1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Auto kopen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Martijnn, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hey, ik rijd nu al meer dan 2 jaar een VW Golf 1.8, maar ik wil eens wat anders. Geen auto die de pan uit reist met de kosten, hij moet goed betaalbaar blijven. Zo rond de 7000 tot 9500 euro. Kwa verbruik wil ik niet echt veel hoger zitten dan een Golf 1.8. Zat zelf al te denken aan een Audi A3 1.6 of een Mazda MX5 het middelste model, of de Seat Ibiza 1.2 die je voor relatief weinig geld met weinig km koopt. Heeft er iemand wat tips voor me?
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2010
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Japanners kopen, goedkoop en zuinig -_-
     
  3. voog

    voog Active Member

    Berichten:
    281
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Ibiza 1.2 zal niet vooruit te branden zijn...
     
  4. TDF GANGSTER NL

    TDF GANGSTER NL STB MEMBER

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    ikzelf rijd een oldtimer een GMC Jimmy uit 1980 rijd wel 1 op 3 (LPG) V8(5.7) :p maar is leuk speelgoed en kwa onderhoud valt het wel mee ! het plaatwerk is super van die auto's beter dan de Ford USA Roestbakken LOL!

    hieronder voorbeeld voor de mensen die die auto's niet kennen :p
    heb zelf een rooie
    [​IMG]

    en BTW een 1.6 hoeft niet zuiniger te zijn dan een 2.0 oid heb hiervoor een audi 80 gehad 2.3 die reed 1 op 12 en een vriend van me een 80 1.6 die reed 1 op 9! moet veel harder werken met zo'n zwak motortje hahaha

    maja ik weet niet wat jij mooi vind. jappen zijn idd goed te onderhouden en goedkoop in aanschaf en onderhoud
     
  5. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!