Even kort...
2 feb was ik naar Baroeg geweest voor Behemoth en nog 2 bands. De middelste band was zo'n emo grindcore achtig iets. De zanger was ook zo'n zielig figuur. Toen hij begon over Germany ipv nederland werd de zaal beetje pissig. En waar hebben die emo's last van? Kunnen niet headbangen dus gaan ze als een stel mongolen armen wijd op en neer dijnen alsof ze aan het vliegen zijn. Dan help ik ze graag een handje met opstijgen
Bij Behemoth iedereen wilt natuurlijk vooraan staan, maar gaat moeilijk. 2 bezopen oudere gasten bijdehand doen en zeiken over "respect voor de oudere". In de pit hebben ze me respect gekregen stelletje aso's. Was een lekkere pit, maar besloot al na paar minuten aan de zijkant te blijven. Liever headbangen dan wat afdruipen met bloedneus die avond. Liep wel met nekpijn weg en een zeer schorre stem van al het geschreeuw. Relaxte avond dus.
Heb zin in maart in Breda. God Dethroned en Lucifer's Principle. De tweede band is nog relatief klein van Nederlandse afkomst. Sommige vinden het goed (zoals moi) en anderen hebben er een hekel aan.
// 28-03-08 // Breda // Mezz
[yt]O8EyHmdta50[/yt]
[yt]o91jDGoKh4E[/yt]
simpel, maar aanstekelijk vanaf de I am the law met ritme.
[yt]4KGggtbLW6A[/yt]
Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2008