De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet nog blijken ;)

Natuurlijk ben ik er ook blij mee dat er eindelijk wat gaat gebeuren. Nu nog hopen dat het toekomstige nieuwe bestuur de club beter gaat maken!

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik las het net (net wakker :9) een kreet van blijdschap kon ik toch niet onderdrukken.. Eindelijk een "nieuwe" wind, laten we hopen dat het ten goede zal veranderen (Wat niet zo moeilijk is )

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is nog niet helemaal duidelijk, maar het lijkt me logisch als hij de mensen aan gaat stellen over over de voetbalzaken gaan binnen de club. Daarna zal hij z'n invloed gebruiken van een afstandje. Dus in feite verandert er weinig. Je blijft een adviseur houden die van afstand een vage rol bekleed, maargoed.

Het enige wat me positief stemt is dat alle neuzen (har har) nu een keer dezelfde kant op worden gezet en dat er duidelijkheid komt.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoorde dat hij Barça ook helemaal op de schop genomen heeft, dus misschien weet hij bij Ajax ook wat te weeg te brengen. Ben al blij met de aangekondigde veranderingen qua bestuur. Nu maar zien of het ook daadwerkelijk beter zal gaan.

Hopelijk krijgt/neemt Cruijff een belangrijke rol. Het scheelt natuurlijk wel voor een speler wanneer Van Geel/Koster je vraagt naar Ajax te komen of dat Van Basten/Cruijff je vraagt voor hen te spelen. :cool:

Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Mooi voor Ajax, had het zelf ook in mijn hoofd dat ze gewoon nieuwe wind nodig hadden bij de Club. :)

6. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Zoals het er nu naar uitziet blijft Van Geel aan als TD. Opzich is er met Van Geel weinig mis. Ik heb het gevoel dat vooral de onenigheid over transfers hem de das om heeft gedaan en dat hij te vaak toegaf aan de wens van Ten Cate en anderen. Hij moet wel veel meer waarde hechten aan Ajax' scoutingapparaat natuurlijk. Die wordt momenteel totaal niet gebruikt.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat is waar. Van Geel blijft zoals het er nu uit ziet. Maar ik denk toch dat Cruijff (aangezien ze het over technische zaken hebben) zich met spelers gaat bemoeien.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tuurlijk niet want 99% van de spelers gaat nog steeds voor het geld en ik ga er niet uit dat Cruijff of van Basten zelf geld toe leggen ;)

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Er is genoeg geld hoor, dat geld na de verkoop van Sneijder en Babel is echt nog niet uitgegeven.
    Het is meer dat Van Geel niet veel durft te geven aangezien er de kans is dat het een miskoop is.

10. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    als ze al het geld wat ze nog over hebben eerst besteden aan het van de beurs afgaan is dat denk ik al een hele grote stap de goede richting in...

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Luque:'-(

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Luque heeft niet zo gek veel gekost, maar zijn salaris is natuurlijk buiten proporties voor zo'n middelmatige speler.

Ben benieuwd wat Cruijff kan doen.

13. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    En vanaf volgend seizoen Aegon die ook veel geld geven. Maar volgens mij heeft van Geel Urzaiz en Delorge gehaald en zijn Luque en Colin van Ten Cate. Dus dan is Van Geel ook niet zo heel goed bezig geweest. En ze hebben het er de hele tijd over dat "het bestuur" opstapt, maar daar horen Fontein en Van Geel dan toch wel bij?

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nu is het nog maar de vraag hoe zeer Cruijff zich ermee gaat bemoeien maar toch denk ik dat dat bij het aantrekken van spelers zeker voordeel heeft. Het aanzien van de club verbetert er zeer zeker op mocht Cruijff een belangrijke rol gaan spelen.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Maar Cruijff gaat waarschijnlijk alleen nieuwe mensen op hun plaats zetten en blijft van een afstandje advies geven. Hij haat echt z'n golfleventje in Barcelona niet opgeven.

Ach, we horen misschien zo wat meer. Al zal het allemaal wel weer erg vaag blijven aangezien het Cruijff is en er nog amper duidelijkheid van zaken is.

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Cruijff gaat dus voor de poppetjes op zijn plaats zetten. Advies geven (waarnaar wel geluisterd moet worden). Het ziet er niet naar uit dat hij echt een functie gaat bekleden. Al vond ik wel dat hij nog wat vaag deed. We zullen het wel binnekort zien. Cruijff antwoordde overigens wel bevestigend op de vraag of hij al een plan had hoe alles precies moest gaan uitzien. Heel lang hoeft dit dus niet op zich te laten wachten.

Wel prachtig om te zien hoe die man nog steeds geniet van het praten over voetbal. Zodra Van Gelder over Ajax begon en naar zijn mening over Ajax en het voetbal vroeg zag je hem echt beginnen te glunderen. :D

'Waarom een ledenvergadering op dinsdag terwijl er een Champions League-wedstrijd is op tv, willen ze dat niet zien dan? Ik ging er maar gewoon heen, wist niet hoelaat het begon dus ben maar gewoon erheen gereden en naar binnen gelopen. Even kijken wat ze over me te vertellen hadden.'

:+

Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Komt PSV nou niet op TV? In de gids staat het er niet. :{

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Jawel hoor!

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    SBS 6? Die zag ik niet aankomen. :+ Dacht dat het op NOS was.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zag het ook pas toen ik op TVGids.nl keek.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina