Dragonball Z: Burst Limit

Discussie in 'Algemeen' gestart door f4TaLNL, 14 dec 2007.

1. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Top tiers in Budokai 3 zijn Super Boo, Kid Boo, Omega Shenron en Bardock vooral. Daarna komen nog een handjevol top 10ers zoals Cell en in mindere mate misschien zelfs Goku nog, maar de rest is echt te zwak en mist de essentiele combo's om op een tournooi te winnen.

In Amerika werden echt superveel toernooien gehouden. Ook werden er talloze passwords uitgewisseld via het handige systeem dat Dimps had ontwikkeld. Toch miste je wat omdat je het niet direct tegen andere mensen kon opnemen via een online modus. Zelfs op de dag van vandaag vinden de pro's nog nieuwe combo's. Niet zo lang geleden is door een handige nieuwe combo Super Boo naar de hoogste tiers geklommen...

2. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    kijk en dat vind ik verschrikkelijk, die verschillen tussen tiers. ik ben heel erg verwend door VF maar echt elk character is tourney materiaal. er zijn natuurlijk wel theoretische tiers aangenien mensen geen perfect product kunnen maken met 17 characters en 1000en moves, maar om te illustreren; Lion is theoretisch bottom tier, maar de laatste Super Battle Opera (een van de grootste japanse fighting game evenementen) eindige de met een lion vs lion finale. En een van de beste VF spelers ooit, Chibita, is een Lion speler.

Dat wil ik in en fighting game, dat elke character mee kan doen.

en hoe je praat klinkt het ook alsof alles draait om een launcher te landen en dan comboën, en dat is het spel. dat is niet genoeg voor mij, ik wil meer. ik wil echte strategie.

Ik ga deze wel proberen, ben wel benieuwd.

Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  3. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Budokai 3 draait inderdaad veel om die launcher en de juggles die daar op volgen. Een aantal characters, dus verre van allemaal, hebben juggles die niet te counteren zijn. Je kunt ze dus niet met teleport ontwijken. En dat verneukt inderdaad de balans tussen de top en bottom tiers. Je hoeft dus echt niet met Broly aan te kakken als je tegen Bardock moet. Dat is verloren zaak. (In pro vs. pro, uiteraard.)

En het vechten in B3 draaide echt 95% om het teleport systeem. Als jij je opponent zijn aanval ontwijkt, en met > + X achter 'm komt te staan kun je namelijk beginnen met de (cancel) combo's.

Btw, ik zou niet eens weten of Burst Limit dezelfde basics als B3 gaat gebruiken. Maar sinds B1 heeft Dimps dit systeem al in toepassing gebracht. In B1 was Goku zelfs de enigste(!) vechter met follow up en cancel combo's. Mja, het is toch zeer aannemelijk dat Dimps dit voor het blote oog simpele systeem weer toe zal passen in hun nieuwe game...

Laatst bewerkt: 15 feb 2008
  4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wordt in budokai 3 ook nog wat aan het verhaal gedaan?

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker. Budokai 3's story mode is IMO echt geweldig. Je speelt het verhaal met meerdere personages uit. Je begint met Goku, en voltooit het verhaal door al Goku's gevechten te winnen, of te hebben gespeeld (Goku vs. Cell bijv. win je wel, maar in 't verhaal verlies je).

Daarna unlock je andere personages om het verhaal mee uit te spelen. Zoals Gohan, Piccolo, Vegeta, Krillin Trunks, Broly etc. etc. En tijdens de story mode unlock je ook het leeuwendeel van de skillcapsules. Je kan tijdens je queste ook nog de 7 Dragon Balls vinden om een wens te mogen doen voor zeldzame objecten in de game.

Budokai 3 is echt een must voor elke Dragon Ball fan met een PS2 .

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is geloof ik ook de enige met een hoog cijfer toch? Welk deel van het verhaal beslaat het en kan ik een overlap verwachten met Burst Limit?

7. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Gamerankings.com scoorde B1 gemiddeld een 6,89. B2 een 6,6. En B3 een 7,6.

Verhaal Saiyan Saga t/m Boo. Plus wat extra gevechten zoals met Omega Shenron. Burst Limit wordt denk ik weer gewoon een heel nieuw concept en staat niet in verbinding met B3.

De 21ste komt trouwens weer de nieuwe Shonen Jump in Japan uit, dus ook nieuwe scans van Burst Limit. Ben benieuwd...

8. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
  9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Bruut. Lijkt me trouwens maar tot de Cell Saga's te gaan. In het beginscherm zie je Trunks maar personages die later komen niet. En trouwens wat deed Krillen daar opeens in die gevecht ? Kan je nu ook hulp inschakelen ofzo ?

Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
  11. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er erg goed uit, maar ik hoop zo dat het verder gaat dan de Cell saga.

12. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja ziet er zeker niet slecht uit! maar ik weet niet, ik mis een beetje de echte echte actie.

13. Nordin

Nordin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    krillin ligt in de lucht als hij dood is -_-'

15. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    YES! Uit het Goku vs. Krillin filmpje kan ik eindelijk officieel concluderen dat er nog steeds cancel combo's inzitten. Damn wat zag die beam struggle er weer fuckin' geweldig uit.

BTW - Tien vs. Tien en Goku vs. Nappa zijn al best oud.

16. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Supervet. Wat een tempo zit erin zeg. Als je dit een beetje onder de knie hebt kan het erg leuk worden :D

17. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    erg vet, hoop alleen dat ze t nog ff fixen dat de verliezer op de grond valt als het klaar is :p

18. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Dit ziet er goed uit. Hoop dat er ook de mogelijkheid in zit om elkaar door de bergen te rammen (dit zal er vast wel inzitten) en dat je iemand de lucht in slaat om vervolgens diegene in de lucht weer naar de beneden te slaan.
    Moet krillin alleen geen oranje pakje aan (in het filmpje is het blauw) :)

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Verschillende outfits hé ;).

Is wel vette footage inderdaad :), iemand enig idee wanneer deze game uitkomt...? (heb zelf nog niks van een release ofzoiets gehoord)

20. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Op sommige sites staat de release voor 15 juli 2008. Dit is door noch Dimps noch Atari bevestigd. Het is wel een aannemelijke datum gezien het feit dat de game al in een aardig gevorderd stadium verkeerd. Naar het schijnt is Dimps dit game al aan het ontwikkelen sinds de release van Shin Budokai 2.

IMO, hoe eerder hoe beter.

Deel Deze Pagina