Heb me eigen team gemaakt en begon met default en hanteer de opstelling van het Spaans elftal. Guitierez staat na 3 seizoenen nog steeds vast in de begin opstelling zo goed heeft hij zich ontwikkeld en is met 34goals topscoorder geworden.
Eerste seizoen met default spelers had ik maar 26% winst en eindigde met 10win/19losses ergens op de 16e plek. In de zomer- en winterstop lading talentjes gekocht. Laatste speeldag stond ik 1 punt achter Dynamo Kiev en moest daar tegen. 57% win average. Dat won ik waardoor titel Division C2 van mij was. Eerste seizoen in de C1 tegen Spaanse ploegen. Lag lange tijd 4-6 en uiteindelijk 2e geworden achter Barcelona. Volgend seizoen Champions Leageau. 76% win average.
--------------van der Sar (talentje)--------
Insinua---Bianchi----Maldini(c) (talentje)----De Silvestri
-------------------------------------------
----------Insioanidis-----------------------
Defour----------------Merino-------Kuzmanovic
-------------------------------------------
---------------------------Di Maria--------
-----------Guitierez-----------------------
En dan zit er op de bank Navarro (gk), Vornander/Matteson (CB), Jean (CWP), Guimaeres(SB), Rivero(AMF), Stoyanov/Berens(WF), Dos Santos (SS), Wellington/Andy Cole/Orrelano (CF). Cole/Orrelano zijn me 2e aanvals duo welk opgewerkt worden tot ze de huidige basisspelers kunnen vervangen. WF'ers zijn vervangers voor de zij middenvelders. Onbekende talentjes zijn altijd zo goedkoop en als je ze nog kan door verkopen later ben je binnen. Heb maar 2 spelers van een andere club opgekocht zoals Defour.
Vermoeidheid maak ik me niet druk om, meestal. Maar Rivero en Orrelano zijn vaak vermoeid en dat is jammer. Maar Bianchi/Maldini raken af en toe helemaal op en toch laat ik ze dan gewoon beginnen. Zij geven enorm veel teamwork en dat is het heel erg waard. Meestal laat ik me spelers doorspelen en wissel ze rond de 60e minuut. 1 wedstrijd was Kuzmanovic helemaal op en liet Orrelano op zijn plek spelen. De laatste 5mins kwam Kuzmanovic er in en maakte de winnende treffer
Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2008