[Anime] Bleach! [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    :D

    Werd tijd na 3 jaar!

    Over de ep:

    Vet! :D Dat gevecht tussen Ulq en Ichigo had langer moeten duren, meer van die krachtmetingen zou echt heerlijk zijn. Hehe, snap eigenlijk niet zo goed waarom Ichigo niet wat met z'n snelheid probeert. Wat als hij de krachten van zijn masker nou 's combineert met die enorme snelheid, vást nog sneller met zijn donkere kant enzo. Ook mooi hoe Ichigo z'n ban-kai nu released, in een keer de donkere kant. Heerlijk!

    En ik heb 't gevoel dat Orihime straks een of andere aanval doet die die twee ettertjes in een keer WEGVAAGD. Of iets dergelijks. :+
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Niet zo raar tegen willem 8).

    Nu ik er aan denk mijn uTorrent ook maar ff aanzetten ;).
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Raar of niet, Bleach downloaden is illegaal en dus ook tegen de regels van XBW ;).
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe kijk jij dan bleach? :+ (of welke anime serie dan maar ook?)
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Niet eigenlijk :+. Maar wat jezelf doet moet jij weten, maar zoals je ook zou moeten weten mag er op XBW niet over illegaal downloaden gepraat worden ;).
     
  6. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Tss, ben ik begonnen aan FMA waardoor ik eens twee afleveringen van Bleach mis....schijnen ze opeens super cool te zijn. Moet vaker niet kijken, I guess. Achja, kan ik mooi een uurtje Bleach inplannen komende week. :D
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :cool: gewoon over Bleach ouwehoeren, niet over hoe je eraan komt! Olé.

    Ga de ep zo kijken :)

    //edit; Toffe ep! Ichigo gaat eindelijk vanaf het begin al los ipv het eerst een uur te laten duren voordat hij een échte move maakt. Nice. Alleen Ulquiorra is (nu nog) way to much voor hem.

    Ik heb toevallig gelezen dat Ulq en Ichigo meer dan 1 keer gaan matten. Weet niet of het waar is, maar zo ja beloofd het wat voor de toekomst :D
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Doed 8)
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Renji moet trouwens echt een nieuwe Bankai kopen imo.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    :+
    Renji is imo echt een nutteloos karakter. Hij is zwak en irritant. Alleen als hij bij Urahara is, is hij grappig en dan komt het eigenlijk ook nog eens door Urahara :+.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Vette ep!! Ein-de-lijk!

    Enige karakter waar ik onderhand van baal is Renji. Ik vind nl hoe die getekend is echt super. Alleen zijn powers en bankai zijn matig at best. Verder:

    Ichigo ging heerlijk los. Hoe dat masker er daarna ook afbrokkelde! Ik had trouwens verwacht dat de aanval van Ulq door Nel geblokkeerd werd. Ik vraag me af wanneer hij zijn sleutelrol gaat vervullen. Want het ligt er drie dik bovenop dat hij dat gaat doen....of zij...wat is het eigenlijk? 8)
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het is een zij.
    En moest je me niet geloven, dan zal je het wel merken als ze haar sleutelrol gaat vervullen :+
     
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gewoon byakuya zien die renji red , wat een einde was dat geweest: Inplaats ishida`s arrow op het laatst. uit het niets op die uber kille stem: senbonzakura, scire gevolgd door een paar blaadjes, en dan : to be continued. Kan echt niet wachten op de volgende epp in ieder geval.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hé, niet bitche! :mad: Mag ik ook niet! :eek:

    ;)

    Neen, op zich zou dat zeker leuk geweest zijn, maar... Byakuya heeft een andere rol. En het zou ook wat vreemd zijn als Byakuya ff naar Heuco Mundo vliegt om Renji te redden? Als hij aan iemand nu een hekel moet hebben. :+
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Syazel mensen omg xD

    Was wel een leuke ep :)
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    was niet bitche ;) vond de ep nog steeds modder vet. Dit is puur mijn fantasie wat de ep helemaal briljant had gemaakt ;). Maar idd waarom ie renji zou moeten redden is me ook een raadsel. Maar hoe vet was t geweest ? :p
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Haha, dat 'hoe vet' gehalte was dan best hoog geweest! :D Maar dan hij had van mij in een keer ook die Szayel mogen pwnen. :+
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    :eek: Donderdag eind van de middag en ik heb nog niks over de nieuwe Bleach gelezen... Wazzup d'r mee?

    Ik download em nu in elk geval :)
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb 'm vanochtend al gezien, was bloed wezen prikken in het ziekenhuis en voelde me zo gaar dat ik naar huis gegaan ben.

    Toffe ep!

    In't kort:

    Abarai-Ishida tag battle! :D
    Grimmjow!
    Szayel!
    2 kutmeiden!

    win-win-win-win
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Vond de ep wel oké. Grimmjow had dat ene poppetje wel even naar de tering geblazen bleek wel toen Orihime 'm ging healen.. :cool: En de ondertiteling van "Dumb slut" was mooi en terecht ^^

    Verder beetje voorbereiding op een battle van Renji + Ishida vs. Szayel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina