[TV] De Gouden Kooi stopt..

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Reckuuza, 3 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.026
    http://www.tien.tv/web/show/id=549031/langid=43/contentid=265554/dbid=7210/typeofpage=51230

Ik volg de Gouden Kooi echt heel lang, en ik ben stuk voor stuk fan van die mensen die er zitten/hebben gezeten. Menig mens hiero boeit t geen reet, maar ik vind t erg klote. De Gouden Kooi vond ik echt te meesterlijk. Ik volgde t altijd. En nu opeens, boem, weg.
    Ik ben toch heel erg benieuwd hoe de finale zal worden, want een persoon als Claire mag DGK dus nooit winnen, aangezien zij er maar kort in zit en een persoon als Brian al veel langer (525 dagen ongv.). Ik vind t iig klote, maar de kogel is toch echt door de kerk. De Gouden Kooi stopt.
    Goed nieuws voor de mensen die altijd al de Gouden Kooi haatten of er niks mee hadden maar slecht nieuws voor de mensen die er fan van waren, zoals ik.
    SVP geen reacties plaatsen met 'mooi, opzouten die zooi, stom programma', want daar heeft niemand wat aan. Discussieer hier hoe jij denkt hoe de finale zal worden.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2008
  2. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is deze uitzending geweest/te zien?

3. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik denk dat het er nu ook wat harder zal toe gaan voor de finale uberhaupt begint, denk dat er al een paar uitzijn tegen die tijd:) Nu hebben ze gewoon beetje zitten te chillen laatste tijd maar nu er zo'n finale aankomt moeten ze weer serieus het spel gaan spelen. Kvind het zelf geen probleem dat er is een einde aankomt aangezien het steeds slechter werd.

4. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik trouwens denk over de finale: het is 2008 Nederland. Dus ik denk dat we met ze alle mogen bellen voor onze favoriete goude kooi speler. En daarbij maken we met ze alle kans op een auto of vele andere prijzen. JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH

Vind het ergens wel jammer dat het stopt. Maar ben ook wel blij want dan houd ik wat meer tijd over :+

5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.026
    t zal wel stemmen worden idd. Hoe moet t anders?
    Maar t is nog niet in de uitzending te zien, wel op de site, die loopt namelijk 1,5 week voor ofzo met de serie die wordt uitgezonden.
    Nu ik er zo over terugdenk is t spel eig toch al dood. Dus breien ze er een eind aan.
    Ik bedoel kom op, als t normaal zo doorging zou Claire er mss uitgaan of Jaap, en dan heb je 2 koppels: Huub/Jaap,Huub/Claire, Brian/Amanda (die elkaar nooit wegstemmen)

6. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    maar kunnen ze nog steeds de gouden kooi zelf winnen of niet? Want ik zag ook staan dat ze allemaal zowieso naar huis gingen wat dus betekent dat niemand de villa wint?

7. SysanApse

SysanApse Guest

Inderdaad , zo maakt dit super zielige programma de meeste kijkers weer lekker om te sms'en en geld uit te besteden aan die crap.
    Argh ... ik word zo ziek van dat programma , kijken naar mensen die ruzieeën en neuken met iemand anders.
    Als iemand mij hier echt de lol van kan uitleggen , .... ?

Laag niveau

8. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het, wil die uitzending iig niet missen.

Misschien dat ze finale rondes kunnen doen die te maken hadden hebben met doorzettings vermogen.

Ik hoop overigens dat brian of jaap wint. Ben absoluut anti huub en clare.

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.026
    Ten eerste: ik heb vriendelijk gevraagd dit soort reacties niet te laten posten.
    Ten tweede: omfg kerel, er zit een focking knop op de afstandbediening, je hoeft er geeneens naar te kijken. Dit topic is alleen voor de fans, die er daadwerkelijk iets weten van t programma.
    Ten derde: hoef je dat dus ook niet te posten.
    Dus zou t lukken om je niveau wat omhoog te gooien?

@ Cybeln: iedereen heeft zijn fan en dat zijn voor mij Brian, Huub en Jaap. Die gun ik het ze. Als je de feiten bekijkt, moet Brian t eig winnen, die heeft er t langst ingezeten. Maar wel lame btw dat ze ook geeneens t huis meer krijgen. WTF.

10. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Echt een naaiactie van rtl dat ze nu niet meer het huis kunnen winnen:p Opzich wel grappig maar weet niet of ze dit zomaar kunnen doen?

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een naaistreek dat de winnaar dat huis niet krijgt :confused:

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    @ Reckuuza, bron van artikel?

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.026
  14. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    zo he, ze worden echt hard genaaid.
    Brian, Huub of Jaap mogen de hoofdprijs van mij winnen. De dames vond ik te weinig leuke dingen brengen, eerder ergernissen.

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zonde want was wel benieuwd hoe het spel zou verlopen met alleen 4 man. Dit programma is verneukt door de gast spelers en saaie inwoners zoals claire. Natasia had eigenlijk nooit weg mogen gaan :9 .

16. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien mogen ze allemaal wel op de laatste dag een wapen ter handen nemen en een deathmatch gaan houden!

Diegene die wint krijgt mijn eeuwige respect en voor de gesneuvelden een rechtvaardig einde!

Maar ff serieus, wat was het doel eigenlijk van dat programma? Niet negatief bedoelt, maar zat er een einddoel aan? Ik bedoel Big Brother was heel duidelijk, iedere week ging er iemand weg, maar wat is het doel bij de Gouden Kooi?

17. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zolang claire of amanda maar niet wint. amanda is mij te dom en claire te irritant naief. voor de rest benk wel benieuwd. :p

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.026
    Zo lang mogelijk uithouden in de villa. Dus alles wat je meemaakt daaro, zo lang mogelijk uithouden. Elke maand is er een ontslagronde en als iedereen voor is, wordt er iemand uit de villa weggestemd. Dan komt er geen vervanger.
    Als iemand vrijwillig de Kooi verlaat of door geweld of door t mollen van bijv. een camera (Dennis bijv.) dan komt er een vervanger voor die miljonair.
    De winnaar wint t huis (nu niet meer dus) en 1000 euro voor elke dag die hij heeft gezeten + een miljoen, min de boetes die hij/zij heeft gekregen.

19. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dat tikt lekker aan, een mille per dag! Ik had ook mee moeten doen! :9
    Maar dat huis wordt dus niet weggegeven? Maar de winnaar krijgt wel een miljoen...

Ik kan me ook niks anders bedenken dan dat mensen moeten stemmen... Want fysieke opdrachten zijn niet te doen, want dat is niet eerlijk denk ik...

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien iets met ex-Gouden kooi'ers ofzo? Is ook nogal populair bij dit soort series.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina