Laat ik ook maar even reageren; om te beginnen heb ik Fardo jarenlang gezien als een van de beste members op dit forum. Zijn reacties zijn altijd redelijk en vaak ook erg behulpzaam/informatief. Uit de discussie hier in dit topic wordt ik niet heel veel wijzer maar ik denk niet dat Fardo's gedrag binnen de community een reden zou moeten zijn om hem te ontslaan. Er moet dus intern iets gebeurd zijn, nu kun je wel zeggen dat is niet de zaak van de community.
Aan de andere kant; de crew is er voor de community. Begrijp me niet verkeerd, ik het respect voor de hele crew voor alle tijd en moeite die ze er in steken om dit forum leefbaar te houden. Maar als ik dan zo een verontwaardige Fardo zie, een member die al 19000 posts heeft verzorgd op dit forum en waarvan ik bij nagenoeg geen enkele post heb gedacht 'waar slaat dit op?' dan vind ik dat toch vreemd.
Kortom, intern of extern, ik denk dat een opheldering tegenover de community (en blijkbaar ook tegenover Fardo) op zn plaats is.
Edit:/ ik heb crew vaker horen zeggen dat deze website een dictatuur is. Maar dat is eigenlijk niet logisch, ook in ons land (een democratie zijn er mensen met meer en minder autoriteit. In dit geval de crew tegenover de members. Echter, het lijkt me logisch eigenlijk om dergelijke beslissingen als het 'ontslag' van een gewaardeerd lid van dit forum democratisch te beslissen (hierbij dient dus eigenlijk iedereen op het forum betrokken te worden).
Laatst bewerkt: 9 feb 2008