1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik snap wel wat ie bedoelt, tis mij toch ook net iets te arcade om nog heel lang te gaan boeien,.. tis een fantastisch spel maar als rsv2 uitkomt gaat ie de kast in

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Voor mij begint het ook saai te worden...

3. FC2

FC2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, al ben ik het wel met hem eens. Voor mij begon het ook al iets saaier te worden, toen heb ik hardcore S&D geprobeerd en dat is echt geweldig. Zoals jij zegt heel veel realisme. Maar moet toch zeggen dat ook daar de lol een beetje afgaat, al heb ik het wel lang en intensief gedaan...
    Wordt wachten op nieuwe maps.

4. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Het wordt echt tijd voor nieuwe maps want RBS II is bijna uit! Dan kan me COD4 weer in me archiefkast............

5. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ik begin de mappen ook al een beetje saai te vinden. En ze mogen idd wel snel mee zijn daarmee want rbs is er bijna

6. Vriendloos

Vriendloos Guest

Rainbow Six I was al bagger op elk bedenkbare console, het is wachten voor Battlefield!

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :eek: smaken verschillen blijkbaar want ik heb aan rsv1 van alle games die ik online gespeeld heb de meeste lol beleefd :d

8. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Tegenwoordig gebruikt trouwens ook echt iedereen stopping power :mad:

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beter dan juggernaut xD

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het spel vandaag binnen gekregen.

Damn wat een vet spel. Ik heb de eerste paar missies gedaan. Maar het is écht vet. De besturing vind ik echt precies goed. De graphics zijn vaak ook zéér goed. Misschien wel een van de mooiere games op de 360? Ik heb in het uurtje dat ik gespeeld heb eigenlijk niet echt een minpunt tegen gekomen. Laten we dat dan zo houden :)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

gebruik altijd al stopping power (behalve als ik snipe dan neem ik dmv overkill een mp5 silenced mee )

12. Red&Yellow

Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt nog niet alles gezien, is echt een mooi spel heb al in 1 dag 1 hoofdstuk uit\o/

13. Tismilucas

Tismilucas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Triple X NL: Ach... Toen ik mijn eerste game speelde/programmeerde zat jij nog niet eens str.nt aan de spijlen van je box te smeren.

Overigens de spelkwaliteit van S&D is zonder meer goed.

CoD4 Loopt soepel, maar het kon m.i. veel beter. De 'radar' is en blijft gewoonweg de meest lachwekkende gimmick. Eens met D3lphiki het gaat te zeer tegen arcade aanhangen.

@ mxs: RS-serie komt toch wat meer in de richting. Alhoewel daar ook wel wat nonsens in hangt. Ook GoW vind ik in bepaalde opzichten een stuk beter. Denk daarbij vooral aan de realistische wijze van dekking zoeken. Wat zelfs in CoD3 een stukje beter tot zijn recht kwam.

14. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    ik heb ergens gelezen dat de nieuwe maps in de aankomende patch zitten.
    als het waar hoeven we niks te betalen\o/

15. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.356
    COD is nog nooit realistisch geweest. Dus nu ineens beginnen te zeuren over het arcade gehalte is onzin.. GOW vergelijken met COD slaat ook nergens op de een is TPS de ander FPS..

Feit blijft dat COD goed is in wat ze doen, een arcade shooter neerzetten zonder saaie momenten.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    QFT.

17. Tismilucas

Tismilucas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijpend lezen is niet je sterkste kant...?
    Om dan maar even af te dalen naar jouw niveau. Ik geef antwoord op de vraag/opmerking van MXS welke shooter ik goed vind en geef aan waarom. Dat heeft niets met het onderscheid tussenTPS of FPS te maken. Het is heel goed mogelijk om dezelfde functionaliteit uit GOW in te bouwen bij COD. Het zou de gameplay op een hoger plan brengen.

t Is niet lastig alleen even goed opletten. Een aanrader is om ook eens de discussie terug te lezen bv. de vraag van MXS...

Laatst bewerkt: 24 feb 2008
  18. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.356
    Nieuwe functies/mogelijkheden vanuit GOW voorstellen is natuurlijk geklets. Kan ik ook zeggen dat ik in GTA het jatten van voertuigen een toevoeging vind en het daarom jammer vind dat ik in COD geen helicopter kan jatten...

Maar goed om nog even terug te komen op dekking zoeken in een FPS, ben benieuwd hoe je dat in beeld gaat brengen, tegen een muur aangeplakt zitten op je hurken? De reden waarom je het in GOW vindt werken is omdat je zelf nog over of langs de muur waar je dekking van krijgt kan kijken. Het is inderdaad niet lastig! Maar toch bedankt dat je de moeite neemt om op mijn niveau te komen!

Nou de vraag v MXS er nog eens bijgepakt.."hmm.. dus ik begrijp dat je geen shooters van de afgelopen 10 jaar leuk vind?"
    Jouw antwoord: "RS-serie komt toch wat meer in de richting. Alhoewel daar ook wel wat nonsens in hangt. Ook GoW vind ik in bepaalde opzichten een stuk beter. Denk daarbij vooral aan de realistische wijze van dekking zoeken. Wat zelfs in CoD3 een stukje beter tot zijn recht kwam."

Blijft mijn vorige antwoord nog steeds overeind, je kan niet zomaar elementen uit een TPS in een FPS stoppen.

Laatst bewerkt: 24 feb 2008
  19. Tismilucas

Tismilucas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het over niet al te lange tijd in een game opduikt. In principe is het mogelijk. De parameters van de omgeving zijn een vaste waarde, die van het obstakel ook. In beeld brengen van het 'zicht' vanuit gehurkte stand zal aardig wat rekenkracht kosten, maar het is niet onmogelijk.
    Toen ik op mijn (eerste 'computer') Spectrum 'Pong' wist te programmeren dacht ik ook dat meer niet mogelijk zou zijn. Inmiddels weten wel beter.

Tevreden over COD4? Zeker wel. Maar een combinatie van een aantal op dit moment op de markt zijnde spellen zou niet slecht zijn. Capice?

20. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.356
    Nou ja ik blijf er bij dat je het qua werking niet als lekker ervaart om vanuit een eerste persoon gedockt tegen een muur aan te zitten. In een derde persoons shooter kan je door het overzicht wat je zelf nog hebt mikken en heen en weer verplaatsen. Vanuit de eerste persoon zie je dat gewoon minder. Ik vind wel dat het realisme in een eerste persoons view naar boven mag, ik zie altijd graag voeten en benen als ik naar beneden kijk etc. Wat dat betreft ben ik het met je eens.

Die opmerking over rekenkracht vind ik eigenlijk niet relevant. IMHO is een derde persoonsshooter als GOW zwaarder omdat de hoofdpersoon daar volledig in beeld is en dus ook berekend moet worden ten opzichte van zijn omgeving. Dus qua rekenkracht kan het alleen qua usability nog niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina