De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die reactie van McLeish ook: Taylor doet dit normaal niet O-) Natuurlijk wil een speler niet bewust iemand het veld uit schoppen. Ik zou me echter wijselijk stil houden als ik coach was van een speler die dit gebeurt.

Ik zie (vooral in Engeland) wel meer spelers die dit soort fratsen uithalen, waar het dan (gelukkig) vaak wel goed afloopt. Daar zouden al grotere schorsingen voor moeten gelden, alleen al voor de intentie.

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ongelofelijk dit, die foto's inderdaad.. Zo'n jonge vent die aan het maken is bij Arsenal. Ik ben benieuwd wat het voor zowel Eduardo als Taylor voor gevolgen heeft.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Je ziet ook echt dat het bij Arsenal hard aan komt. Hoe je Fabregas ziet kijken wat hij daar meemaakt, en hoe Eduardo erbij ligt echt niet normaal. =(

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Laatst bewerkt: 23 feb 2008
  5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jezus zeg wat een klootzak van een Taylor. Net zo'n debiele actie als van Bouaouzan op Kokmeijer toen :{

Schorsen for life imo. Snap echt niet dat ze later gewoon verder mogen voetballen. :mad:

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    My god dit is echt smerig. Nooit meer toelaten op een voetbalveld die taylor. Je ziet zijn halve voet er gewoon afhangen=(

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja, van de ene kant wordt het engels voetbal zo geroemd omdat de spelers er fysiek zwaarder tegenaan gaan,langs de andere kant zijn er dan wel weinig voetballanden waar jaarlijks zulke zware blessures te bewonderen zijn zoals in de engelse competitie het geval is.....Luc nilis destijds heeft er met een gelijkaardige vuile trap alvast zijn carriere zien beeindigen en hij was wat belgië betrof niet lang de enige die dit overkomen is...En zolang de scheidsrechters ginds toelaten dat die beenhouwers die de achterste linies bevolken er zomaar mogen invliegen zal het er helaas niet op beteren...

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, net de beelden op BBC ook gezien. De spelers schrikken zich echt kapot en het is ook echt niet om aan te zien. Zou zeer triest zijn als het einde carriere zou betekenen.

Bij BBC hadden ze ook een statement trouwens van Wenger die zijn eerdere woorden een beetje terugnam over dat Taylor nooit meer mag voetballen, omdat hij het 'in the heat of the moment' had gezegd.. Zelf vind ik het wel een ander verhaal dan bijvoorbeeld Kokmeijer. Dat was echt een frustratie-tackle, totaal niet op de bal. Taylor was gewoon te laat, hij ging wel voor de bal. Hij komt nog steeds als een dwaze in, dat wel, maar ik vind het toch iets anders.

Laatst bewerkt: 24 feb 2008
  9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou als ik jou was nog eens in de geschiedenisboeken duiken. Is echt totaal onvergelijkbaar namelijk. :emo:

Neemt niet weg dat dit echt weer een smerige overtreding is en dat is een understatement. Die vent moeten ze echt flink aanpakken, want zoiets doe je niet meer per ongeluk ofzo. Marja, hoop ergens wel dat hij een tijdje uitgefloten wordt net als toen bij Bouaouzan. Dan leert ie het in ieder geval af.

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Goddammit. Wat een zieke shit is het weer.

11. Little TommyV

Little TommyV I'm back!

Leuk Bevonden:
    41
    te erg voor woorden

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm misschien was de intentie ietsje anders, maar ik zie nog steeds het inkomen van een gestrekt been waarbij het eindstation het scheenbeen van de tegenstander is. Enige wat ik daarna nog kan denken is, ophoeren van het veld en kom niet meer terug.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Davids denkt dus niet dat hij het volgend seizoen nog voor Ajax speelt. Ik schrok er wel een beetje van hoe hij sprak tegen Barbara Barend. Van Basten lijkt hij niet echt blij mee, dus misschien heeft dat wel zijn invloed. Al zegt hij tegen VI van niet. Dit had ik niet verwacht, ookal speelde hij niet goed nog en was Lindgren keus boven hem.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het raakte me wel toen ie daar zo stond, zeggend: "Aan alles komt een eind." Wat een geweldige carriere heeft hij toch gehad; Juventus, Barça, Inter, AC Milan, het Ajax dat de CL won..

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was wel ff wat, schoot ook door mijn hoofd.. Leek wel alsof hij het er ook moeilijk mee had.. Maar denk dat het feit dat Lindgren zijn plaats overnam de afgelopen weken, wel wat heeft geknakt in zijn hoofd.. Nog nooit was hij 2e keus volgens mij..

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Amper in ieder geval. Ik weet wel dat hij een ongelukkige periode had bij AC Milan, bij Juventus opeens gepasseerd werd door contractbesprekingen en bij Tottenham in zijn laatste half jaar was het ook niet echt hosanna. Maar praktisch was hij natuurlijk wel bijna in die 15 jaar als profvoetballer een vaste waarde.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Bij Tottenham, Inter en Milan heeft ie anders voldoende problemen gehad met concurrentie.

Jammer als hij stopt (bij Ajax). Hij mag dan misschien niet meer zo geweldig voetballen, het blijft een held.

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt erop dat iemand het een beetje hoog in de bol heeft. En diegene speelde vorig jaar nog bij Den Bosch. |:-

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Vind hun 3 ook de beste van Ajax, in mijn ogen zijn dat echte Ajax spelers. Andere vind ik wel meevallen..

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat zijn nog de enige drie met een hart voor de club imo. Dit wil echter niet zeggen dat dit nog maar de enige "goede" spelers zijn. Vind het maar een vreemde uitspraak.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina