Nice, bedankt! Kheb je nog een message gestuurd op xbl.
Normaal wil ik niet inhoudelijk praten over ingezonden film clips, maar om toch wat duidelijker te zijn op het 'sterren geven'...
Voor degene die Fear's overkill op ffa guardian met laatste kill quickscope hebben gezien heb ik het volgende te melden:
Ik heb hem 4 sterren gegeven. Vooral door de ongelooflijke montagewaardige uitstraling van de laatste kill... een keihard quickscope met een 'Overkiiilll!!' op de achtergrond
.
Waarom niet 3 sterren?
Ik heb meerdere inzendingen gehad van vergelijkbare acties, maar die zijn in Matchmaking gemaakt op bijv. Multi team, daarom gaf ik die clips maar 3 sterren. Deze clip was in custom game FFA met duidelijk FFA in de hoek staan. Als er MLG of FFA ofzo in de hoek staat, is deze gewoon gelijk meer waard omdat mensen dan weten dat er tegen goede spelers wordt gespeeld, en niet tegen Guest-players in Matchmaking. (dit stukje info vooral bedoeld voor de diehard matchmaking spelers
)
Waarom niet 5 sterren?
Omdat de overkill ook bestond uit 2 'normale' kills (een beatdown en BR kill).
Misschien handig om een beschrijving van de clip te geven voor degene die hem niet gezien hebben:
Guardian FFA met totaal 6 spelers.
Fear gaat met lift naar Snipe 3 (voor onbekenden op naamgeving van map area's: Snipe3 = de bovenste 'verdieping' van het gebouwtje waar sniper ligt). Fear BR'ed een reloadende speler die NET omkeert (en vlucht?) en beat hem down. Daarna maakt Fear een 4-shotter op iemand (double kill!) die probeerde te noscopen op hem (ze zijn op Snipe1-2). Fear pakt sniper, draait zich om richting Snipe2-3 en noscoped iemand op short range die net begon te schieten op hem (triple kill!). Fear loop door naar Snipe3 en quickscoped iemand long-range (dezelfde speler als zijn 2e kill van deze reeks) die van Geel2 naar top-mid springt (Overkill!!).
Haha, grappig om zo een clip te beschrijven.
Ik heb meerdere long-range stucks binnen gekregen, 1 daarvan is 3 sterren door de uitstraling (en ook omdat hij bedoeld was op diegene die gestickt wordt). Dus opsturen maar en afwachten
.
Klik om te vergroten...