Ik heb ook geen behoefte om maties te worden met al die gozers. In dat geval ben ik dus graag een nummertje. Het zweeds team kent mij trouwens al, dus geboot zal k niet worden. Dat ze propeganda niet na gaan komen zullen we snel zien, ik zei op gamerstyle dat ik me niet genept zal gaan voelen als hij belofte niet nakomt. Ik kom niet bij envy voor de site of voor de naam. Het belangrijkste vind ik om wat ervaring om te doen met het team. Envy joinen is daarbij een reden geweest, omdat sandz op het punt stond te stoppen. Door het joinen zou hij nog blijven spelen, iig tot de lan.
@Niels, haha! wat ben jij grappig zeg:
Allereerst: Maestro bootte jou, met mijn instemming uiteraard. Dit omdat we vroegen of je er was en je niet reageerde. Logisch dat we je dan boote. Dat je moeite hebt om te melde dat je er bent is jouwn probleem.
Daarbij komt het ook nog eens dat ik pas net weer in jouwn lijst zat, want jouwn kinderachtig gedrag resulteerde al eerder in een verwijdering. Maargoed ga jij lekker iedereen uit de lijst gooien, als jou dat oplucht. Ik geef je een paar dagen of je stuurt weer friendreqs...
Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2008