[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind het hele Renji pink hair dude gevecht een beetje.. Maar goed, Ichigo vs Ulquiorra is wel een gaaf moment. Hoop dat er ook daadwerkelijk gevochten gaat worden en 1 van hen wordt afgemaakt. :+ En ik hoop die Noittra-dinges snel in actie komt.

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wehe, lijkt het wel op he? ^^ Ik vond deze ergens in het groot en daar heb ik even wat mee gephotoshopt :)

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    :+ Ze vonden je al niet lief. 8)

Ssssshhht. ;)

Lol, kan je er niet tegen dat er méér mensen zijn dan Night en ik die de manga leuk vinden? :):

;)

Nou, ik vind 't wel vetjes hoor. :D

EDIT: Ow, over de anime. :+ Ben ep aan het downloaden.

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je krijgt het echt voor elkaar om in elke post te zeuren hoe slecht je bleach eigenlijk vind. :'-(

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Vanwaar deze reactie?

Momenteel, kijkend naar de laatste aflevering vind ik Bleach goed gaan hoor! Bleach is zeker niet slecht, maar ook niet bijzonder goed. Er zijn series die op sommige vlakken meer te bieden hebben, net zoals er ongewtijfeld series zijn die op die vlakken minder te bieden hebben.
    Neem de laatste aflevering. Het eerste gedeelte, het gevecht tussen Renji en Szayel vond ik een goed voorbeeld van wat Bleach de laatste tijd een beetje inboeten aan waar het zo goed in is. Boeiende, spannende gevechten. Het gevecht is wel interessant, maar Renji zijn reacties, de animaties waarmee Szayel de aanvallen van Renji pareert en de gehele kleursamenstelling in die scène vond ik maar matig.
    Het tweede deel echter, na de break, waarin Ulquiorra aan Ichigo vertelt wat er hoogstwaarschijnlijk met Rukia gebeurt is vond ik erg sterk. Je ziet een aantal verschillende Epsada's, allemaal reagerend op de dood van hun broeder. De herhaling van eerder gezien beeldmateriaal, iets wat mij enorm doet zuchten werd dit keer goed gebruikt. Het was net of Ulquiorra dit aan Ichigo vertelde. De scène waarin Ulquiorra de trap afloopt en het gesprek dat daarop volgt, met een Ichigo die eindelijk wijs inziet dat een gevecht niet noodzakelijk is vond ik erg sterk. Mooie kleuren en lichtinval, goede gesprekken met gebruik van onder andere flashbacks. Dát is echt mooi.

Stel je nu eens voor dat Bleach er grafisch net uitziet als de serie die ik eerder noemde, Samurai Champloo. Schilderachtig, enorm veel kleuren en kleurtinten, prachtig vloeiende animaties. Nou, dan zou Bleach echt ge-wel-dig zijn!

6. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zeg niet dat Bleach hartstikke geweldig is en jouw samenvatting van de aflevering klopt helemaal.
    Alleen het komt op mij over dat je in elke post nog even moet zeggen hoe slecht je de kwaliteit van Bleach de afgelopen tijd vind, en dan vind je het eindelijk een beetje goed, en dan ga je zeggen dat je vind dat het nog beter moet.
    En dat komt een beetje zeurderig over dus. :)

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zeg ook niet dat jij zegt dat Bleach helemaal geweldig is.
    Jij vind dat ik in elke post nog even moet zeggen hoe <slecht> de kwaliteit van Bleach is? Slecht? Kan me niet herinneren dat ooit gezegd te hebben. Nu ben ik natuurlijk ook maar eens mens dus wellicht vergis is me. Ik vind het echter wel zo dat Bleach ten opzichte van vooooorgaande afleveringen (een hele tijd terug dus) wel ingeleverd heeft qua kwaliteit, of, iets te vaak naar mijn mening, minder spectaculair is dan de manga door ellenlange gesprekken tussen gevechten door.
    Kijkend naar de laatste afleveringen echter vind ik dat Bleach in een stijgende lijn terecht is gekomen.

Dan nog weggelaten dat de post die jij quote een reactie van mij bevatte op een artwork, gemaakt door iemand die niet aan Bleach zelf meewerkt. Kijkend naar deze mooie plaat beelde ik me in hoe mooi Bleach er uit zou zien als het er net zo uit zou zien als op die plaat. Dat is zo goed als onmogelijk en dat weet ik. Ook ben ik tevreden over hoe Bleach grafisch en qua animaties nu in elkaar steekt. Tevreden betekent echter dat ik genoeg ruimte voor verbetering zie. ;)

8. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Het komt zo op mij over, dus daarom zei ik er wat over, een paar post terug zei Goiz hetzelfde, en ik ben het ook wel met hem eens, het is gewoon een beetje irritant soms.

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zo jij het een beetje irritant vind, zo vind ik dat niet.
    Niks aan te doen. :)

10. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Zo kom je er niet in het leven als je je niet leert aanpassen aan andere mensen hoor. ;)
    Mij maakt het verder ook niet uit, ik gaf het alleen maar aan.

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Uhh, hoe vaak moet deze discussie nog gevoerd worden? :') Begin er moe van te worden...

Door die klote drukte heb ik de laatste Bleach ep weer niet gezien. Moet hem nog steeds kijken en was zooo benieuwd. :'-(

12. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dude. :+ Mijn reactie gaf alleen maar aan dat het geen zin meer heeft om te discussiëren. We verschillen van mening. Nu kunnen we daar wel eindeloos over gaan debatteren tot ergernis van anderen (zie Wooffa) of we kunnen accepteren dat er een meningsverschil is. Ik accepteer dat.

Hij's vet hoor. ;)

13. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een aflevering. _O_

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    als je het over die van vandaag hebt, ja zekers te weten. Damn ik wil weten hoe het verder gaat :p

15. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Renji vond het niet leuk dat Ishida hem kwam redden volgens mij.

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    moet je de spoiler wel goed afmaken he ;)

ik hoopte eerlijk gezegd op dit stukje text :
    Senbonzakura, Chire ;)

17. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wat een geweldige episode zeg. _O_ Weer vette oldskool actie, niet gedacht dat nog weer is te zien. Super. :cool:

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk dat het hóóg tijd word mijn uTorrent ff aan te zetten. :+

Tot zo!

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    *aanzettert! :D:D

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hmm, Willem is over illegale troep bezig. OW of geen... zal het maar bij een waarschuwingkje houden dus bij deze :+.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina