1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Knights of the Old Republic 3 [Working title]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 13 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313

2. Abe

Abe <font color="green"><b>Eindredacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker erg interessant, ik heb deel 1 en 2 meerdere malen uitgespeeld als good en als bad guy. Ik vind alleen dat bij beide spellen het begin echt ontzettend traag is.

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    kane cht neit wachten! :eek:

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is het nou een ja, of is het nou een nee?
    Dat artwork dat we daar zien kan voor elke Star Wars gerelateerde game gebruikt worden, het kan zelfs voor een film of weet ik veel wat gebruikt worden.
    Ook heeft Bioware/EA zelf aangegeven dat ze aan een MMO werken, maar niet bezig zijn met een KOTOR en/of KOTOR MMO. Dus óf ze houden het ons nog voor om straks een mooie aankondiging te verzorgen, of wij worden warm gemaakt om niks.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    goeie shit dat Bioware er aan werkt, vond KOTOR echt de bomb, KOTOR2 was ook wel vet, alleen vond ik op 1 of andere manier toch iets minder... vond het teveel hetzelfde eigelijk

6. relax1989

relax1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet wachten heb deel 1 en 2 allebei stuk of 6x uitgespeeld

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    denk haast wel dat die er nu aan gaat komen, of iig dat het idee er al wel is, waarom ander concepts gaan maken als er uberhaupt niks komt.

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet nog dat meteen na deel 2 werd aangekondigd dat dezelfde studio die deel 1 had gemaakt, nu het 3e deel zou ontwikkelen. Deel 2 werd niet door de originele makers ontwikkeld, omdat die toen bezig waren met Jade Empire.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dude, heb jij die game vaker dan één keer gespeeld?

Echt alle reviews schreven er over dat KOTOR2 maar minder was en te veel van hetzelfde.

Ik vind juist dat KOTOR2 de succesforumule van KOTOR uitbreidde en verbeterde. Denk aan de bewegende Alignements van je team, verschillende teamgenoten naar gelang geslacht en keuzes, verschillende manieren van en verschillende upgrades, kapotte items samenvoegen tot nieuwe, de verschillende speciale classes, de link met het vorige spel, je bent afhankelijker van je teamgenoten, uitgebreider verhaal met nóg leuker personages als Kreya, die rare Dark Lord met zijn masker, Mandalore die een oude bekende blijkt te zijn, Atton die meer is dan je denkt, zelfs Baldur (o.i.d.) heeft de Force in zich.
    Jezus! :eek: En dan kan ik nog wel even doorgaan. Méér dan een goed of een slecht einde dit keer, bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  10. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel raar zijn als ze met de ontwikkeling zouden stoppen. Ik bedoel, ze weten toch dat die game sowieso een goede verkoop gaat opleveren...

Ik zou het een beetje vreemd vinden om dan te zeggen "Nou... Weet je.. We doen het niet!"

Aan de andere kant, BioWare heeft volgens mij nog nooit een deel 3 van een game gemaakt...
    Baldur's Gate I en II
    Icewind Dale I en II
    Knights of the Old Republic I en II
    MDK I en II
    Neverwinter Nights I en II

Raar eigenlijk!

(Ja er is een FallOut 3, maar daar heeft BioWare niks mee te maken!
    En ja, Kotor II, de Icewind Dale serie en Neverwinter Nights II hebben ze niet zelf gemaakt, maar wel met hun engine.)

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik de game nooit uitgespeeld heb, maar ik vond KotoR 2 ook wel een stuk minder, ik weet er niet zoveel meer van... Misschien als ik hem nu speel, ik er een stuk positiever over ben. Maar naar wat ik me herinner vond ik het ook gewoon ja... Ik weet niet... Het sprak me minder aan in ieder geval... Ik vond het grafisch ook enorm tegenvallen en het niet halen t.o.v. KotoR 1 en dat stoorde me wel ENORM. (Kan komen omdat ik deel 1 op de PC speelde op max en deel 2 op een oude XBox... Maar goed...

Je zal wel gelijk hebben hor, ik denk dat als ik de game opnieuw speel hij vrij sterk zal zijn.

Ik denk dat het "wow" effect gewoon minder is, omdat het ja, dezelfde engine en dezelfde principes heeft als deel 1, alleen dan gameplay technisch iets uitgebreider is. Dat is denk ik een goede verklaring waarom mensen het een beetje "so-so" vonden.

Hij kwam trouwens ook wel BIZAR snel na deel 1 volgens mij, echt een jaartje later.

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    @Tsux: MDK was van hun? Dat wist ik niet.....Love that game (L) Echt geweldige game was dat!!! :D:D

En Baldurs Gate 3 komt die uberhaupt nog wel? Heb deel 1 en 2 kapot gespeelt met een kameraad...geloof dat ook een deel op de xbox was? Of allebei dat weet ik niet meer, maar de co-op was echt Ge-wel-dig!

En deel 2 van Kotor vond ik...naja na een goed 10 uur had ik het er mee gehad, hehe....Weetniet ik begon hem tespelen toen hij bw werd op de 360 dus tja toen was het wow effect sowieso al minder :9 Ik hoop dat ik met deel 3 het gevoel ga krijgen wat deel 2 had moeten doen, deel 1 nooit gespeelt geloof ik? Niet zeker

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    baldurs gate (dark alliance) 1 en 2 op de xbox was heel anders dan de PC baldurs gate. Op pc was t een echte diepe RPG (deeltje 2 is wat mij betreft samen met Icewind Dale 2 en Planescape torment de beste bioware/black isle rpg ever)

13. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, is inderdaad van Bioware :)
    Zeer aparte shoot-em-up was dat. Met veel humor toch wel, ondanks de naam "Murder Death Kill" :)

@D3lphiki
    Baldur's Gate: Dark Alliance sloeg dan ook eigenlijk helemaal nergens op... Het deed teveel vermoeden of het ook maar iets met de PC game te maken had.
    Dark Alliance is dan ook niet van Bioware, die maken niet van die oppervlakkige games :)
    Maar zoals Tricker zei, ik vond de co-op daarvan wel leuk, beetje simpel beesten hakken vond ik wel geinig daar :) Maar het staat verder compleet los van elke vorm van diepgang of RPG als je 't mij vraagt...

Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Heee! Zie dacht al wel dat er al een thread van was!

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Jij dacht, ik wist. Alleen was ik te lui om hem te zoeken :+.

Jammer gaat de startpost van deze thread over KotOR 2 en is deze de oudste...

Slotje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina