Levend gevilde dieren op chinese bontboerderijen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door RaouLioo, 21 feb 2008.

1. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
  2. Remco

Remco Guest

OMFG!!!!! Dit is nog zieker dan 2 girls 1 cup, man..
    Hij slaat dat beest gewoon verrot op de grond, Tering!! Niet normaal dit

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En wat wil je er precies aan doen dan? Elke week krijg je wel kettingmailtjes waar dit aan de kaak wordt gestelt. Dat dit gedaan wordt is inmiddels wel duidelijk, maar een beetje gaan klagen op het internet helpt echt niet.

4. Remco

Remco Guest

Misschien is het beter om een "Shocking Filmpjes-Topic" te maken ofzo, tenzij je er echt iets mee wilt bereiken,,

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Helemaal met je eens, maar het probleem is dat mensen "Don't give a shit". Jij bent geen uitzondering als ik zo naar je avatar kijk...

6. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, ik heb het weleens via een vriend op Hyves gekregen...

Het is echt zielig hoe ze zo'n beest half lam slaan en hem dan volledig gaan skinnen, LEVEND. Ik heb dan echt zin om die gast die dat doet half lam te slaan en hem eens even levend te gaan villen!

Kijk, ik ben niet zo'n moraalridder van dat ik er op tegen bent dat je dierenhuiden gebruikt om er iets moois van te maken, maar WAAROM breek je hun nek niet of hakt hun hoofd eraf, schiet ze dood, weet ik veel, maak er gewoon binnen een halve seconde een einde aan.

Ik snap niet dat het allemaal levend moet gebeuren, dat is echt ziek...

Maar Fur Is Dead is van de PETA, de...
    Ja wat is het eigenlijk.... P.... Ethical Treatment of Animals, de P weet ik niet... Maar goed, dus zoiets als Greenpeace maar dan van Dierenbescherming niveau ofzo...

Maar ja, geen leer/bont kopen, dat is het enige. Die shit komt toch allemaal uit China en van die pauper landen. Niemand die ze daar controleert of het uberhaupt erg vindt...

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Holyshit:eek::eek::eek:. De mensen die dit doen moeten allemaal van een grote afgrond gegooid worden.

8. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Tja het zijn Chinezen he..

/Mod Discrimineren doe je maar ergens anders. - Orcrist

9. Remco

Remco Guest

_O_:lol:

10. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom worden die beesten dan niet gewoon eerst doodgemaakt dan?

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben niet snel meer geshockeerd... Maar Holy shit! :eek:
    Dan kijk ik nog liever 2 girls 1 cup 10 keer achterelkaar dan dit. =(

Het soort mensen dat dit doen verdienen het niet eens om op deze aardkloot rond te lopen. =(

12. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    /Edit: Nvm..

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Omdat er dan een kans bestaat dat er bloed of iets dergelijks op de huid komt waardoor het minder waard wordt.

Het is inderdaad te vreselijk voor woorden dat dit tegenwoordig nog gebeurt.

14. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Tja allemaal voor die celebs heh! (Celeb addict :p)

15. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    LoL mijn avater heeft op zulke dingen geen betrekking hoor, zulke dingen zijn gewoon onmenselijk en ondierlijk.

Waarom deze dieren niet eerst worden vermoord? Messteken of schotwonden kunnen de vacht beschadigen, en dit willen ze natuurlijk voorkomen. De beesten levend villen is voor hun de beste optie. Ziek maar zo denken die gekke mensen.

Oke wat bereik je hiermee? Hoe vaker zoiets op internet beland, hoe meer mensen het zullen zien, hoe meer mensen misschien beslissen van, oke ik koop geen bont, of alleen goedgekeurde bont. Dat kun je bereiken.

Alle kleine beetjes helpen!

Laatst bewerkt: 21 feb 2008
  16. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Godverdomme, wat heb ik een schijthekel aan dit soort mensen! Dierenmishandeling sucks, en de hele wereld mag het weten! Gooi deze verdomde mensen in de cel zeg..

17. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Meh, volgens mij draagt geen 1 celeb die in mijn lijstje staat echt bont. Ze stonden tenminste niet op de lijst die peta paar dagen geleden uitbracht :+.

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Nekschot aan die mensen, dit doe je toch niet,

19. Remco

Remco Guest

Ik zal hen is levend villen

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Niet om aan te zien, echt die mensen moeten gewoon hetzelfde voelen. Kijken of ze dat ook leuk vinden!

Deel Deze Pagina