De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Beetje trieste uitspraken van lurling. Ajax heeft zoveel meer goede spelers dan alleen die 3. Het is wel zo dat die 3 de laatste tijd enorm goed spelen.
    Maar ach, het is wel zo dat NAC dan heeft verloren van een club die maar 3 goede voetballers opstelt. Dat is ook niet echt een compliment voor NAC;)

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dus NAC heeft meer dan 3 goede spelers in dat geval?

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wel goed lezen he, allemaal :cool:

wil nog niet zeggen dat de rest slecht is, maar misschien minder goed. En als die 3 eruit zouden springen, dan zou NAC (misschien met minder individuele kwaliteit, maar als geheel) wel boven Ajax kunnen komen.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat kan ik wel beamen eigenlijk. Het zijn ook meteen de drie spelers die ècht goed bezig zijn dit seizoen. Voor de rest is het allemaal zo-zo.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik weet wel dat Lurling in ieder geval geen versterking zou zijn voor Ajax.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    als ajax met maar 3 echt goede spelers winnen van NAC die in de 1e helft het spel niet kan maken......hoeveel echt goede spelers heeft NAC dan?

en ze spreken nog wel eens over amsterdamse arrogantie....

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me sowieso af, of lurling een versterking is voor een club :+

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lurling was in zijn Heerenveen-tijd echt goed hoor. Maarja, dan spreek je denk ik ook over bijna 8 of 9 jaar terug. Daarna bij andere clubs een beetje weggezakt, zoals Feyenoord.

Dat hij vind dat Ajax maar 3 écht goede spelers is natuurlijk gemakkelijke gesteld. Het zijn de 3 die uitblinken de laatste tijd. Bij NAC blinkt er bij mijn weten niet écht een speler uit.. Ja, misschien de keeper omdat hij de laatste tijd (tot Ajax) de nul houdt. Ze presteren als team gewoon heel goed (halen punten wil ik dan daarmee zeggen).

Gabri is trouwens niet geschorst tegen Excelsior. Volgens mij werd daar wel melding van gemaakt door RTL. Scheelt wel wat tegen reuzendoder Excelsior. ;)

Laatst bewerkt: 25 feb 2008
  9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als Ajax nou gewoon wint van Excelsior en Utrecht ons een dienst bewijst door van PSV te winnen kan het misschien nog leuk worden. Vervolgens zelf winnen in Eindhoven en dan maar zien of ze de druk aan kunnen.

Je weet maar nooit...

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik hoor hem niet praten over Gabri, echt wel één van de topspelers op dit moment in de Eredivisie.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Komt ook door dat hij een soort van stille kracht is zoals Simons. Die zijn vrij ondergewaardeerd. Het publiek is vooral fan van creatieve spelers maar je hebt ook verdedigend ingestelde spelers nodig.

12. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Gabri is een harde werker die je inderdaad niet veel zit, maar erg veel werk verricht voor ajax. Inderdaad net zoals een Simons.

En persoonlijk vind ik dat Lurling de laatste wedstrijden erg sterk speelt. Afgelopen weekend niet bijzonder goed, maar de vorige keer tegen Ajax speelde die een erg sterke wedstrijd. Voor NAC een goede toevoeging in het elftal.

13. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Het nieuwe interview met Lurling is ook schitterend, een mooie dikke vinger naar de media.

De wedstrijd tegen ajax was een zeer leuke wedstrijd, alleen viel voor ons het resultaat een beetje tegen. Maarja zo worden we weer even met beide benen op de grond gezet en kun we nog vol gaan strijden voor een plaats bij de 1e vijf.

Eerst komt morgen natuurlijk de bekerwedstrijd. Quick boys uit, altijd lastig. Ik wilde er graag bij zijn, maar helaas waren binnen 3 kwartier alle 1200 kaarten al uitverkocht.

PSV'er De Jong stopt met voetballen
    Uitgegeven: 26 februari 2008 10:25
    Laatst gewijzigd: 26 februari 2008 10:26

EINDHOVEN - John de Jong stopt met voetballen. De middenvelder van PSV ziet vanwege aanhoudend blessureleed geen toekomst meer als profspeler. Dat heeft hij de leiding van de kampioen uit Eindhoven laten weten.

De dertigjarige De Jong speelde in maart 2005 voor het laatst een competitiewedstrijd voor PSV. Hij ontbrak sindsdien wegens knie- en spierblessures.

De middenvelder staat sinds de zomer van 2000 bij PSV onder contract. Hij begon zijn loopbaan bij ADO Den Haag en speelde ook nog voor FC Utrecht en Heerenveen. De leiding van PSV wil De Jong graag voor de club behouden.

De middenvelder heeft wel oren naar een commerciële functie bij de koploper van de eredivisie. Hij spreekt daar binnenkort verder over met algemeen directeur Jan Reker.

Zonde dat hij zo getroffen is door blessureleed, ik vond het altijd een hele goed voetballer. Jammer dat er zo een eind aan zn carriere komt, dat heeft hij zeker niet verdiend.

Laatst bewerkt: 26 feb 2008
  14. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Niemand verdiend het om te stoppen met voetballen door blessures. Ook nu afgelopen weekend met Eduardo, ik kan me gewoon niet voorstellen dat zoiets nog hersteld, laat staan voor top niveau. Wat betreft de Jong, ik von hem persoonlijk een leuke voetballer, ook wel goed eigenlijk. Hij schijnt ook 1 interland te hebben gespeeld. Maar dat weet ik niet meer zeker.

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Had toen hij speelde wel eens een belangrijke goal en toch de nodige assists. Jammer dat ie stopt, maar je zag het ook wel aankomen. Hopen dat hij behouden blijft voor de club, want mag hem wel. Denk dat hij wel wat kan toevoegen in de jeugd bijvoorbeeld.

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Begrijp het wel. Je kan na een bepaalde tijd zo zat worden van allemaal blessures dat je er gewoon geen zin meer in heb. Heb ik (naja misschien een slecht voorbeeld) zelf ook gehad. Liep meer dan een jaar te sukkelen met mijn complete rechterbeen. (Instabiele rechterknie trok meteen andere gedeeltes van mijn rechter mee in de malaise: lies, hamstrings, enkels). Toen heb ik zelf de stekker eruit getrokken.

17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    ergenst bewegend beeld van de Kopstoot van Pardo en het shirtje uitgooien voor ton lokhof?

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Arme KJH :eek:

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2008
  20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Met vlatko heb ik nog 2 jaar in het elftal gezeten. Goede speler met aardig wat snelheid.
    Mooi ook voor van der heijen. Ik hoop dat hij wat vaker de kans krijgt om te spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina