Maar dat komt omdat je gewoon kleine tenen hebt, daar ga je dan heel snel overheen en is niet goed voor je knieen
Gisteren 2bening paralel squat aan me bed rand gedaan om te kijken hoe me knie het houdt. Na 8 herhalingen was het niet leuk meer Eerder op de dag me EPA route geprobeerd en was een wandeling van 45mins. Na 15mins was me knie tevens niet blij. Kut ding gaat maar gewoon lopen als ik het zeg.
Zit zelf met het vraagstuk: "ontharen of iet". Enerzijds kan ik inkomen mbt de rug, verder is het bijknippen/trimmen eigenlijk al verzorgd voldoende mijns inziens. Helemaal kaal vind ik dan weer zo...fout. Vanuit bodybuilding optiek wil ik wel me behaalde spiermassa duidelijker zien en als ik het verschil van Spectral voor/na zie... Maar ja dan doe je borst/buik en staat niet als je de benen en de rest gewoon zo laat. Full Body zelf harsen is 5,50 en zorgt dat haar 3-8weken weg blijft. Maar je moet het dan wel blijven doen aangezien haar bij mij meestal harder terug komt. *zucht* Gelukkig nog tot de zomer om er over na te denken hehe.
Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2008