1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder scrolls IV: Oblivion [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Nu ik zo kijk lijkt Cyrodill best wel op Nederland. Links heb je Zeeland, daarnaast Brabant, en dan rechts Limburg. Dan heb jij bij Imperial City een stukje van Utrecht en links Zuid Holland :+

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Heb je niet per ongeluk Morrowind: GoTy gehaald? ;)

3. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    In het begin had ik ook zoiets, maar daar kijk je na een tijdje wel overheen.

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Heb net nog een uurtje zitten spelen (lees: beetje uitvinden.. want al die mogelijkheden.. daar ben je nog wel even mee bezig voordat je weet hoe de game in elkaar zit volgens mij). Ging al meer op in de game, lekkere muziek en leuke gebouwtjes. Alleen wel jammer dat de framerate dus in gebouwen wél soepel is maar daarbuiten... en de laadschermen zijn ook een beetje Playstations1 oldskool time.. maargoed, ik denk dat ik me toch wel ga vermaken als ik wat dieper in de game zit.

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: Ja straks jatten ze nog een erf stuk! Moeten we niet hebben!

Iemand een idee waar moi beetje sterk armor kan vinden? Ik heb nu een mix van alles en nog wat maar heb sneak vol en tja dan is heavy niet echt slim....

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    raiment of the crimson scar is dan mooi voor je, zat geloof ik in een DLC (draag het zelf altijd)

7. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    De game is sinds ik 'm gister heb (dus in 2 dagen) al 2x vastgelopen. Daarnaast is de framerate heel laag, en als je lekker buiten wilt avonturieren, is het om de haverklap "loading area" waardoor de framerate weer dropt etc. Ook het uitzicht is eigenlijk belabberd. Lijkt wel alsof de game te zwaar is voor de Xbox!! Had hier veeel meer van verwacht. Ik weet dan ook niet of ik 'm op marktplaats moet droppen ofzo (want ruilen kan niet meer bij mediamarkt, hij is niet in seal) of gewoon door moet spelen en hopen dat hij:
    1. niet meer vastloopt
    2. ik mijzelf in staat kan zetten het slechte grafische te negeren.

EDIT:
    Er MOET toch IETS blijkbaar zó goed zijn met deze game dattie gemiddeld 94% scoort ondanks de framerate en loadingtimes?!?! Ik blijf nog wel ff doorgamen.. ben benieuwd.. maar een ervaring als Zelda of andere adventuregames.. nee dat is het voor mij nog niet, puur omdat je bij Zelda of andere adventuregames GEEN loading times en gewoon een stabiele framerate hebt.
    Heel leuk een hele grote wereld.. maar als je verder dan 10 meter kijkt verdwijnt het gras al en om de haverklap laden.. dan heb je natuurlijk ook niks aan die grote wereld.

Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  8. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vaag :confused:

ik heb de meteen de eerste versie van oblivion gekocht (limited edition) en nog nooit een update geinstalleerd ( nog steeds niet ingelogd op xbox live met oblivion). dus ik heb werkelijk nog steeds alle bugs in het spel zitten die er ook maar ooit in hebben gezeten (umbra quest glitches etc) en ik ervaar de problemen die jij eerder noemde totaal niet. ik heb vrijwel nooit loading times en de graphics spetteren in oblivion van mijn beeld af. ik zou ook inderdaad een 94% hebben gegeven zoniet hoger. Ik kan tevens mijlenver kijken. kortom de problemen die jij hebt zijn in het geheel niet representatief voor het spel. Ik heb niet veel verstand van xbox settings maar ik kan je verzekeren dat het niet aan het spel ligt ( of je moet een kut versie hebben)

9. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    imo is het beste armor 1 die je zelf maakt, je kan hem dan veel meer tunen naar de behoeften van jouw personage.
    Ik heb b.v. een Dark Elf - Battlemage - The apprentice combo. Loopt rond in volledig glass armor en al zijn armor stukken geven + op zijn magicka, verkregen door middel van sigil stone's. Kwa defence is het geen imposant armor, maar omdat ik makkelijk door de grote hoeveelheid magicka die ik heb door dit armor meerdere spells (inclusief een magicka slurpende eigengemaakte spell) casten heb ik vrijwel geen defense nodig.

10. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7

O, dus als jij een gebouw ingaat, dan doet ie de deur open en loopt ie gewoon naar binnen? :lol:
    Als jij in de verte kijkt zie je alles heerlijk gedetailleerd? Dus het gras wat bij je voeten staat, staat een paar honderd meter verderop ook nog?:lol:
    Of popt het stiekem up als je jezelf verplaatst, net zoals stenen en andere dingen die uit het niets tevoorschijn komen. Die je van ver weg niet ziet maar naarmate je dichterbij komt ze zichtbaar worden..

En als jij in een dungeon loopt, dat is de framerate gelijk als als je in de buitenwereld door de bomen loopt? :lol:
    Probeer dit maar eens: ga in een "bos" staan.. en draai de rechter analoge stick rond (zodat je rond kijkt). Doe hetzelfde binnen in een huis. Buiten is de framerate heel laag, het kijken gaat nauwelijks vloeiend. In een huis echter, draait de camera heerlijk vloeiend rond.

Nee, het ligt niet aan het spel hoor, ik heb vast een slechte xbox (die ik pas 2 maanden heb) of een slechte versie (game of the year editie zal vast een stuk slechter zijn).

Dit las ik op gamespot forum en dat is ook precies wat ik bedoel

Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  11. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee natuurlijk zie ik niet elk grassprietje van honder meter afstand maar in je eerste post spreek jij over je framerates als uitermate hinderlijk en nee dat heb ik niet. ik kan rustig aanvoeren dat ik wel degelijk stenen vanaf +/- 100m kan zien liggen en als ik in een bos snel ronddraai heb ik nergens last van.
    ik weet niet hoeveel last jij hebt maar ik heb altijd waanzinning uitzicht. Ik kan vanaf cheydinhal met gemak de imperial city zien liggen om maar even wat te noemen. Het kan ook zijn dat ik er heel erg aan gewend ook in het begin kan ik me niet herinneren dat ik noemenswaardige framerates ben tegen gekomen. als ik huisjes inga duurt dat trouwens nooit veel langer dan 10 seconden bij mij

12. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Waarschijnlijk ben ik al teveel verwend door Nintendo Games zoals zelda.. waar je gewoon huisjes binnenloopt zonder laadschermen..

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Maar dat is omdat Zelda grafisch en qua physics nét iets minder in huis heeft. ;)

14. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Dat klopt.. maar ze hadden van mij part deze ook wat grafisch minder mogen maken zodat alles heerlijk vloeiend zou lopen.. doet toch iets af aan de game ervaring..

Trouwens sinds gister al 7 uur gespeeld dus vermaak me opzich wel ;) Heb het idee dat ik nog niks ben opgeschoten, level 3 ofzo, bij de meeste games zit je dan al rond de level 7 sowieso.. dus belooft nog wat. Wat een inmens groot spel trouwens.

15. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou als ik jou was zou ik later weer overnieuw beginen als je weet hoe alles werkt dan kan je beter beslissen welke klasse en sterrenbeeld enzo bij jou passen

16. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of je gaat gewoon lekker Zelda spelen...

17. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Of die heb ik allemaal al uitgespeeld ;)
    Maar zit nu into oblivion, leuk spel hoor, daar niet van.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    op een gegeven moment kijk je wel door de technische foutjes heen;0 en dan is er geen houden aan en ben je 200 uur zoet :D

19. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke major skills heb je?

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kuch, 450+ uur, Kuch ;):9\o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.