De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
  2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, cynisch bedoeld, vond het wel droog. Hij wordt inderdaad vrij hard geraakt ;) Was ook rood volgens mij. Wat een pecht heeft die gozer, zeg.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En ik ken Roy Ouwerkerk via m'n broertje, die weer een bevriend was met de broer van Roy :+

Klein wereldje... Is pas heel laat begonnen met keepen volgens mij.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dammit, wat een harde tackle op Robben. Hij heeft echt mazzel dat hij zijn been niet brak zoals Eduardo. Je ziet het ook gewoon bijna knappen. Bijna...

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Was te verwachten, hoe vinden jullie het ?

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben blij want dan is ie eindelijk weg bij Feyenoord :).

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee wat ik ervan moet denken. Feyenoord loopt niet super op het moment maar om dat nou helemaal aan Van Marwijk te wijten vind ik wat simpel. Ik wacht het maar af. Buiten EK's of WK's boeit me dat Oranje niet zo bijzonder veel dus ik zie het wel in 2010. :+

Iemand geen mooie actie foto van Siem de Jong met zijn prachtige aanname?

8. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    met de taktiek die hij gebruikt vind ik van wel, veel te defensief en afwachtend.

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Aan de andere kant heeft Feyenoord natuurlijk niet echt het materiaal om zwaar aanvallend de strijd aan te gaan. Makaay is de enige spits die recht van spreken heeft in de selectie. Dan heb je maar drie aanvallend ingestelde spelers: Slory, De Guzman en Hofs. Slory kan alleen hard rennen en Hofs is vaak geblesseerd. En met De Guzman weet je nooit wat je aan hem hebt. Ojah, en die Koraan met heimwee.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ahum: Bruins?

Grootste talent van Feyenoord die volgens mij gewoon achter Makaay gezet moet worden. Maargoed, dat ben ik...

Ik denk dat Van Marwijk weinig schuld heeft aan de huidige vorm van Feyenoord. Hij zet in ieder geval de poppetjes op de goede plek en heeft een rustige uitstraling. Denk dat hij het prima zou kunnen gaan doen bij het NL elftal. Al zie ik liever iemand als Foppe of Guus die echt een bepaalde chemie met het elftal krijgen, dan kun je namelijk tot grote hoogte stijgen en het beste uit jezelf halen als groep. En Van Marwijk is daar denk ik weer te afstandelijk voor.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2008
  11. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Een schande is het om zo'n matige bondscoach aan te stellen... had ik nog liever dat van basten wat langer bleef totdat er een fatsoenlijke bondscoach gevonden wordt.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oké dat is wel te zien. Maar ik hoor net zo vaak dat hij Dortmund zo goed heeft laten voetballen. Zelf weet ik daar niks van, nooit gevolgd.

Hij speelt inderdaad wel altijd met buitenspelers die middenvelders zijn, of iemand die geen buitenspeler is (goh, waar komt ons dat bekend van voor?), dus aanvallend heeft ie altijd alleen maar Makaay opstaan die de bal erin moet schieten. Ik denk dat wanneer Feyenoord een tweede goede spits heeft, ze heel anders kunnen voetballen. Dan kunnen De Guzman, Bruins, Hofs en Van Bronckhorst die bal eens kwijt.

13. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zomaar het vermoeden dat bert het niet lang gaat uithouden bij de knvb...

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ach, ik weet het allemaal nog niet met Van Marwijk. Gezien, en met alle respect, tegen wie we moeten spelen voor de kwalificatie moet ook Van Marwijk ons gewoon naar het WK loodsen. We hebben het spelersmateriaal. Wereldkampioen zit er niet in helaas met Bertje.

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie net dat Inter-Liverpool pas volgende week is, extra CL-avondje! Alleen jammer dat ze Real gaan uitzenden en zo'n beetje alle Nederlanders niet wedstrijdfit zijn..

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Robben weer flinke tijd eruit. =(

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Dus vandaag is er op tv Milan - Arsenal. Morgen Real - Roma en volgende week Dinsdag Inter - Liverpool en dan op de Woensdag ook weer een andere CL wedstrijd toch ?

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, volgende week woensdag niks. Inter-Liverpool moet volgende week omdat Inter en AC Milan allebei thuismoeten.

19. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Van Nistelrooy trouwens inzetbaar morgen, of is ie nog geblesseerd?

Laatst bewerkt: 4 mrt 2008
  20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die is geblesseerd helaas. Ik vrees het ergste voor Real morgen :'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina