Pro Evolution Soccer 2008 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 2 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ik scoorde de 1 - 0 uit een vrije trap met C. Ronaldo.
    Vervolgens heb ik de wedstrijd met 1 - 2 verloren..
    Was dus in ieder geval niet het winnende doelpunt. ;)

Heb de replay niet afgekeken, maar lijkt me sterk als het daar aan ligt.
    Dacht eerst dat ik hem ook niet kreeg omdat het best lang duurde voordat hij in beeld kwam.
    Uiteindelijk kwam hij dus wel.

Hou ons op de hoogte! 8)

2. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat het een winnende goal zou moeten zijn blijkt idd wel onzin te zijn.

Bij de volgende FK die er niet via muur of keep in gaat, kijk ik de replay niet af en zie ik wel of ik de achievement krijg. Kan ik mooie doelpunten ook nog altijd bij de highlights zien. Moet toch wat proberen :emo:

3. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Lijkt erop dat je die achievement 'kwijt' bent. Je hebt hem misschien allang gehaald maar het 'bijwerken' is op de een of andere manier niet gelukt (just my 2 cents;)

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hier een guide over hoe je de free kick achievement kunt halen.

1. Choose a friend and meet online
    2. The one who's going after the achievement should/MUST host the game
    3. The one who is after the achievement should pick Brazil. Your friend should take Togo
    4. Set up the game, find yourselves
    5. In the settings BEFORE formation settings set player condition to random
    6. In formation settings, BEFORE the game starts, the player who needs to score/get the achievement should set a player with high FK accuracy and high swerve as the FK player (I think Kaka is great for this). The opposing player should change the goalie to any field player with LOW RESPONSE value and who has the player condition arrow point down indicating the players condition at the moment sucks. It doesn't matter which field player you pick in terms of goalie skills as they all have a goalkeeper skill of 50. So it's important that you take one with low response stats and a bad condition.
    7. Start the game, run to the opponents half. The best spot for me was the left side in front of the box, about 20 to max 25 meters in front of the goal. Let yourself get fouled. Now, with the analogue stick adjust the direction a little to the right so that you can swerve the ball around the wall. When attempting the shot, use the standard FK shot and aim for about 40% on the shot strength. IMPORTANT!!! AFTER you press the shoot button and just BEFORE the player hits the ball PRESS left on the digital pad to aim for the left high corner of the goal. This resulted in very easy goals for me and it did only take me a few shoots to try.
    8. Very important, you must score a direct goal, meaning the ball must not be deflected off any player (not even goalie) or the post or anything. It must be a goal without touching anything else but the net.
    9. MOST IMPORTANTLY, the FK goal must be the winning goal. Best advice is to try as long as you score the clean goal and then just let the time run out. I had scored a couple of clean FK goals but then played on with my buddy and scored other goals and the achievement didn't pop. Only after I scored the clean FK goal and won the game 1:0 did the achievement pop.

Succes. :)

Laatst bewerkt: 23 feb 2008
  5. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zielig ?

6. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ook kunnen, mag hopen van niet natuurlijk =(

Dank voor het lijstje. Het kan best met punt 2 te maken hebben, omdat ik mijn meeste wedstrijden niet als host speel. Als de host 3 streepjes heeft, speel je vaak redelijk lagvrij en als iemand je uitdaagt staan er meestal wel 3 streepjes, maar tijdens de wedstrijd kan het dan ook opeens iemand met een slechte connectie zijn, dus niet echt garantie op een goede pot.

8 en 9 is onderhand ook al gezegd en zijn niet per se waar. De rest is vrij logisch of, zoals Red&Yellow al zegt, vrij zielig. Zo hoef ik die achievement nou ook weer niet te halen. :D

7. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kreeg daarnet ook een update, zou het online-gebeuren eindelijk gefixed zijn? Nee, het zal toch niet? Maar even kijken..._0/

8. HellBoy

HellBoy AjaCied

Leuk Bevonden:
    0
    nee,
    want ik startte het spel..

en kreeg geen update.

9. Ashavan

Ashavan Guest

Nog geen enkele online geweest. Zit met een eigen gemaakt team de ML te doen. 2e deel van seizoen 3 bij spaanse clubs. Sta op moment 3e met 1 punt achter Real Madrid en een enorme achterstand op Barcelona. Zolang ik "Europees" haal ben ik tevreden. Eventuele "Champions Leaguea" kan ook volgens seizoen.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zo kut dat je voor die Ultimate Player achievement alle cups moet halen uit de Master League. Oftewel, ook UEFA en CL. Dan moet je dus om te kwalificeren voor de UEFA expres gaan verliezen :{

11. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik zal mijn cache eens legen, want dit was dus gewoon een oudere update. Viel me ook al op bij wat andere games die weer om een update vroegen.

Dat is idd klote, had ik eigenlijk nog niet aan gedacht. Maar je doet het wel heel goed als je eerst CL haalt ipv Uefa cup voetbal. Lijkt me dat je na promotie blij mag zijn als je Uefa cup kan spelen.

In de ML met Ajax moet ik nog 2 wedstrijden en als ik daar een van gelijk speel promoveer ik als kampioen naar D1 (naar NL clubs). Heb in de winterstop Lindgren en Dembele gehaald, toen ging het veel lekkerder lopen. Heb o.a een pot tegen de Rangers op top player met 1-8 gewonnen met 5x Dembele (echte aanwinst, speel overigens met default players) en de beker met 5-1 van Benfica gewonnen.

Mijn beste formatie speelt zo:

----------------Ivarov---------------
    El Moubarki---Jaric---Stremer---Ruskin
    ----------------Stein----------------
    ------Dodo----------------Lindgren--
    --------------Guttierez--------------
    ------Castolo------------------------
    ---------------------Dembele--------

In de volgende transferperiode wil ik nog een goede verdediger/middenvelder erbij en misschien een andere keeper, want deze haalt soms fratsen uit :'-( In de winterstop voor de verdediging Boulahrouz geprobeerd, maar was te duur en wilde ook niet. Maar dat was wel te verwachten.

Overigens zijn Van den Berg en Giersen(RB en CB/RB), Ettori en Fouque (RM en AM) en Ordaz/Hamsun (CF's) ook geen verkeerde spelers.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer Kompany maar eens. Makkelijk te halen en ontwikkelt zich goed.
    Ik zit nu in mijn... 4e of 5e seizoen met ML, weet niet zeker. Zit sinds vorig seizoen in de hoogste divisie met alleen maar Europese topteams. Ging verrassend goed, werd 4e geloof ik. Dit seizoen doe ik mee om de titel, ik sta nu iets van 3e ; het gaat de laatste paar wedstrijden niet zo goed. Sta 5 punten achter op Juventus, de nummer 1. Anyways, dit is mijn formatie:
    -------------------Stekelenburg---------------------
    Heitinga------Kompany-----Van der Wiel---Emanuelson
    ---------------------Motta--------------------------
    Ribéry----------------------------------------Mitea--
    ---------------------Aissati--------------------------
    -------------Huntelaar------Luque-------------------
    Denk dat ik maar snel een goeie spits moet gaan halen want Luque wordt wat oud. Heb nu Team Popularity A, zit daar nog iets boven? Want dat zou verklaren waarom ik sommige spelers nog niet kan halen zoals Fernando Torres.

13. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is A het hoogst, maar weet dat niet zeker. Misschien hoog bieden en het salaris wat verhogen, ik neem aan dat je met popularity A toch wel een Torres moet kunnen halen. Speler moet er ook voor open staan dacht ik, dat met die pijltjes.

Je hebt daar wel een aardig team, als vervanger van Luque zou ik eens aan kloppen bij Benzema. Dat zou een dodelijke aanval zijn. Ik ga die denk ik halen en zal ook even kijken of Modric en Boruc willen komen. Kompany lijkt me idd wel een goede verdediger, maar de kans is ook groot dat ik voor spelers uit de NL competitie ga. Bv Velthuizen, Bak Nielsen, Bradley, Aissati, El Ahmadi en Braafheid. Als die zich goed ontwikkelen krijg je wel een mooi team dacht ik zo.

Hoe heb jij dat trouwens met de vermoeidheid? Toen ik net met de ML begon had ik om de wedstrijd een ander team. Nu gaat dat wel goed, ook omdat ik die oudere spelers (bij mij o.a Minanda, Ximelez en Espimas) een tijdje geleden op de bank heb gezet. Ze hebben wel aardige stats, maar houden het niet lang vol. Het hoort erbij, maar ik hou daar niet zo van dat gedoe met die condities.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dat met die vermoeidheid is zwaar overdreven. Dat Huntelaar na 3-4 wedstrijden rust moet houden slaat gewoon nergens op. Dat is in het echt ook niet zo. Dan kan Huntelaar vrijwel elke wedstrijd wel spelen. En die Urzaiz is al na 1 wedstrijd doodop. :+ Maar je hebt ook sommige spelers zoals Heitinga die worden haast nooit moe en kan je vrij vaak opstellen. Vooral jonge spelers hebben dat ja.

Over Torres, er staat een 0 achter zijn naam dus ik dacht de kans is 0 % dat ik hem kan halen. Misschien is ie dan toch nog haalbaar?

15. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet het aantal jaren dat hij nog een contract heeft? Ik weet zo niet precies hoe dat zit, maar ik dacht dat een cijfer achter een speler het resterende contract was en een pijl schuin/recht omhoog dat een speler dan graag wil vertrekken. Ik zou het dus in ieder geval proberen, want dat heb je dan waarschijnlijk nog niet gedaan.

Ik kan over een paar wedstrijden weer spelers halen, dus correct me if I am wrong.

Die vermoeidheid zet ik bij alles uit alleen bij de ML kan dat niet |:- Het klopt inderdaad niet echt met de werkelijkheid, Dembele moet bij mij ook om de 4 potjes rust hebben, ik zie hem toch echt elk weekend ballen.

16. Ashavan

Ashavan Guest

Heb me eigen team gemaakt en begon met default en hanteer de opstelling van het Spaans elftal. Guitierez staat na 3 seizoenen nog steeds vast in de begin opstelling zo goed heeft hij zich ontwikkeld en is met 34goals topscoorder geworden.

Eerste seizoen met default spelers had ik maar 26% winst en eindigde met 10win/19losses ergens op de 16e plek. In de zomer- en winterstop lading talentjes gekocht. Laatste speeldag stond ik 1 punt achter Dynamo Kiev en moest daar tegen. 57% win average. Dat won ik waardoor titel Division C2 van mij was. Eerste seizoen in de C1 tegen Spaanse ploegen. Lag lange tijd 4-6 en uiteindelijk 2e geworden achter Barcelona. Volgend seizoen Champions Leageau. 76% win average.

--------------van der Sar (talentje)--------
    Insinua---Bianchi----Maldini(c) (talentje)----De Silvestri
    -------------------------------------------
    ----------Insioanidis-----------------------
    Defour----------------Merino-------Kuzmanovic
    -------------------------------------------
    ---------------------------Di Maria--------
    -----------Guitierez-----------------------

En dan zit er op de bank Navarro (gk), Vornander/Matteson (CB), Jean (CWP), Guimaeres(SB), Rivero(AMF), Stoyanov/Berens(WF), Dos Santos (SS), Wellington/Andy Cole/Orrelano (CF). Cole/Orrelano zijn me 2e aanvals duo welk opgewerkt worden tot ze de huidige basisspelers kunnen vervangen. WF'ers zijn vervangers voor de zij middenvelders. Onbekende talentjes zijn altijd zo goedkoop en als je ze nog kan door verkopen later ben je binnen. Heb maar 2 spelers van een andere club opgekocht zoals Defour.

Vermoeidheid maak ik me niet druk om, meestal. Maar Rivero en Orrelano zijn vaak vermoeid en dat is jammer. Maar Bianchi/Maldini raken af en toe helemaal op en toch laat ik ze dan gewoon beginnen. Zij geven enorm veel teamwork en dat is het heel erg waard. Meestal laat ik me spelers doorspelen en wissel ze rond de 60e minuut. 1 wedstrijd was Kuzmanovic helemaal op en liet Orrelano op zijn plek spelen. De laatste 5mins kwam Kuzmanovic er in en maakte de winnende treffer :D

Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2008
  17. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk om te zien hoe anderen het aanpakken in de ML :)

Had al in de gaten dat Guttierez (neem aan dat het dezelfde is) een van de betere is bij de default players. Goede speler die ik ook wel op de plaats van Castolo heb staan en dan Fouque (AM) achter de spitsen.

Hoe kom jij btw aan Defour? Standard Luik zit toch niet in het spel, in het Belgisch nationaal elftal dan ofzo? Is ook een interessante speler, die ik er wel bij wil hebben.

-Edit-
    @Dazlindragon: Hmm thanks, zal ik maar even wat beter zoeken.

Laatst bewerkt: 25 feb 2008
  18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Defour kan ik ook kopen, ik zag hem iig staan bij de transfers. Hij heeft ook goeie stats!

19. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht eerst dat je wat anders bedoelde, vandaar dat ik dacht dat het over contractjaren ging. Als je via 'search by ...' kijkt, zie je idd getallen (had ik eerder nog niet op gelet) tussen 0 en 100 staan achter de spelers. Ik neem aan dat dan een percentage is, dus idd iets van een kans dat de speler wil komen naar jou club. Bij mij staat er achter Torres 51 (en ik heb nog popularity C :confused: ) en achter iemand anders weer 5. Toch raar dat de kans dan bv 5% zou zijn dat die speler zou willen komen.

Misschien dat het wat anders betekent, maar wat zou ik zo niet weten.

20. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    is dit spel inmiddels al een x fatsoenlijk online te spelen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina