O, dus als jij een gebouw ingaat, dan doet ie de deur open en loopt ie gewoon naar binnen?
Als jij in de verte kijkt zie je alles heerlijk gedetailleerd? Dus het gras wat bij je voeten staat, staat een paar honderd meter verderop ook nog?
Of popt het stiekem up als je jezelf verplaatst, net zoals stenen en andere dingen die uit het niets tevoorschijn komen. Die je van ver weg niet ziet maar naarmate je dichterbij komt ze zichtbaar worden..
En als jij in een dungeon loopt, dat is de framerate gelijk als als je in de buitenwereld door de bomen loopt?
Probeer dit maar eens: ga in een "bos" staan.. en draai de rechter analoge stick rond (zodat je rond kijkt). Doe hetzelfde binnen in een huis. Buiten is de framerate heel laag, het kijken gaat nauwelijks vloeiend. In een huis echter, draait de camera heerlijk vloeiend rond.
Nee, het ligt niet aan het spel hoor, ik heb vast een slechte xbox (die ik pas 2 maanden heb) of een slechte versie (game of the year editie zal vast een stuk slechter zijn).
Dit las ik op gamespot forum en dat is ook precies wat ik bedoel
Laatst bewerkt: 14 feb 2008