee van een Fardo-XBW staat me eigenlijk wel aan. :) ;)

Jasper.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik zo slapen, dus ik lees de reacties morgen wel :)

3. Sherman

Sherman Guest

Welterusten, and hold your head high. ;)

Jasper.

4. Trookie NL

Trookie NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Truste kerel, komt goed.

5. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je domme opmerkingen doen de vlag en de stad geen goed ouwe.

@ Fardo: Hoewel ik weinig in jouw forum poste, en je mij waarschijnlijk niet eens kent, had ik wel veel aan je kennis.

Gewoon lezen en dan kom je er wel :)

Jammer dat je geen mod meer bent, jij reageerde tenminste wel op PM's.

Ga je goed :):

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vond het ook erg vreemd toen ik het hoorde. Jij moet beter weten met al jouw ervaring als mod en zou zoiets niet moeten doen, je ziet wat eruit voort komt. Zoals Conqui al zegt moet je de Admins nu niet zwart gaan maken want dat gaat ten koste van de discussie en is onnodig imo.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt gewoon een over reactie van mijn kant. Het was gewoon een misverstand en ze hadden geen tijd om de aankondiging te plaatsen. Het zijn aardige gasten en het is een leuk team om mij samen te werken. We veschillen alleen van mening. ik ben bijv voor grotere sigs om gamercards toe te staan(volgens mij een toevoeging voor de xbox community). Ik ga nu echt slapen.

//edit Fardo: aangepast \\edit

Laatst bewerkt: 8 feb 2008
  8. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    kan iemand heel even uitleggen wat er nu precies is gebeurd, want een half verhaal heeft niemand iets aan, en je kan beter een x alles objectief vertellen, dan 5 losse stukjes en dan daar een mening over te geven, fardo; no offense, maar kan je dan niet beter het verhaal vertellen? je wilt toch de community hun mening laten horen?

voor de duidelijkheid, ik heb respect voor beide groepen.

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Erg jammer om te zien dat 1 van de mods die echt iets toevoegt eruit wordt 'gekickt' door whatever reason het moge zijn. Verlies voor de community hier en dat is waar het om gaat!

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Kort gezegd, is er in het verleden wat kritiek geweest op het modereren van Fardo. Dat is weer boven komen drijven, waarop het besluit is genomen om Fardo om te zetten naar VIP-status.
    Dat leidde tot een onenigheid en het feit dat de aankondiging wat op zich liet wachten, gaf Fardo de indruk dat hij als vuil behandeld werd. Beetje gedramatiseerd misverstand. :)

11. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wel klote zeg. We hebben nog wel op Robinson eiland gezeten met zn tween :+.

Hoop dat dit netjes wordt opgelost door beide partijen.

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dit zijn zaken die we normaal alleen binnen de crew houden. Wat wordt de community hier wijzer van, van al die sensatie? Heeft allemaal niets te maken met het doel van het forum. Meningsverschillen e.d. binnen de crew hier openbaar posten en bespreken voegt niets toe. Daar hoeft de community verders geen last van te hebben. Het forum draait immers niet om ons. :+

Nu worden er dus fragmenten e.d. gepost, en beginnen mensen zich plotseling te mengen in een discussie waar ze eigenlijk niets van weten. Wel gaaf natuurlijk, beetje spanning, maar niemand wordt daar uiteindelijk beter van. ;)

Dus, gelieve dat onderwerp vanaf nu achterwege te laten. :)

13. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Damn Fardo geen mod meer :{

Die gozer heeft mij en een hoop vrienden zo vaak geholpen toen we in de opstart tijd van Live er niet meer uitkwamen.

Superbehulpzaam en echt een toegevoegde waarde voor het forum. Toch wel hard als zon niemand gewoon van zijn stoel wordt getrapt, had ik echt nooit zien aankomen.

Fardo ouwe......... wees blij je krijgt meer vrije tijd ;)

Renegades a.k.a Firstblitzer.

14. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Goedenavond Caps13 ^_^
    Hou je je even rustig? Of mag ik je morgen meteen weer van het forum afsmijten?

Gegroet; Pim.. of !SIC!, zoals jij me kent :cool:

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil mensen er wel op wijzen dat behulpzaamheid alleen je geen goede mod maakt. Het maakt je een goede member. En dat mag gezegd worden, Fardo is een uitstekende member en daar is mijn mening nooit over veranderd. En ik hoop ook zeker dat hij even actief en behulpzaam blijft als VIP member. Echter bij het moderatorschap komt meer kijken, en daar schuurde het nou eenmaal.

En zoals Arjan al eerder postte:

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jammer dat je geen mod meer bent Fardo, je was een goede mod en altijd goed behulpzaam. :thumbs:

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Van z'n stoel getrapt dit, weg gekickt dat..
    Het is een moderator van een Xbox forum (fuck een community), niet 1 of andere multinational waar een board member door 2 bazen eruit gekickt is, en nu geen eten meer kan betalen voor z'n vrouw en 2 kinderen.. gewoon een mod die z'n vrijwillige werk niet goed deed, dus is hij door de vrijwillige bazen uit het team gezet. Met andere woorden, Fardo heeft nu meer tijd voor de VVD..
    *Er zit nog steeds oud zeer bij mij van Robinson Eiland 8) *

_0/ Fardo, VIP me ass :+

18. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe zoals het in een didactuur er aan toegaat, twee nemen de beslissing, en de anderen knikken snel uit schrik dat ze de volgende keer wel eens het volgende slachtoffer zouden kunnen wezen die door deze democratische dictatortjes de laan uit gebonjourd zouden kunnen worden...
    Gossie mannen,jullie lijken wel belgische politici, en dat is helemaal géén eer weet je...
    Kop op Fardo, er staan er hier méér achter jou dan je zelf voor mogelijk houdt...:+
    Alvast bedankt voor al jouw inzet ,en drink maar een goede frisse pint guinnes...schol mijn beste... :b::thumbs:

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Doe maar geen moeite meer. :)

20. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik ook maar even reageren; om te beginnen heb ik Fardo jarenlang gezien als een van de beste members op dit forum. Zijn reacties zijn altijd redelijk en vaak ook erg behulpzaam/informatief. Uit de discussie hier in dit topic wordt ik niet heel veel wijzer maar ik denk niet dat Fardo's gedrag binnen de community een reden zou moeten zijn om hem te ontslaan. Er moet dus intern iets gebeurd zijn, nu kun je wel zeggen dat is niet de zaak van de community.

Aan de andere kant; de crew is er voor de community. Begrijp me niet verkeerd, ik het respect voor de hele crew voor alle tijd en moeite die ze er in steken om dit forum leefbaar te houden. Maar als ik dan zo een verontwaardige Fardo zie, een member die al 19000 posts heeft verzorgd op dit forum en waarvan ik bij nagenoeg geen enkele post heb gedacht 'waar slaat dit op?' dan vind ik dat toch vreemd.

Kortom, intern of extern, ik denk dat een opheldering tegenover de community (en blijkbaar ook tegenover Fardo) op zn plaats is.

Edit:/ ik heb crew vaker horen zeggen dat deze website een dictatuur is. Maar dat is eigenlijk niet logisch, ook in ons land (een democratie ;) zijn er mensen met meer en minder autoriteit. In dit geval de crew tegenover de members. Echter, het lijkt me logisch eigenlijk om dergelijke beslissingen als het 'ontslag' van een gewaardeerd lid van dit forum democratisch te beslissen (hierbij dient dus eigenlijk iedereen op het forum betrokken te worden).

Laatst bewerkt: 9 feb 2008

Deel Deze Pagina