1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Daar heb je een punt. Ik denk dat je een betere connectie hebt met iemand vanuit Engeland dan een Dedictated server in Amerika.

En als host zijnde Lancer of Pistol ik ook niet veel, meestal alleen Sniper of Shotgun. En ik merk heel vaak dat ik als shotgunnende ingemaakt wordt. Door mensen die laggen als een gek :)

2. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Al is de speler 3 keer beter dan do host, het blijft oneerlijk.

3. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon beter worden dan het hostvoordeel, dat is natuurlijk de oplossing:emo:

4. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is denk ik een eindeloze discussie. Maar laat ik er nog 1 dingetje over zeggen.

Waarom spelen nog steeds duizenden mensen dit spel? Omdat het hun niet uitmaakt (of ze weten niet beter, kan ook natuurlijk :p). Het is zo in het spel, en ze gaan het nu niet meer veranderen denk ik.

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het nog en net als honderden andere mensen vind ik het onnodig. Het is ook onnodig. Je kan het niet helemaal weghalen, maar er zijn betere oplossingen dan host side hit detection. Ik denk wel dat ze er wat aan gaan doen. Zoniet, dan ga ik nummer 2 nog wel gewoon spelen. Het is wel frustrerend dan je weet dat het niet zo hoeft.

6. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het zagen in gears of war thuis horen

7. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus gehoord dat die theme pijn aan je ogen doet. ;>
    Ik heb gewoon een mooi GoW2 Wallpapertje als Theme.. :>

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Doet ie ook lol, nou'ja meer die achtergrond van die guide-tab. Hele vieze rode kleur.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nou genoeg gezeur over dat saaie Host-voordeel! :mad: 8)

(MP van GoW was trouwens sowieso bagger; er zat geen reguliere Deathmatch in :+)

Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  10. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem ook al gezien, ik vond die strip zo geweldig, heb er volgens mij wel een goed kwartier om zitten lachen. :p

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat ik hoop is dat je in de singleplayer van GoW2 niet maar 1 weg kan volgen maar gewoon als je in de stad bent verschillende paden hebt.

12. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop het niet. ik heb altijd het idee dat ik het vekeerde pat neem of dat er op het andere pat weer betere wapens liggen, dan moet ik echt weer ieder gangetje hebben gehad.

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: Gears of War 2 is 'badass'

Wellicht de belangrijkste aankondiging op de voorbije GDC was die van de opvolger voor Gears of War. Het nieuws kwam voor niemand als een echte verrassing, maar toch waren de reacties wildenthousiast.
    IGN sloeg een praatje met voice-actor John DiMaggio, de man achter Bender (uit Futurama) én Marcus Fenix. DiMaggio heeft uiteraard al wat lijntjes voor de nieuwe game ingesproken en wist te melden dat hij dat niet alleen voor Marcus Fenix deed, maar ook voor Franklin. Deze laatste was eigenaar van de Junker - dat gekke voertuig waarmee je Kryll kon doden - en maakt in Gears of War 2 dus een opmerkelijke terugkeer.

Over de presentatie van de game was DiMaggio alvast erg te spreken. "It looks cool as shit," zo verklaarde hij, "De verhaallijnen zijn enorm cool en de onderlinge relaties tussen de soldaten zijn veel dieper."

Voorts verklapte DiMaggio dat Xbox 360 gebruikers nu ook tegen een Brumak zullen kunnen vechten.

quote:"It's badass. In fact, I saw some of the stuff yesterday! Which level was it? It was, well listen, there's bigger beasts in this game. Bigger beasts. Remember the scene with the Brumak, when the Brumak comes out and we're like 'Brumak! Roll! Get outta there!' and it's coming after them – and they don't have a fight with him? Well, they fight him now."

Ten slotte benadrukte DiMaggio dat Gears of War 2 heel wat nieuwe wapens, nieuwe monsters en nieuwe personages zal tellen.

14. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oe! Oe! Brumak! Beter, want ik vond Generel Raam een piece of cake op Insane!

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Netjes, hopelijk word het nog bruter en nog schelden ze nog meer ( Fenix, Dom enz. )

16. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Hoe werkt dat dan met dat Amerikaanse theme?

17. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er vooral méér en langere cutscenes komen, die vind ik wel het leukste. Ben Gears of War nu even voor Skargan z'n Dom achievement weer aan het uitspelen, maar we hadden vele geskipped die we nu kijken. Net zoals ik nooit had gezien hoe Kim doodging maar nu wel.

Ik wil meer van dat soort Cutscenes.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Die scene was echt bruut! _O_

19. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    op ign word er meer info gegeven door de man die de stem van markus fenix doet.. zo komen we erachter dat er grotere beesten in voortkomen enz www.ign.com

20. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vertrek zo dadelijk naar Redmond, ons hoofdkantoor in de VS om daar een kijkje te nemen in de keuken. Hopelijk krijgen we GoW2 te zien en nog hopelijker mag ik hem ook zelf even spelen. Uiteraard mag ik daarna weinig over vertellen, maar vast wel of ik in mijn nopjes was.

De eerste keer dat ik GoW zag was in maart 2005, anderhalf jaar voor de release. Ik kon toen niet geloven dat dat spel op een 360 er net zo goed zo uitzien als op de PowerMac waar het toen nog op draaide.

Ik reken op net zo'n mindblowing presentatie met GoW2.

Tataah for now, see you in a week!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina