Ik lees hierboven een hoop blabla, wat mij doet concluderen dat jij absoluut geen idee hebt hoe de vork in de steel zit. Dit forum is nooit een democratie geweest en zal het ook nooit worden. Alle andere fora waar ik actief ben werken op dezelfde manier. Uiteraard hebben members inspraak, en dat gebeurt binnen dit forum zeer redelijk. Dit subforum bestaat niet voor niks, en het komt niet of nauwelijks voor dat iemand wordt afgekafferd vanwege een suggestie. Het is uiteindelijk aan de crew om te bepalen wat er met een suggestie wordt gedaan, maar er wordt wel degelijk geluisterd. Sterker nog, er wordt zelfs actief input gevraagd over bepaalde zaken, kijk maar naar de recente avatar-stemming.
Je trekt lukraak je conclusies die ongefundeerd zijn. Daarnaast kom je niet met concrete voorbeelden waaruit blijkt dat het hier dictatoriaal aan toegaat.
Haha je begrijpt het alweer niet. Ik bedoelde dat ik Fardo's modereeracties altijd krampachtig heb gevonden. Dat heb ik al eens
eerder aangehaald (misschien niet zo tactisch destijds
), en nu is gebleken dat ik toch een vooruitziende blik had
Noem me vinnig, ik zal maar niet zeggen wat ik van jouw discussietechnieken vind (al kan ik me geheel vinden in de bijnaam die je een tijd geleden had). En nogmaals: geef me eens voorbeelden waarbij ik onredelijk stug ben en niet te vermurwen ben? Dat is namelijk wat je suggereert. In mijn tijd als admin heb ik geregeld veranderingen doorgevoerd die door members zijn aangedragen.
Je kijkt wel heel eenzijdig naar de zaak hoor.
Klik om te vergroten...