De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zo komen ze inderdaad nooit in de buurt \o/

Was inderdaad een hele domme dubbele gele kaart. De eerste kreeg Mexes toen hij voor een blessure buiten de lijnen (achter het doel) werd behandeld en ineens als een haas opsprong en dwars door het veld terugholde naar de middenlijn. Tweede was niet echt zwaar maar wel een domme tik in de rug van Crespo.

En toen kwam deze man om de dag te redden en waarschijnlijk de belangrijkste goal in de titelrace te maken:

_O_

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Vuilak, nou ben je weer terug he? ;)

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Terug? Ja vooral het feit dat ik ben verhuisd en daardoor thuis geen internet had speelt vooral geen rol.:+;)

4. pekelbox

pekelbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GVD, ik snap niet dat jullie zo lang over voetbal kunnen praten. Ik vind het echt zo;n bullshit, voetbal is echt voor omhooggevallen trekpikken!

/Mod Voor deze nutteloze reply krijg je een waarschuwing ~Kevf

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Misschien moet je dan maar Het grote Ballet Topic openen waar jij in kan posten :):

6. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Weet niet wat ik ervan moet denken. Tis zelf wel een NAC supporter in hart en nieren, dus dat spreek iig voor hem!

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hij heeft niet echt mooie resultaten behaald met zijn vorige clubs, dus heb sterk mijn twijfels..

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb er niet heel veel vertrouwen in. Die man strijdt altijd tegen degradatie of traint in de eerste divisie. Bij Go Ahead en Willem II heeft ie er ook niets van gebakken. Ik vind het onbegrijpelijk dat Brandts, die 2x de halve finale van de beker heeft gehaald en 5e staat en het ene na het andere clubrecord breekt, moet wijken voor iemand als Maaskant.

Ik had liever iemand zien komen zonder reputatie, net zoals Brandts geen reputatie had toen hij naar NAC kwam. En dat het een NAC-fan is, zegt mij nog niets. Ik ben ook NAC-fan, maar ik denk niet dat ik geschikt ben als opvolger van Ernie.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    NAC staat 4e en de trainer wordt ontslagen. Dan zou je denken, er komt een trainer die het nog beter kan dan hem(Adriaanse, Mourinho, Ferguson). Wie komt er? Maaskant. 8)

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Vreemde keuze van NAC inderdaad. Vind Maaskant geen slechte trainer (speelt vaak opportunistisch en met lef) maar Brandts is toch volledig vetrouwd met club en spelersgroep en doet het gewoon goed. Waarom toch die band verbreken? :confused:

Goal van VD Vaart was 'vrij aardig' gisteravond:

[yt]6XZJQq1ZI7s[/yt]

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Knap doelpuntje van VdV.

Heeft iemand nog een aantal toto tips voor dit weekeinde?

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Tering wat een goal _O_
    Al ziet ie er wel steeds 'duitser' uit.. 8)

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Achja we pakken jullie wel in eigen huis. En zodra Barca wat minder de scheids meekrijgt zullen ze ook puntjes laten liggen. :+

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Die van der Vaart, jongen! Wat een traptechniek, echt niet te geloven. Hoop dat ie volgend jaar bij een mooi clubje terechtkomt, hij hoort toch in ieder geval in de Champions League thuis. Eigenlijk jammer dat ie naar de Duitse competitie is, daar zie ik meestal vrij weinig van. Engels past niet bij hem, dus dan maar naar Spanje..

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij stond het vrij vast dat hij naar Juventus gaat volgend seizoen.. mooie club hoor alleen trekt de Italiaanse competitie mij niet zo.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Juventus had idd interesse maar ik neem aan als van de zomer weer een mooie spaanse club komt dat hij toch naar Spanje gaat :)

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha 1-1 Feyenoord-Zwolle

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    2-1 Feyenoord.

Blij met de overwinning, maar op de 1e 10 minuten na was het echt slecht. Jammer maar goed, wel gewonnen ^^

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Nu naar de halve finale thuis tegen NAC :D

20. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En wij gaan op naar Almelo:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.