Budokai 3 draait inderdaad veel om die launcher en de juggles die daar op volgen. Een aantal characters, dus verre van allemaal, hebben juggles die niet te counteren zijn. Je kunt ze dus niet met teleport ontwijken. En dat verneukt inderdaad de balans tussen de top en bottom tiers. Je hoeft dus echt niet met Broly aan te kakken als je tegen Bardock moet. Dat is verloren zaak. (In pro vs. pro, uiteraard.)
En het vechten in B3 draaide echt 95% om het teleport systeem. Als jij je opponent zijn aanval ontwijkt, en met > + X achter 'm komt te staan kun je namelijk beginnen met de (cancel) combo's.
Btw, ik zou niet eens weten of Burst Limit dezelfde basics als B3 gaat gebruiken. Maar sinds B1 heeft Dimps dit systeem al in toepassing gebracht. In B1 was Goku zelfs de enigste(!) vechter met follow up en cancel combo's. Mja, het is toch zeer aannemelijk dat Dimps dit voor het blote oog simpele systeem weer toe zal passen in hun nieuwe game...
Laatst bewerkt: 15 feb 2008