1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

TsS, Skilled and Sexy [ deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 11 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

    Towel Guest

    Ik zal jullie een tip geven. Je spawnt altijd op dat bruggetje tussen podium en topsnipe. Je ramt als een gek op de A knop aan het begin bij blackscreen, zodat je niet achter het randje blijft hangen. Dan loop je 3sec naar voren, waarbij je vervolgens met een nadejumpje over het hoekje van het pashokje heenvliegt. Met een geplaatste landing heb je gelijk die OS. Opladen doet hij niet, maar je hebt hem op .52 opgepakt (mijn record) zodat jij het kan timen. De rest zal denken dat je hem op .48 hebt gepakt, omdat ze niet weten dat je zoo snel bent. Vervolgens stel je je telefoon in dat hij om de 1min40 moet piepen. Bij de eerste piep van je telefoon ga je richting overshield. Bij de 2de piep zorg je dat je in de grote gang van OS staat te wachten om het hoekje. Bij de 3de piep ga je hoekje om en pak je OS.

    Bij genoeg animo wil ik er een handleiding van maken met screenshots.

    Ps. het is vast wel duidelijk dat k niks beters te doen heb
     
  2. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha prachtig.
     
  3. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    danku ow grote towel ;)

    @ niels, de kans is idd heel klein want fear is veel te sociaal om savonds met zun halo teampje te scrimmen pfff :)

    halo3forum.co.uk doet het niet dus kan ik alweer nix regelen voor vnv maar khep al genoeg engelse nerdieboys in mijn lijst
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  4. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1

    Towel is Master??:eek:
     
  5. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou gelukkig hebben we vandaag lkkr gescrimd, Fear kon als enigste in nederland niet op xbox live *kuch* ;)

    kamach en ik hebben het besproken en we pikken sladz op, zo boycotten we nog een team en hebben we er een 24/7 spons..eeh kid bij
    jk jk
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    nog meer jumpaholics

    Fijn
     
  7. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Jan is iemand die met beide voeten op de grond staat
     
  8. Dominic

    Dominic Fariko Dominic

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Towel, sandzz, maestro en Xorta Veel succes bij EnVy met jullie nieuwe team \o/
     
  9. Towel

    Towel Guest


    dankjewel.
     
  10. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    oehh sandzz en maestro in je team :eek:
    hoevaak word dat oefenen? 1x per maand? :lol:


    edit: HOOOI TAUWAWA!
     
  11. Towel

    Towel Guest

    haaaaaaaabaaaaadaba

    HOI SHINAWA

    Jeeeetje waarom zijn engelse zoooo lelijk
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2008
  12. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    wel grappig dat je altijd zit te bitchen over envy en dat je er toch niks aan hebt met hun in clan en blablabla legendary dit en dat..
    ook dat je een clan wilt waar je wat aan hebt .

    en dan join je nu envy, wat heb je te winnen als je in envy gaat? of vind je het stiekem toch wel cool dat je in een clan zit en kan roepen van ja ik zit in envy!?

    nou denk dat je veel meer respect krijgt als je in envy zit hoor:thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  13. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij iedereen vragen destijds: wrom envy? helemaal boos, en dan zelf de clan joinen. Gefeliciteerd, jij bent niet te volgen towel.
     
  14. Towel

    Towel Guest

    Je ziethet verkeerd don, ik mij afvragen "Waarom verlaat je je eigen opgezetten clan om envy te joinen?". Dat was destijds mijn vraag. TsS ligt nu al gelange tijd uit elkaar dus andere teams joinen zie ik ook niet meer als een probleem. En ja, waarom Envy joinen? Voor de controller, puntjes etc (propaganda die tegen jullie is gebruikt) doe ik het niet. Volgens mij staat envy nu veel meer voor iets dan eerst (vooral door het zweeds team), waardoor ik meer een eergevoel heb om envy te representeren. Neem daarbij de belofte dat we naar megalan gaan, waar we wat ervaring op kunnen doen.

    Erg jammer dat ik nu een hoop schuld over me heen krijg. Het is niet alleen mijn beslissing geweest maar met het hele team.

    Uiteindelijk denk ik dat jullie beter op jullie eigen "halo 3 toekomst" kunne nadenken, want dit houdt voor jullie alleen maar meer mogelijkheden.

    Niels, ga je nou stoppen met halo ofniet? Ik merkte gister weer op dat ik uit je lijst lig? Volgens mij was ik niet de enige.
     
  15. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    nee heb alle nerdjes die zichzelf te goed vinden en mensen kicken die allang in je friendlist staan eruit gegooid, want vond het gister beetje belachelijk.

    en ja je denkt dat de belofte voor megalan geen propaganda is? je manager is 14, wat verwacht je dan.
     
  16. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    @towel
    Je bent er net als ik gewoon ingestonken, kom je nog wel achter. Ik snap ook dat je wel geilt op een website die wij nooit hebben gehad, maar iig succes. Trouwens, je weet helemaal niet wat envy inhoudt, je bent een nummertje, niemand in de clan zal je kennen en als je voort eerst bij je glorieuze zweedse team binnenstapt zullen ze je booten of vragen ze zich af wie jij in godsnaam bent.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  17. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta er toch nog wel in niels? \o/*)
     
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    NEEEEE!!!!!!! NERD$^#$%^#$($#($# I AAAARGH
     
  19. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(:confused::'-(
    Nou ik ben toch te goed voor jou! }:] lekker puh
     
  20. Towel

    Towel Guest

    Ik heb ook geen behoefte om maties te worden met al die gozers. In dat geval ben ik dus graag een nummertje. Het zweeds team kent mij trouwens al, dus geboot zal k niet worden. Dat ze propeganda niet na gaan komen zullen we snel zien, ik zei op gamerstyle dat ik me niet genept zal gaan voelen als hij belofte niet nakomt. Ik kom niet bij envy voor de site of voor de naam. Het belangrijkste vind ik om wat ervaring om te doen met het team. Envy joinen is daarbij een reden geweest, omdat sandz op het punt stond te stoppen. Door het joinen zou hij nog blijven spelen, iig tot de lan.

    @Niels, haha! wat ben jij grappig zeg:
    Allereerst: Maestro bootte jou, met mijn instemming uiteraard. Dit omdat we vroegen of je er was en je niet reageerde. Logisch dat we je dan boote. Dat je moeite hebt om te melde dat je er bent is jouwn probleem.
    Daarbij komt het ook nog eens dat ik pas net weer in jouwn lijst zat, want jouwn kinderachtig gedrag resulteerde al eerder in een verwijdering:'-(. Maargoed ga jij lekker iedereen uit de lijst gooien, als jou dat oplucht. Ik geef je een paar dagen of je stuurt weer friendreqs...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina