De Grote Voetbaldraad [Deel 16]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 dec 2007.

?

Wie gaat Europees kampioen worden?

1. Nederland

27,1%
  2. Frankrijk

6,3%
  3. Italië

23,6%
  4. Spanje

7,6%
  5. Tsjechië

3,5%
  6. Oostenrijk

1,4%
  7. Zwitserland

0,7%
  8. Polen

0,7%
  9. Portugal

3,5%
  10. Turkije

0,7%
  11. Kroatië

8,3%
  12. Rusland

2,1%
  13. Zweden

1,4%
  14. Griekenland

0,7%
  15. Roemenië

0,7%
  16. Duitsland

11,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    :)

Ik hoop dat het groot wordt uitgemeten, dat Ajax slecht in het nieuws komt. Verdienen ze ook als ze dit soort dingen gaan flikken.

Precies wat je zegt, Cruijf kwam....alle problemen weg! Wat hadden ze het goed in Amsterdam!

Twee weken later...:lol::lol:

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, lekker dan. 8) Gaat goed daar bij Ajax.
    Nou, daar gaat de ''verlosser'' weer. :lol:

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ach het doet ook zijn imago geen goed. Volgens mij durft hij gewoon weer zijn verantwoordelijkheid niet te nemen maar wel commentaar leveren op van alles en nog wat.

4. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het zal mij benieuwen of de wedstrijd PSV-Ajax wel doorgaat.
    Die "verwende-kereltjes" willen weer burgertjes pesten.
    Lijkt een beetje op het gedrag van een kleuter die zijn zin niet krijgt.
    Gewoon doen waarvoor je getekend hebt in je contract zoals iedere Nederlander behoort te doen.
    Slecht betaald?? Ander werk zoeken staat vrij.....
    Respect richting de politie is bij mij op het 0 punt aan beland.
    Dat ze maar eens boeven gaan vangen ipv de werkende/schoolgaande mensen de bankrekening leeg te roven voor 10 km te hard rijden.....

Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
  5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het is niet zozeer de schuld van de politie maar de laksheid van de regering en consorten. De regering kwam met het idee dat de politie een bepaald aantal boetes moet uitschrijven. Kom dan ook met het idee om hen extra geld te geven voor die moeite. Ik ben het ook oneens met de manier waarop de politie laat zien dat zij andere afspraken willen. Alleen moet je niet vergeten dat de echte oorzaak hier niet bij de politie zelf ligt. Zou wel ontzettend balen als we weer een voetbalweekend mislopen.

6. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo ligt de schuld bij de regering? Dat extra boetes uitdelen heeft toch niks te maken met de stakingen van de politie. Ze staken omdat ze 200 euro extra per maand willen verdienen, dan moeten ze maar ander werk gaan zoeken. Dat weet je als je agent wilt worden...

Heb totaal geen respect meer voor ze. En denk dat als ze de akties door zetten ze nog minder respect gaan krijgen van de burgers..

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    De regering verzint steeds nieuwe taken. Nieuwe taken betekend meer werk. Dan vind ik ook dat er recht komt op meer loon. Het is erg zwart wit om dan te zeggen dat ze maar een nieuwe baan moeten zoeken. Imo ziet de regering alleen maar eurotekens en zij vinden de indirecte gevolgen niet belangrijk. De politie is niet de enige die hier de dupe van zijn. Ook als je het bij andere beroepen gaat zoeken zie je dit. Door het WSNS van het minsterie hebben leraren ook veel meer werk voor hetzelfde loon. Dit zijn allemaal zaken die je niet kan voorspellen als een beroep gaat uitoefenen en dus moet je niet gaan zeggen dat je hierdoor maar een ander beroep moet gaan zoeken.

8. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    geen verantwoordelijkheid nemen? Hij heeft dus plannen om het jeugdbeleid rigoreus te veranderen, maar daar wil van Basten niet aan. Gek word ik van die eikel; eerst verneukt hij Oranje zul je zien dat hij vervolgens Ajax helemaal verpest|:-

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Had het van basten berichtje nog niet gelezen, dus dat wist ik niet. Maar dan nog.. hij zou het technisch beleid vormgeven, en het lijkt me dat van basten zich daar aan moet houden.

10. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het gedeeltelijk mee eens.
    Dat ze meer willen verdienen prima, ik zal de laatste zijn die zegt dat ze niet meer verdienen dan dat ze nu krijgen.
    Alleen door die publieksonvriendelijke actie's wordt ik alleen al misselijk als ik weer zo'n wagen zie rijden. Waarom moet dat altijd over de rug van de burgers?!
    De burgers worden al veel te vaak gedupeerd met onzin bekeuringen en meer van dat Gestapo gedrag.
    Ik werk al 4 jaar samen met de politie in mijn werk. Maar de kwaliteit wordt alleen maar slechter. (zeg maar gewoon ruk)
    Voorbeeld: Aanhouding verricht---> politie bellen--->45 minuten waren ze ter plaatse. wel mooi 45 minuten lopen borstelen met zo'n junkie.....
    En dan komen ze nu aan dat ze 200,- extra willen? 15%.
    En zo slecht is het salaris helemaal niet als je het opleidingsniveau vergelijkt....
    Eerst boeven vangen daarna zeuren om meer centjes.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
  11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Cruijff weg bij Ajax. De verlosser, el Salvador. Ach het was wel te verwachten. Meneer Cruijff gaat liever weer in z'n invoren torentje in Barcalona zitten.

Tuurlijk mischien had die wel een mooi rigoreus plan geschreven. Maar dan na een verschil vn mening meteen je spullen weer pakken vind ik toch wel weer erg lafjes en erg Cruijffs.

Ooohw ja en ik geef bassie groot gelijk dat hij het eerst even wil aankijken en het dan zelf aanpakken. Heb ook dan ook het volste vertouwen in hem en denk dat het allemaal wel goed gaat komen. En nederlands elftal verneukt?? Wat hebben al die topcoaches nu dan allemaal laten zien bij het nederlands elftal??

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Damn, als PSV - Ajax morgen niet doorgaat.. Dat zou echt flink balen zijn..

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Publieksvriendelijk = niet supportersvriendelijk.

Echt, ik begin dat gezeik zo zat te worden met de politie.

14. jordy89

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het ook echt klote vinden, en denk dat de haat alleen maar toeneemt.

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als je al ziet wat er jaarlijks allemaal al gebeurd bij het ontvangstcomité bij de Klassieker, en dat keer tien. Dan zit je wel in de buurt;)

En trouwens nog over Cruijff. Historisch gezien (zeg maar ca. 2000 jaar geleden) kwam de Verlosser ook terug, maar was er ook weer snel vandoor:cool:

Laatst bewerkt: 8 mrt 2008
  16. jordy89

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja zeker, maar heel erg vinden ze het niet om even te rammen...

17. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe,maar die van 2000 jaar geleden had wel 11 apostelen én Judas...
    En Cruijff heeft géén 11 apostelen,maar blijkbaar wel één judas...:lol::lol:

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Naja, misschien gaat van Basten eerst zijn eigen ideeën uitvoeren en dat daarna Cruijff terugkomt..

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    wuhahah, das een goeie om mee wakker te worden :lol::lol: zo op deze zonnige zaterdag:9

20. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, AZ-Feyenoord gaat weer niet door.. Niet te geloven dit. Zou raar zijn als PSV-Ajax wel doorgaat maar we blijven hopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina