Roeien is praktisch hetzelfde als de Pulley (Seated Row) waarbij je de biceps, traps en achterkant schouders goed pakt. Kan me daar helemaal in vinden mbt wat Sostic zegt. En het verbrand nog lekker veel kcals ook. Doe deze oefening zelf ook, maar niet op dagen dat ik me rug/biceps al gedaan heb, want dat trekt me lijf dan niet meer hehe. Verder kan ik me ook vinden in "zware" cardio waarbij het lichaam het meeste werkt doet ipv het apparaat. De EPOC...Volgens mij is de HIIT cardio daarop gebaseerd of niet?
Spierafbraak bij 90mins fitness...tja we zeggen niet voor niks dat je 45-60mins max krachttraining doet met eventueel cardio er na.
@Kevf
8 weken voor 2% vet is best netjes te noemen als je al laag zit. Denk dat er maximaal 3% uit te halen valt, maar dan wordt het nog veel pittiger en hou je niet lang vol vermoed ik. Wellicht dat Punani er meer over kan zeggen.
RPM/Drive geven je veel energie/kracht en dat zou je meer puf moeten geven en ook meer kracht om zwaar te kunnen blijven trainen. Als je na afloop de creatine weg werkt verminder je eventueel krachtverlies al snel.
Inderdaad...STORM!! Wel beter dat er wat anderen opeens actief zijn
Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2008