Daar heb je een punt. Ik denk dat je een betere connectie hebt met iemand vanuit Engeland dan een Dedictated server in Amerika. En als host zijnde Lancer of Pistol ik ook niet veel, meestal alleen Sniper of Shotgun. En ik merk heel vaak dat ik als shotgunnende ingemaakt wordt. Door mensen die laggen als een gek
Dit is denk ik een eindeloze discussie. Maar laat ik er nog 1 dingetje over zeggen. Waarom spelen nog steeds duizenden mensen dit spel? Omdat het hun niet uitmaakt (of ze weten niet beter, kan ook natuurlijk ). Het is zo in het spel, en ze gaan het nu niet meer veranderen denk ik.
Ik speel het nog en net als honderden andere mensen vind ik het onnodig. Het is ook onnodig. Je kan het niet helemaal weghalen, maar er zijn betere oplossingen dan host side hit detection. Ik denk wel dat ze er wat aan gaan doen. Zoniet, dan ga ik nummer 2 nog wel gewoon spelen. Het is wel frustrerend dan je weet dat het niet zo hoeft.
Ik heb dus gehoord dat die theme pijn aan je ogen doet. ;> Ik heb gewoon een mooi GoW2 Wallpapertje als Theme.. :>
Nou genoeg gezeur over dat saaie Host-voordeel! (MP van GoW was trouwens sowieso bagger; er zat geen reguliere Deathmatch in )
Ik had hem ook al gezien, ik vond die strip zo geweldig, heb er volgens mij wel een goed kwartier om zitten lachen.
Wat ik hoop is dat je in de singleplayer van GoW2 niet maar 1 weg kan volgen maar gewoon als je in de stad bent verschillende paden hebt.
ik hoop het niet. ik heb altijd het idee dat ik het vekeerde pat neem of dat er op het andere pat weer betere wapens liggen, dan moet ik echt weer ieder gangetje hebben gehad.
Nieuws: Gears of War 2 is 'badass' Wellicht de belangrijkste aankondiging op de voorbije GDC was die van de opvolger voor Gears of War. Het nieuws kwam voor niemand als een echte verrassing, maar toch waren de reacties wildenthousiast. IGN sloeg een praatje met voice-actor John DiMaggio, de man achter Bender (uit Futurama) én Marcus Fenix. DiMaggio heeft uiteraard al wat lijntjes voor de nieuwe game ingesproken en wist te melden dat hij dat niet alleen voor Marcus Fenix deed, maar ook voor Franklin. Deze laatste was eigenaar van de Junker - dat gekke voertuig waarmee je Kryll kon doden - en maakt in Gears of War 2 dus een opmerkelijke terugkeer. Over de presentatie van de game was DiMaggio alvast erg te spreken. "It looks cool as shit," zo verklaarde hij, "De verhaallijnen zijn enorm cool en de onderlinge relaties tussen de soldaten zijn veel dieper." Voorts verklapte DiMaggio dat Xbox 360 gebruikers nu ook tegen een Brumak zullen kunnen vechten. quote:"It's badass. In fact, I saw some of the stuff yesterday! Which level was it? It was, well listen, there's bigger beasts in this game. Bigger beasts. Remember the scene with the Brumak, when the Brumak comes out and we're like 'Brumak! Roll! Get outta there!' and it's coming after them – and they don't have a fight with him? Well, they fight him now." Ten slotte benadrukte DiMaggio dat Gears of War 2 heel wat nieuwe wapens, nieuwe monsters en nieuwe personages zal tellen.
Ik hoop dat er vooral méér en langere cutscenes komen, die vind ik wel het leukste. Ben Gears of War nu even voor Skargan z'n Dom achievement weer aan het uitspelen, maar we hadden vele geskipped die we nu kijken. Net zoals ik nooit had gezien hoe Kim doodging maar nu wel. Ik wil meer van dat soort Cutscenes.
op ign word er meer info gegeven door de man die de stem van markus fenix doet.. zo komen we erachter dat er grotere beesten in voortkomen enz www.ign.com
Ik vertrek zo dadelijk naar Redmond, ons hoofdkantoor in de VS om daar een kijkje te nemen in de keuken. Hopelijk krijgen we GoW2 te zien en nog hopelijker mag ik hem ook zelf even spelen. Uiteraard mag ik daarna weinig over vertellen, maar vast wel of ik in mijn nopjes was. De eerste keer dat ik GoW zag was in maart 2005, anderhalf jaar voor de release. Ik kon toen niet geloven dat dat spel op een 360 er net zo goed zo uitzien als op de PowerMac waar het toen nog op draaide. Ik reken op net zo'n mindblowing presentatie met GoW2. Tataah for now, see you in a week!