De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Adré Wetzel zal van VVV naar ADO gaan.

Nja, beetje vreemd, maar hij houdt zich in elk geval aan de uitspraak eerder dit seizoen: 'Als Amrabat weg gaat vertrek ik ook.' ;)

Laatst bewerkt: 4 mrt 2008
  2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hoezo is dat vreemd? Wetzel is een Hagenees, zijn familie woont zelfs nog in Den Haag. Ik begrijp zelf wel heel goed waarom hij naar ADO gaat.

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ach, dat las ik ja. Ik had het alleen niet verwacht, eerder subtopper in de Eredivisie, nadat hij het zo aardig deed met VVV. Maarja hij wil het graag dus moet ie het vooral doen.

Ik hoop voor hem dat het niet gewoon een zooi blijft daar, en dat hij het een beetje kan verbeteren. Hij gaat als het goed is technisch manager worden met een veldtrainer onder hem.

4. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Tilburg Till I Die

Volgende week winnen we gewoon van Groningen en de week daarop tegen Heracles! Dan kunnen we nog Europa in!

Forza Tilburg!

5. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Helmond, Helmond, stilburg komt eraan, stilburg komt eraan, stilburg komt eraan.

3 gestolen punten en ze krijgen het weer hoog in hun bol daar.

Laatst bewerkt: 5 mrt 2008
  6. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    je moet na groningen tegen ajax;).. en op dat moment pakken wij de koppositie over dus lijkt me niet dat jullie europa nog in gaan\o/

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Komt me bekend voor |:-

8. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja want ik denk altijd dat mn club de hele wereld aankan als ze ergens 3 punten stelen.:b:

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Was wel een beetje te verwachten, gaat de laatste maanden echt super slecht.
    En het voetbal lijkt helemaal nergens op.
    Ben benieuwd aankomende vrijdag, Eindhoven thuis.

Mmmhzz...

Laatst bewerkt: 5 mrt 2008
  10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Per 1 April vertrekt Fontein ook bij Ajax! Van Basten moet er voor zorgen dat er gewoon wat nieuwe spelers komen. Ik zie in Ajax nieuwe hoop, ik denk dat Van Basten wel goed werk zal verrichten voor Ajax. Heel misschien kan ik dan eindelijk weer een beetje Ajax supporten!

11. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Maar is het nou zo dat zonder Fontein de deals met Aegon en Adidas misschien toch niet doorgaan?

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    nee contracten met aegon zijn al getekend, maar aegon heeft wel laten weten het niet bepaald leuk te vinden dat fontein wordt ontslagen.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht maar alleen gehoopt. :D

Ik las trouwens dat Van Basten genoeg ruimte krijgt om spelers te halen die hij goed vind, en hij gaat proberen contacten te leggen met AC Milan en Barcelona. Ben benieuwd hoe Ajax er volgend seizoen gaat uitzien. Het belooft weer een hoop net als met elke nieuwe trainer, nu maar zien of het daadwerkelijk gaat gebeuren.

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    AC Milan heeft weinig jonge spelers. Een Nesta die wil afbouwen dan misschien? :9 Of Pato die toch nog niet helemaal rijp is voor het niveau van AC Milan? :9

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja nja in de jeugd hebben ze bij AC heus wel wat lopen wat in de eredivisie ervaring op kan doen. Of zoals met Chelsea en PSV, dat er spelers door AC gehaald worden en bij Ajax mogen groeien. Iets in die richting. Maar ik denk dat je daar niet te veel van moet gaan verwachten, dan valt het alleen maar tegen straks. ;)

16. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    gourcuff misschien?

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk niet dat Milan iets voor Ajax heeft. Alleen Gourcuff zou misschien elders mogen rijpen maar waarschijnlijk staan ze die niet eens af voor verhuur omdat het de stand-in van Kaká is (en eigenlijk nog nooit wat heeft laten zien ook trouwens).

Laat ze zich liever richten op talenten uit Zuid-Amerika en Scandinavië i.p.v. samenwerkingsverbanden aan te gaan met grote clubs. Dan heb je alsnog geen reet aan die spelers omdat ze te allen tijde teruggehaald kunnen worden en je er geen geld aan verdient.

Gewoon zo autarkisch mogelijk proberen te blijven. We zijn geen Barça- of Milan (moet er niet aan denken, blergh...) B.

18. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Is aan de ene kant wel zo, maar iemand als Alex is toch wel een aardige bonus dacht ik zo als je zo'n samenwerkingsverband aangaat.. Maar we zullen zien. Dat ie de ruimte krijgt om goede spelers aan te trekken is goed en logisch nieuws, Ajax moet een heel ander aankoopbeleid gaan voeren, zoveel is duidelijk..

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Talenten als Alex krijg je alleen bij hele hoge uitzondering. 't Is dat het Chelsea betrof en hij nog niet in Engeland mocht spelen, anders was ie nooit gekomen.

20. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina