Halo 3: Dutch Community Montage

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Xorta, 18 feb 2008.

  1. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet het een heel leuk idee van je. Heb misschien nog wel clip(s). Onderandere een Killtrocity met AR als dat voldoende is. *)
    Als ik een vid naar je stuur, zal ik ook wel even bijzetten hoe de kill is gegaan (Denk aan: Wapen, playlist etc)
    (Ik ga er geen miljoenen naar je sturen hoor) :)
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet wel een goede montage worden he
     
  3. nielzzzz

    nielzzzz Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel twee grappige bloopers, die zijn beide gefeatured op H3F Xleague tv dus denk dat ze wel grappig zijn. Ik recommend ze wel even naar je dan moet je maar even zien.

    Ik had ook een vette no scope headshot op iemand die een paarse lift inging maar helaas is die niet opgeslagen omdat ik de xbox had losgekoppeld :mad:
     
  4. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    ik stuur wel op
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  5. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Even mezelf quoten (uit de startpost):
    Wat je nu laat zien gaat eigenlijk nog een stap verder van wat NIET te bedoeling is: dat heel XBW al kan meekijken naar de clips.

    Besides dat, stuur gewoon op, ik bewaar hem, en wieweet...
    (Zoals ik ook al eerder schreef: ik meld niet direct of een clip goed- of afgekeurd is. Ik werk trouwens met een 'beoordelingsysteem' dat prima werkt om deze montage inhoudelijk geweldig te maken :9)
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2008
  6. JapyJapo

    JapyJapo Guest

    En wil het een beetje lukken xorta?
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vroeg ik me ook af...
     
  8. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ongeveer 50 clips binnen. Bedankt allemaal, maar het niveau wil ik omhoog hebben en dus wacht ik gewoon rustig verder... :)

    Ik beoordeel clips met sterren, van 1 ster tot 5. Het doel is een montage vol met 4 en 5 sterren clips. Om een indicatie te geven, ik heb:

    9x 1 ster clips
    24x 2 sterren clips
    18x 3 sterren clips
    2x 4 sterren clips
    0x 5 sterren clips

    Daarnaast bewaar ik ook wat bloopers:
    1x 2 ster
    3x 3 ster

    Ik doe het nu zo: 3 sterren clips komen ook in de montage, tenzij ik veel 4 en 5 sterren clips binnen krijg die er voor zorgen dat er geen plek meer is voor 3 sterren clips :). Nee ik ben niet TE streng. Als ik een montage zou maken van wat ik nu binnen heb... te slecht vergelijken met huidige h3 montages van een single speler!!

    Ik bewaar 1 en 2 sterren clips voorlopig, omdat ze in 3rd person of een ander perspectief wel erg vet kunnen zijn, en zijn dus te gebruiken voor intro/credits/tussenstukjes oid.

    Vraag niet om voorbeelden van wat nu een 1,2,3,4,5 sterren clip is: het zal er niet voor zorgen dat je opeens geniale pr0-acties maakt ;) Stuur gewoon op als je denkt dat het goed genoeg is.

    Hoelang ga ik nog wachten? Ligt aan jullie clips. Geef de moed niet op :+ Suc6!
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Shinato had wel een meesterlijk nieuwe clip :D
     
  10. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    heheh ja ik had hem gezien, ech gappig :D
    was denk alleen een message to all friends, dus niet bedoeld voor de montage... ff shinato dus lief aankijke en vragen ofdie er mshcien in mag :+ kom hem amper tegen op live maar hij zat op dit forum dacht ik... dus hierbij: ^^?

    ach het is mn eigen montage, kgooi hem er gewoon in als ik wil *). tenzij iemand ook zo'n filmpje weet te maken met 2 grenades die ook precies op de goede plek vliegen :+
     
  11. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal vanavond ook eens even kijken wat ik heb, zit vast wel wat leuks tussen.
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal morge extra mn best doen op triple noscopes.
     
  13. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Xorta, heb je ff gebombardeerd met een stuk of 7 clips en nog 1 paar bloopers:)
    Ben benieuwd wat je ervan vind, en van wie zijn de 4-sterren clips?
     
  14. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb best veel matches met mooie dingen er in opgeslagen, maar heb nog nauwelijks de mooie clips er uit gehaald.

    Zijn cross map sticks zonder verdere multikill oid ook al goed genoeg? Ik heb er nog een op sandtrap waarbij ik echt voor de stick ga, en het dan ook nog mooi lukt ook, ziet er wel tof uit:)
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er achter gekomen dat ik gwoon geen montage speler ben. Ik ging net 33 op 10 en toch is het beste wat ik kon was shinato uit de lift noscopen voor de double kill. :'-(
     
  16. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    hahah die game, wij echt super hard te kutten, en dan de heletijd die attilus met zijn serieuse calls van: LIFT SPAWN!!! ALLEMAAL DOOD JA SNEL PAK DE VLAG!!
    te mooi haha
     
  17. Towel

    Towel Guest

    Lol idd, was het die game airwave? Dan is het inderdaad geen montagewerk om naar huis over te schrijven:lol: Overigens snap ik wat je bedoeld: K zelf roep altijd wanneer ik snipe heb "tripple no scope let op" en dan gebeurt er hooguit een dubbele kill beatdown... Maar i kzeg altijd wie niet waagt wie niet wint.
     
  18. Xorta

    Xorta Reflex GT

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, bedankt! Kheb je nog een message gestuurd op xbl.

    Normaal wil ik niet inhoudelijk praten over ingezonden film clips, maar om toch wat duidelijker te zijn op het 'sterren geven'...
    Voor degene die Fear's overkill op ffa guardian met laatste kill quickscope hebben gezien heb ik het volgende te melden:

    Ik heb hem 4 sterren gegeven. Vooral door de ongelooflijke montagewaardige uitstraling van de laatste kill... een keihard quickscope met een 'Overkiiilll!!' op de achtergrond :9.
    Waarom niet 3 sterren?
    Ik heb meerdere inzendingen gehad van vergelijkbare acties, maar die zijn in Matchmaking gemaakt op bijv. Multi team, daarom gaf ik die clips maar 3 sterren. Deze clip was in custom game FFA met duidelijk FFA in de hoek staan. Als er MLG of FFA ofzo in de hoek staat, is deze gewoon gelijk meer waard omdat mensen dan weten dat er tegen goede spelers wordt gespeeld, en niet tegen Guest-players in Matchmaking. (dit stukje info vooral bedoeld voor de diehard matchmaking spelers ;))
    Waarom niet 5 sterren?
    Omdat de overkill ook bestond uit 2 'normale' kills (een beatdown en BR kill).

    Misschien handig om een beschrijving van de clip te geven voor degene die hem niet gezien hebben:
    Guardian FFA met totaal 6 spelers.
    Fear gaat met lift naar Snipe 3 (voor onbekenden op naamgeving van map area's: Snipe3 = de bovenste 'verdieping' van het gebouwtje waar sniper ligt). Fear BR'ed een reloadende speler die NET omkeert (en vlucht?) en beat hem down. Daarna maakt Fear een 4-shotter op iemand (double kill!) die probeerde te noscopen op hem (ze zijn op Snipe1-2). Fear pakt sniper, draait zich om richting Snipe2-3 en noscoped iemand op short range die net begon te schieten op hem (triple kill!). Fear loop door naar Snipe3 en quickscoped iemand long-range (dezelfde speler als zijn 2e kill van deze reeks) die van Geel2 naar top-mid springt (Overkill!!).

    Haha, grappig om zo een clip te beschrijven.



    Ik heb meerdere long-range stucks binnen gekregen, 1 daarvan is 3 sterren door de uitstraling (en ook omdat hij bedoeld was op diegene die gestickt wordt). Dus opsturen maar en afwachten :).
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  19. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    muahah goede spelers in die FFA hahaha, tss silencer, muahahaha te noob:D

    haha die beschrijving is wel te droog.
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja narrowsvlag. Maarja ik kon attilus niet horen dus dat scheelt al weer ;).
    Ik liep ook maar wat te kutten want je kunt toch niet normaal spelen met jullie met die onzin waar jullie het over hadden. Ik kon het niet volgen want iedereen prate door elkaar.
     

Deel Deze Pagina