[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    De flashforward van eind seizoen 3 is in ieder geval een stuk na de flash forward van aflevering 1. Toen waren ze net terug van het eiland en kwam Jack hurley bezoeken. Jack was nog helemaal normaal en mensen gingen net wat minder handtekeningen vragen. De flashforward van gisteren had helemaal niks met Jack en Kate te maken, dus qua tijd kun je daar weinig over zeggen icm eind seizoen drie, maar het lijkt mij ook aannemelijk dat deze in dezelfde tijdslijn loopt als de flashforward van aflevering 1 en 2.

Jack, Kate, Hurley en Sayid zijn dus 4 van de 6 'Oceanic 6' inderdaad, maar Ben komt ook nog van het eiland af, dat is zeker.

In de laatste aflevering van seizoen 3 zegt Jack dat ze terug moeten naar het eiland. Ik ben in het kader van dit seizoen best benieuwd waar dat mee te maken heeft. Alleen om die anderen terug te halen, of is er toch nog veel meer aan de hand? Jack wil in aflevering 1 ook dat Hurley niet gaat praten...Jack krijgt later schuldgevoelens over het feit waar Hurley niet over mag praten en laat een baard staan. Ik denk toch dat het allemaal om die baard draait...8)

2. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat natuurlijk ook vreemd is, Jack wil neerstorten met een vliegtuig op het eiland, terwijl Ben de weg ernaartoe zou moeten weten.

Dat zou moeten impliceren dat Ben al dood is bij de flashforward eind seizoen 3. Of Jack mag niet bij het Ben groepje horen.

Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    weer een bizar goede aflvering!!!
    Lost is on a roll!

4. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Heerlijke aflevering inderdaad, gotta Sayid :)

Volgens mij worden we allemaal flink in de luren gelegd door die laatste scene met Sayid en Ben, maar ja, da's Lost :)

5. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Het raarste vind ik nog dat het eiland een halfuur achterloopt op de echte wereld zoals je zag met die 'raket'.

6. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Oh ja, dat was er ook nog. Dat was inderdaad ook heel cool. Vooral dat hij dan zegt dat het helemaal niet goed is. Ik ben echt benieuwd of daar nog iets bijzonders uit komt.

7. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ik denk ook dat Sayid voor Ben werkt, omdat Ben nog in contact is met 'die organisatie' die ze wilt opsporen (zwarte man in ep 1 bij hurley, en ep 2 bij Naomi). Sayid moet dus allemaal dingetjes doen en als hij dat niet doet dan vertelt Ben aan die organisatie waar iedereen is.

Zoiets? 8)

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja denkt niet dat Sayïd en Ben suddenly vriendjes zijn, Ben zal wel zijn manipulatie gebruiken om Sayïd te intimideren.
    Ben weet zelf hoe hij van het eiland af moet komen, de coördinaten die moeten aangehouden worden om weg te komen.

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een paar uurtjes..

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Oke, aan het einde van seizoen 3 wilde ze niet terug naar Sawyer, maar naar haar kind!!! Dat had ik niet verwacht...

Wat zegt ze nou aan het einde van de aflevering tegen haar zoon? Hi ...? Ik kan het maar niet goed verstaan...

11. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hi Aaron!

12. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Idd dat was echt vet!!!!

Maar ik moet toch zeggen dat aflevering 3 beter was... Ook al was deze weer fantastisch!

13. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    verdammt ik ka m nergens vinden

14. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    foutje

Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  15. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was weer een verwarrende aflevering vooral dat kate opeens aron als zoon heeft. Dat betekent dat er iets gebeurt met claire en dat ze waarschijnlijk niet deel uit maakt van de oceanic six

Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    SPOILERSSSSS

ik heb hem trouwens gevonden

17. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    OMG, zei ze Aron? Mmm... The plot keeps on thickening :p Damn, dat had ik nou niet gedacht... Ik ben echt onwijs benieuwd wat er op het eiland gaat gebeuren. Overleefd de rest het? Waarschijnlijk wel, want Jack wil (eind seizoen :cool: heel graag terug om de mensen te redden (dacht ik). Maar waarom zeggen ze dan dat iedereen vanaf het begin dood is? Bah, wat blijft het toch een gave serie :D

18. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt t allemaal knap ingewikkeld worden hoor:x waarom liegen ze over hoeveel mensen de crash overleefden, en jack en kate lagen helemaal niet in het water na de crash:confused:

19. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Omdat de rest van de wereld niet weet dat de rest van het vliegtuig nog op dat eiland zit. En om voor Kate een goed woordje te doen zei hij dat zij iedereen heeft gered en voor voedsel heeft gezorgd.

Zoiets?

20. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Maar waarom wil je dat niemand dat weet? Als je om de mensen geeft wil je ze toch redden? Jack wil in een flash forward zo graag terug dat hij elke vrijdag in een vliegtuig stapt en hoopt op een crash...

Blijkbaar maakt hij wel een keuze waarbij er iets met Claire gebeurt. Want als het echt Aron is die Kate nu bij haar heeft en Jack wil hem niet zien... Daar moet iets achter zitten, want Jack heeft vooralsnog geen hekel aan het kind :p

ARGH, I can't wait!!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina