Nieuwe functies/mogelijkheden vanuit GOW voorstellen is natuurlijk geklets. Kan ik ook zeggen dat ik in GTA het jatten van voertuigen een toevoeging vind en het daarom jammer vind dat ik in COD geen helicopter kan jatten...
Maar goed om nog even terug te komen op dekking zoeken in een FPS, ben benieuwd hoe je dat in beeld gaat brengen, tegen een muur aangeplakt zitten op je hurken? De reden waarom je het in GOW vindt werken is omdat je zelf nog over of langs de muur waar je dekking van krijgt kan kijken. Het is inderdaad niet lastig! Maar toch bedankt dat je de moeite neemt om op mijn niveau te komen!
Nou de vraag v MXS er nog eens bijgepakt.."hmm.. dus ik begrijp dat je geen shooters van de afgelopen 10 jaar leuk vind?"
Jouw antwoord: "RS-serie komt toch wat meer in de richting. Alhoewel daar ook wel wat nonsens in hangt. Ook GoW vind ik in bepaalde opzichten een stuk beter. Denk daarbij vooral aan de realistische wijze van dekking zoeken. Wat zelfs in CoD3 een stukje beter tot zijn recht kwam."
Blijft mijn vorige antwoord nog steeds overeind, je kan niet zomaar elementen uit een TPS in een FPS stoppen.
Laatst bewerkt: 24 feb 2008