Het zou wel raar zijn als ze met de ontwikkeling zouden stoppen. Ik bedoel, ze weten toch dat die game sowieso een goede verkoop gaat opleveren...
Ik zou het een beetje vreemd vinden om dan te zeggen "Nou... Weet je.. We doen het niet!"
Aan de andere kant, BioWare heeft volgens mij nog nooit een deel 3 van een game gemaakt...
Baldur's Gate I en II
Icewind Dale I en II
Knights of the Old Republic I en II
MDK I en II
Neverwinter Nights I en II
Raar eigenlijk!
(Ja er is een FallOut 3, maar daar heeft BioWare niks mee te maken!
En ja, Kotor II, de Icewind Dale serie en Neverwinter Nights II hebben ze niet zelf gemaakt, maar wel met hun engine.)
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik de game nooit uitgespeeld heb, maar ik vond KotoR 2 ook wel een stuk minder, ik weet er niet zoveel meer van... Misschien als ik hem nu speel, ik er een stuk positiever over ben. Maar naar wat ik me herinner vond ik het ook gewoon ja... Ik weet niet... Het sprak me minder aan in ieder geval... Ik vond het grafisch ook enorm tegenvallen en het niet halen t.o.v. KotoR 1 en dat stoorde me wel ENORM. (Kan komen omdat ik deel 1 op de PC speelde op max en deel 2 op een oude XBox... Maar goed...
Je zal wel gelijk hebben hor, ik denk dat als ik de game opnieuw speel hij vrij sterk zal zijn.
Ik denk dat het "wow" effect gewoon minder is, omdat het ja, dezelfde engine en dezelfde principes heeft als deel 1, alleen dan gameplay technisch iets uitgebreider is. Dat is denk ik een goede verklaring waarom mensen het een beetje "so-so" vonden.
Hij kwam trouwens ook wel BIZAR snel na deel 1 volgens mij, echt een jaartje later.
Laatst bewerkt: 27 feb 2008