[Muziek] Metal algemeen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

    Ashavan Guest

    [yt]8ODY5WpDggo[/yt]
     
  2. Ashavan

    Ashavan Guest

    [yt]4p6_WZJJNBw[/yt]
    Ondanks dat ik niks met deathcore heb vind ik de clip te komisch :D
     
  3. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch geen deathcore, deathcore is meer wat Bring Me The Horizon maakt.
    En dit in Job for a Cowboy.
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat het ook is, het is verdomde hilarisch:lol:
     
  5. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wel ja_O_
     
  6. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Job for a cowboy is deathcore, ze mixen death metal met hardcore invloeden.
     
  7. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ohh okee;)
    weer wat bijgeleerd:+
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Nieuwe Heaven Shall Burn heeft een clip bij Endzeit

    [yt]TTkZt8r2lko[/yt]

    Heerlijk bruut. Begint net als Antigone met rustige pianomuziek en dan brute rommel!
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Geniaal die band :D heb zelf gisteren hun nieuwste album besteld :cool:.

    http://www.de-lantaarn.nl/agenda_detail.php?artiest=63 Zondag 30 maart 2008. (heaven shall burn in hellendoorn)
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2008
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Iemand het nieuwe album van Ill Nino geluisterd? _O_ geweldig.
     
  11. TariQtricK

    TariQtricK Back to gaming!

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    [yt]bzNMQem5C8M[/yt]

    Blijft één van m'n favorieten
     
  12. Ashavan

    Ashavan Guest

    Even kort...
    2 feb was ik naar Baroeg geweest voor Behemoth en nog 2 bands. De middelste band was zo'n emo grindcore achtig iets. De zanger was ook zo'n zielig figuur. Toen hij begon over Germany ipv nederland werd de zaal beetje pissig. En waar hebben die emo's last van? Kunnen niet headbangen dus gaan ze als een stel mongolen armen wijd op en neer dijnen alsof ze aan het vliegen zijn. Dan help ik ze graag een handje met opstijgen ;)

    Bij Behemoth iedereen wilt natuurlijk vooraan staan, maar gaat moeilijk. 2 bezopen oudere gasten bijdehand doen en zeiken over "respect voor de oudere". In de pit hebben ze me respect gekregen stelletje aso's. Was een lekkere pit, maar besloot al na paar minuten aan de zijkant te blijven. Liever headbangen dan wat afdruipen met bloedneus die avond. Liep wel met nekpijn weg en een zeer schorre stem van al het geschreeuw. Relaxte avond dus.

    Heb zin in maart in Breda. God Dethroned en Lucifer's Principle. De tweede band is nog relatief klein van Nederlandse afkomst. Sommige vinden het goed (zoals moi) en anderen hebben er een hekel aan.
    // 28-03-08 // Breda // Mezz

    [yt]O8EyHmdta50[/yt]

    [yt]o91jDGoKh4E[/yt]
    simpel, maar aanstekelijk vanaf de I am the law met ritme.

    [yt]4KGggtbLW6A[/yt]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2008
  13. Vittra

    Vittra Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Behemoth is geweldig, zeker live! Ze komen dit jaar op Neurotic Death Fest, daar ga ik ze zeker bekijken!

    TLP heb ik een beetje beluisterd maar het kon me niet echt boeiend. God Dethroned is altijd leuk.

    Zelf ga ik morgen naar Misery Index/ Despised Icon/ Beneath The Massacre/ Man Must Die, zaterdag met een maat naar Vengeace... en dan in maart oa Immolation en Mourning Beloveth.
     
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme, komt Misery index? Klote dat ik dat niet eerder wist, ga ik ze weer missen.

    Naja, iig binnenkort naar Dillinger escape plan en Poisen the well.

    @ Ashavan: de combo emo grindcore ben ik nog nooit tegengekomen, haha. Lijkt me extreem grappig om te zien.
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zo, kom net van Megadeth af in paradiso.
    Heel veel oude nummers, wat mij betreft was het dus een winnaar. Wat alleen jammer was was dat de mic. niet echt imo althans goed afgesteld stond en de zang zwaar overstemd werd door de instrumenten. Erg jammer, maar alsnog een tof concert. Volgende keer ben ik weer van de partij.
    Als voor programma hadden ze Evile uit engeland, ik had nog nooit van ze gehoord, eerste twee nummers die ze speelden vond ik tegen vallen, de rest was echt best goed. Er werden cd's van de band verkocht en normaal koop ik ze zo niet zo snel, live kan het leuk klinken maar dat wil niet zeggen dat het op cd ook zo is. Maar net even geluisterd en het is een absoluut top cd'tje, Old school thrash.
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde opzich ook wel naar Megadeth maar vond het net even te duur en had niemand die mee wilde. Cool om te horen dat het tof was. Hebben ze "In my darkest hour" nog gespeeld?
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ah ik had mazzel dat ik op de guestlist stond. Stuk goedkoper dan ;). Het was wel compleet uitverkocht verder, freaking druk.
    Egh..... ik zal je eerlijk zeggen dat ik dat niet eens meer weet...
     
  18. Ashavan

    Ashavan Guest

    Had het ook nooit gehoord en qua filmpje klonk het wel te doen. Even correctie het was deathcore volgens de meesten. Ze heette Suicide Silence. Stond aan de zijkant met strak gezicht, armen over elkaar en niet eens milde headbang actie. Kut band en je zag wat voor publiek ze aantrokken want heel de zaal shifte van het ene soort publiek naar de andere ehe. Leek wel de 013 waar black metal/folk/death/brutal death elkaar afwisselde.

    Dit was de band dus.
    [yt]tpsNdqzIeDM[/yt]

    Megadeath 1 van de klassiekers die je gewoon gezien moet hebben. Vind ze beter dan Machine Head of Motorhead e.d. Wil ze ook nog eens live zien. Waar traden ze op?

    Er schijnt in april trouwens een strak hardcore feest te zijn in de 013 :eek:
     
  19. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Deathcore heeft er wel een handje van emo lookalike gasten aan te trekken. Maar dat maakt naar mijn mening de muziek niet minder bruut. Ik zal ook nooit muziek beoordelen op het publiek dat er naar luistert, als ik het cool vind kan ben ik er live bij. Had hetzelfde met Bring me the horizon, alleen maar emo gastjes, maar wel erg vette muziek.

    Megadeth vind ik erg cool, maar zeker niet vetter dan Machine head of Motorhead.

    Hardcore in de 013 in April, daar heb ik niets over gehoord.Knuckledust en Backfire! staan daar wel 3 maart dacht ik. Ben ik zeker aanwezig.
     
  20. Ashavan

    Ashavan Guest

    Op zich heb je gelijk, maar in dit geval is de muziek meestal ook niet helemaal mijn smaak. Is het trouwens overal zo dat die emo gastjes windmillen? Of voor je neus in het luchtledige staan te zwaaien met hun armpjes en dan verontwaardigd reageren als je ze optilt en weggooit ala fatsoenlijke pit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina