Voorbeeld 1: Klassiek voorbeeld van MH, een member die het er toch echt zelf naar heeft gemaakt. Mirik zegt het in die thread goed. Ook mods zijn geen emotieloze robots en ook zij kunnen wel eens een sterke mening over iemand hebben. Vaak houden we ons in, of we praten erover in het modhok en soms komt er wel eens wat uit ja..
Voorbeeld 2: Hier hebben we het over gehad en bijna alle threads in de mijl blijven dan ook gewoon open. 2 uitzonderingen:
- illegaliteiten
- opsomtopics (die hebben echt totaal geen toegevoegde waarde)
- Spam
Threads die verder niet boeiend zijn worden niet gesloten, die zakken vanzelf wel weg.
Voorbeeld 3: Dit is een vraag van een andere member waarom Fardo nog mod was. WTF?! Dat heeft verder he-le-maal niks met het forum te maken en Mirik geeftverder duidelijk antwoord. Verder gaat het
totaal niet over de crew of over het beleid.
Voorbeeld 4: 1 janurai 2007, we gaan alweer naar de oude koeien. Ten eerste gaat dit over TheWalrus, een member met een permban. Ten tweede is Kameo geen moderator meer en ten derde als een thread ten onrechte gesloten zou zijn is er dit forumdeel gewoon om daar melding van te maken. De bewuste Saddam thread ken ik niet (of ik kan het me niet herinneren), maar als er met gegronde redenen om heropening wordt gevraagd gaat de thread weer open. Zeker.
Voorbeeld 5: Over de ban van TheWalrus; als je beide threads helemaal leest, dan merk je dat de ban volkomen terecht is geweest. Dat staat er allemaal duidelijk in beschreven en ik gan iet opnieuw beginnen met een uitleg van waarom. Leuk detail; sinds zijn ban is hij weer een aantal keer te vinden geweest hier met z'n kloonaccountjes.
Voorbeeld 6: 8 november 2006
Foto's hoeven niet meer per se, maar het kan wel zijn dat erom gevraagd wordt. Ik zal je de reden geven: Als mensen voor een release date vollop posten dat ze een game al hebben komen er daarna een member of tig om de hoek met posts als 'wtf? dat kan niet', 'Illegaal!!!', 'bewijs dan!', 'hij liegt!!' etc. Om dergelijke spam-posts te voorkomen proberen we wel eens wat ja. Dat is niet om de rechten van members te beperken, maar om vervolg (spam)posts te voorkomen.
Voorbeeld 7: 25 mei 2006
Zozo ik ben het gewoon daadwerkelijk met deze post eens.
Ik vind ook dat members daar niet overhoeven te struikelen en heb dan liever een report zodat ik een PM naar de betreffende member kan sturen met de vraag of hij/zij op de spelling van zijn/haar posts wil letten. Dat werkt prima en dan krijg je geen geflame. Maar goed
als je je hier nu nog steeds aan stoort, PM me met voorbeelden en ik maak er even melding van en ik stuur de betrokkenen een PM!
Zo. Hoop dat ik het een en ander een beetje heb kunnen verduidelijken
Klik om te vergroten...