Iedereen zijn persoonlijke keus.
Sommige willen snel resultaat boeken. Veelal jonge gasten die een kut eet- en sportschema hebben. Zij raken zo'n beetje al hun spiermassa sneller kwijt dan dat het tijd koste er aan te trainen. Maar ja...voor de zomer en het strand heh. Terwijl als je een jaar lang goed eet en sport dan heb je een beter lichaam wat blijft zonder eventuele bijwerkingen. Dit vind ik idioten.
Bij oudere gasten die beter trainen en eten, vervolgens 5+ jaar trainen, die kunnen ook ongeduldig worden. Vooruitgang wordt dan trager en meer werk. Easy way out, maar heb er wel wat meer begrip voor.
Mannen die laat in hun 30e levensjaar zijn en hun hard gewerkte lichaam niet 1-2-3 kwijt willen raken aan ouderdom. Tja hun testosteron productie e.d. wordt minder dus af en toe wat in je lijf stoppen helpt dan. En in de medische wereld kunnen oudjes het zelfs in de zorgpolis verwerken zodat het vergoed wordt tot op zekere hoogte.
De afgelopen weken zat ik in een zodanige dip dat er serieus overwogen werd Anavar/Clenbutol te gaan gebruiken. Maar kwam iets anders tegen wat me gemotiveerd heeft om met drastische natuurlijke methoden door te knallen
Nog even heb Jay Cutler from J to Z binnen
[yt]XmfX3xoiXio[/yt]
Skip de 1e 55seconden.
Laatst bewerkt door een moderator: 26 feb 2008