Op- of aanmerkingen op het beleid.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Goiz, 22 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet alles belachelijk maken in paints zeg je, bij deze:
    Dit is meer een opmerking richting de moderators. Met modder gooien gebeurd in ieder geavl overduidelijk van beide kanten.
    Dat is zeer onredelijk, ik heb mijn posts voldoende beagrumenteerd met voorbeelden en argumentatie zelf. Verder heb ik altijd redelijk gereageerd. De moderators hebben meestal redelijk teruggereageerd met hier en daar een opmerking die even een schopje na geeft. Het is werkelijk frapant dat toen ik in mn eentje tegen de hele crew stond, de crew klaar stond om terug te reageren. Nu er zich meer mensen mee gaan bemoeien en de discussie meer in evenwicht komt blijft elke inhoudelijke reactie uit.

Oja, Goiz jij ontkende een paar posts geleden dat het postgedrag achteruit was gegaan, deze opmerking van Ocrist is dan uiteraard voor niets/
    + Grappig hoe COOKIE X en Falcon NL de post van Slurpgeit keihard negeren terwijl dat de stomste post van de hele pagina is.

Laatst bewerkt: 15 feb 2008
  2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Met "niet alles" bedoel ik wel wat ergere dingen dan de dingen die tot nu toe in dat topic voorbij zijn gekomen. Dus ook niet dat voorbeeld wat jij aan geeft.

Het jammere van deze discussie vind ik dat je nooit met echte voorbeelden komt. Alles blijft heel vaag. Als Goiz je duidelijk vraagt om concrete voorbeelden haak je af. Dit zijn niet alleen voorbeelden van jouw opmerkingen over het beleid maar ook voorbeelden over wat eventueel beter kan volgens jouw. Het enige wat tot nu toe duidelijk is geworden is dat jij vind dat moderators niet tegen een hele groep durven op te boksen. Verder vind je dat die tekeningen de grens overschrijden(?). Als laatste vind je ook nog dat de moderators te "hard" zijn. Dit haal ik eruit. Verbeter mij maar waar nodig. Maar kom ook eens met een voorstel of iets waardoor deze discussie nog zinvol is om te voeren. Ik kan ook steeds dezelfde punten aanhalen maar daar schiet niemand hier wat mee op.

Edit:// Ik voel mij niet verantwoord om op de post van slurpgeit in te gaan. Dan dwaalt de discussie alleen nog maar verder af.

3. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de eerste paint tever ging; de reden daarvoor is dat ik me daardoor persoonlijk aangevallen voel en dat is ongepast, zeker voor een mod. Ondanks alle zeikerige reacties die ik hierop ga krijgen blijf ik bij die mening.

Verder heb ik een stuk of 6 voorbeelden genoemd enkele pagina's geleden. En tot slot; ik vind dat zowel moderators als bijv. jij erg selectief reageren. Veel posts en quotes worden genegeerd onder het mom van 'ze dragen niks bij aan de discussie' terwijl ze wel degelijk tot de discussie behoren (ze staan immers in deze thread).

4. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb de hele thread doorgelezen en ben eigenlijk geen één concreet voorbeeld tegengekomen. Als jij zegt dat het er 6 zijn zal ik morgen nog eens de thread door lezen op zoek naar deze voorbeelden. Verder ben ik absoluut niet selectief. Er is haast geen één post waarop niet wordt ingegaan. Ik voel mij gewoon niet genoodzaakt om op elke post te moeten reageren. Op het moment trek ik me gewoon de dingen aan die jij neer zet op dit forum en daar wil ik verder op in gaan. Zodra svennies komt met een post waar jij het totaal mee eens ben "komt de discussie opeens op gang". Wat mij betreft is dit echt een typisch geval van de pot verwijt de ketel.

Morgen ga ik hier verder op in maar nu naar bed.

5. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Lezen is een kunst:
    Vervolgens beweer je dat op haast geen enkele post niet wordt in gegaan terwijl je zin de zin erna zegt dat je je niet genoodzaakt voelt om op elke post in te gaan. Dat lijkt me nogal tegenstrijdig? In dit topic wordt ik aan de spreekwoordelijke schandpaal genageld. Zodra er meer mensen komen zoals svennies, iris en duco die mij enigzins ondersteunen zie ik inderdaad weer een reden om verder te gaan. Lijkt me niet meer dan logisch. Welterusten.

6. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Snap je het gewoon niet of dingt het niet door je dikke voorhoofd heen?

Al vind je 100x dat de peent te ver ging, het maakt geen ruk uit. Er zijn veel beter/ergere peents geweest dan die van jou.Waarvan onderstaande toch wel een van de hoogte punten is geweest...Het is dat je niet jarig bent maar anders...
    /Mod peent weggehaald, die horen in het desbetreffende topic ~Kevf
    Als je echt leuke peents wil hebben moet je vooral door gaan, we zijn nog niet eens opgewarmd en je begint al te zeuren over een simpele actie.

Vergeet niet dat iedere mod op de eerste plaats zijn gewoontes en zijn ding heeft op XBW. Daarna zijn ze pas Mod, ze zijn "aangenomen" dankzij die gewoontes en hun ding.

Goiz was voordat hij Mod werd een peenter, hij is nog steeds een peenter. Dus niet zeuren...

7. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een drama om een tekeningetje. Je moet niet alles té persoonlijk opvatten. Je persoonlijk aangevallen voelen door een peent in een enigsinds humoristisch getinte topic is volgens mij alleen maar vragen om aandacht.

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm oke.. Het eerste stukje vind ik prima. Ik kan me voorstellen dat je vind dat als je op- of aanmerkingen hebt, dat je wil dat er respectvol op wordt gereageerd door een moderator. Ik zal er op letten in mijn replies. Maar in deze post lijkt het net of alle mods niet goed vind, behalve Pim?

En wie van de moderators misbruikt zijn 'macht' ???

Maar goed, waarmee ben je het verder qua beleid dan niet eens? Want dat is nou nog steeds niet duidelijk!

Ehm hier heb ik allang op gereageerd hoor?? :

Vervolgens kom je met dit:

Nu vraag ik je of je mijn reply nog een keer wil doorlezen, want ik denk dat ik je voorbeelden best redelijk heb omschreven, misschien afgezien van het lachen om sommige verouderde threads.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    No offence maar moeten we hier publiekelijk iemand aanvallen. De peent wordt nu hier in het openbare gedeelte gebruikt dat vind ik persoonlijk respectloos. Als je iemand publieke aanvalt betekend dat je die persoon niet inhoudelijk kan bekritiseren. Jammer dat jullie dat doen :eek:

Erg goede post van Gioz overigens :)

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Edit: laat ook maar.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Zal ik er nog even mijn plasje overheen doen dan? ;)

Ten eerste heb ik de paint hierboven weggehaald. Daar is een aparte thread voor en dat houden we ook daar. Op het moment dat we dergelijke paints overal toestaan dan is het verschil tussen ordinair flamen en paints tekenen gewoon nul.

Ik zie op dit moment nog steeds ellenlange posts maar echter maar twee problemen

1) Er zijn members die het niet waarderen hoe er door sommige mods op hun gereageerd wordt.

2) Er is misschien wel iets mis met de sfeer binnen XBW de laatste tijd.

Persoonlijk denk ik dat zaken die onder één vallen per geval tussen de personen zelf opgelost moeten worden. Het op een algemene manier aanpakken en oude koeien opduikelen zoals in deze thread werkt duidelijk niet. Ik kan me zelf niet voorstellen dat een mod te beroerd is om te reageren op een pm. Mocht je er met een mod niet uitkomen, dan zijn er nog andere mods en admins die je een pm kan sturen en dan wordt het echt wel opgelost.

Het genoemde onder zaak 2 is een community aangelegenheid. Een kwestie van 'de maatschappij dat ben jij'-gevalletje zeg maar ;)
    Daar staan mods grotendeels buiten, waar het hoogstens helpt als de mods slap mee kunnen ouwehoeren.

Als laatste noot wil ik nog even de opmerking plaatsen dat elke mod anders is en dat zijn voor en nadelen heeft. Sommige leden hebben meer met Goiz vanwege zijn recht-voor-zijn-raap-en-soms-wat-ongenuanceerd-methode. Andere leden kunnen meer met bijvoorbeeld Pim zijn serieuzere manier van modden. Dat maakt een forum alleen maar leuk toch? Nogmaals, mocht er wel wat zijn moet je er altijd uit kunnen komen met een mod.

Verder lees ik in Soulfighter zijn post dat de mods zich nu niet meer in het gesprek zouden mengen. Dat is niet zozeer vanwege een verschuiving van de macht in de discussie zoals jij suggereert, maar omdat er echt talloze pagina's worden volgeschreven en er eigenlijk heel erg weinig wordt gezegd.

Hoop dat ik iig een beetje duidelijk ben geweest ;)

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zeg dat er op elke post wel wordt ingegaan. Wat ik daarna zeg is dat IK niet op elke post in ga. Daar zit wel een aardig verschil tussen. Lezen is een kunst :)

Verder hebben Goiz en Kevf wel redelijk aangeven wat ik wilde zeggen.

13. HayabusaDOAgamer

HayabusaDOAgamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Je reactie is niet voor niets verwijderd, het voegt namelijk inhoudelijk niets toe. -Arjan

Met alle respect, misschien is het een idee om je taak als mod 100% te vervullen door direct een uitleg/toelichting te geven waarom hij is verwijderd. Dat zou de boel wat verduidelijken. En dan zou ik ook geen tweede poging wagen. ;)

/Mod Heb je inderdaad een punt, maar ging er bij jou ook geen lampje branden? 8) Twee woorden en een emo smiley voegen vrij weinig toe, en de inhoud ervan lokt alleen maar andere offtopic reacties uit. ;) -Arjan

14. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Vrij respectloze post, als ik die paint kut vind is dat inderdaad mijn mening. Als jij beweert dat er een stuk ergere paints zijn bevestig je eigenlijk zelf dat jullie meer dan respectloos bezig zijn tegenover andere members tegen dat topic. Voor de laatste maal; als ik die paint offensief vind dat mag ik dat vinden, daar mag je het mee eens zijn of niet. Maar je hoeft me niet uit te gaan maken voor zeikerd, jankerd of wat dan ook .UIT Verdere 'dreigementen' om het zo maar even te noemen bevestigen enkel mijn punt, niet het jouwe.

Het gaat niet om die tekening.

Precies wat ik bedoel, goiz van post is idd goed.

Zeer duidelijke goed onderbouwde post, die eigenlijk net als die van Fardo meer of meer beaamt wat ik bedoel.

Edit:/ ik zie dat dit topic als een heerlijke aanleiding wordt gebruikt om mij eens veelvuldig voor lul te gaan zetten. Spijtig. Ik heb meermalen aangegeven; meningen verschillen, als ik zoiets onprettig vind (veel mensen op dit forum kennen elkaar niet persoonlijk) dan dien je daar respect voor te hebben. Ongeacht of je het daar mee eens bent. Dat is vooral wat ik mis op dit forum, een klein beetje respect voor elkander. Laat mensen in hun waarde.

Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hey dus je bent het ook eens met het antwoord van Goiz? Dus je bent et een smet het huidige beleid? Of hen je nog recente op en aanmerkingen (positief gezien aan de de hand van voorbeelden?)

Ik ben het trouwens met je een dat het een zwakte is om iemand aan te vallen mod of geen mod

Maar goed heb je nog recente threads gevonden waar een mod te ver is gegaan of gaat het nu gewoon goed :)

16. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat in met name deze thread mods vaak onprofessioneel en vervelend hebben gereageerd (muv. Kevf en pim). Dat is dan ook mijn grootste kritiek.

Verder lijkt me het punt van beide partijen wel duidelijk nu.

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    .. Dus je had geen echte kritiek voordat je hier kwam posten. Je begon gewoon te zeiken waarop de mods vervolgens reageerden, en dat is je uiteindelijke kritiek geworden. Je bewijst alleen maar dat je loopt te zeiken om te zeiken.

Men is welkom om kritiek te uiten, vandaar ook dit forum. De crew neemt de kritiek altijd serieus, vandaar dat je altijd genoeg reacties kan verwachten. Zorg echter wel dat je met concrete kritiek op de proppen kan komen en niet bij het minste of geringste in de verdediging springt. En besef ook dat je kritiek uit om het forum te verbeteren, niet om je gelijk te krijgen.

- Closed

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    OMG! Fijn dat je de post goed vind.. Ook fijn dat je dan de moeite neemt om de 5 vragen die ik in die post aan jou stel te beantwoorden! |:- Het feit dat je dat (wederom) niet doet zegt echt meer dan genoeg over de waarde van deze thread. Al 7 pagina's wordt er om 'iets' heengedraaid... en dat 'iets' is er nooit gekomen en het is duidelijk dat het er ook nooit zal komen. Wat een onzin. Denk de volgende keer even na voordat je een hoop heisa om helemaal niks begint. =(

Amen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina