Waarom niet gewoon bij een A3 blijven? eventueel A4,
Schitterende modellen.
Waarde vast. (tot zover dat mogelijk is)
Prima wegligging (ook boven de 130)
Niet onderhouds gevoelig
Zuinig
Sportief
Climate control
Cruise control
standaard goede stereo installatie.
Veel ruimte
Comfortabel (standaard Recaro sport stoelen )
Snel (met een 1.6 al 101 PK)
Chip tuning
VEILIG!!
En zeker te betalen in jou budget.
7500 voor een 99er met 120.000 km zijn er genoeg! (met alle opties, NAP, Sportvelgen)
Een Mazda MX5 vind ik persoonlijk leuk als 1e auto, en als een echte Jongeren auto. Petje op, Boem boem boem muziek, en in het midden van de auto zitten.....
Als ik een Mazda MX5 zie rijden denk ik aan iemand die geen echte sportwagen kan betalen.
Ik heb in veel auto's gereden (BMW, Opel, Mazda, Nissan, Suzuki, Citroen, Volkswagen) maar er gaat niets (bijna niets) boven een audi (mijn mening)
Ik heb inmiddels mij 2e Audi (A4), Eerste A4 1999 1.6 iemand vol achter op geklapt (75KMpu) En ik had helemaal niets!! Wagen totall loss (wat van buiten niet te zien was, alleen als je de kofferbak open maakte zag je dat de kreukelzone helemaal dubbel gevouwen zat) maar degene die mij aanreedt.... Suzuki Swift( meer plastic als iets anders ) was er niet zo gunstig vanaf gekomen.
Je kon niet eens meer zien dat het een auto was. Wielen afgebroken, Motor naar binnen geschoven, Alle ramen eruit, (bij mij 1 barst in de voorruit door de kracht)
Sinds dit ongeluk alleen maar rijdende bunkers voor mij. (Volkswagen, Audi, Mercedes, Volvo, BMW)
Oude lullen bakken of niet, mijn leven is belangrijker dan patsen met een koekblik.
En je kan nog net zo goed rijden.... Er zijn altijd malloten op de weg die dat niet kunnen.
Laatst bewerkt: 26 feb 2008