Freelance is rond de 20 euro per uur wel een mooi uurloon (als ik het zo van medestudenten hoor). Sommigen vragen ook meer, rond de €40,-
Ik denk dat het net is hoe ver al je bent. Als klanten zien dat je verder denkt dan wat hun van je vragen, goede eindproducten opleverd kun je wel hoger dan €20,- lijkt me.
Ik vraag nu zelf ook nog rond de €10,- per uur, maar dat zijn dan ook gewoon kleine opdrachtjes voor kennissen en niet officieel. Dan vind ik ook niet dat je veel kan vragen.
Voor parttime bij een bedrijf weet ik even niet zeker wat ik voor prijzen ik gehoord heb, maar heb je al een indicatie van het bedrijf gekregen?
Volgens mij is startersloon als je bent afgestudeerd rond de €2200,- bij een volledige werkweek..
Maar dat zou ik nog even rond kunnen vragen, werkt er bij mij ook eentje part time bij een bedijrf. Alleen is die al een stop hoger, die is meteen maar projectleiding etc. gaan doen daar
Kreeg daar van hem ook een baan aangeboden, ik weet alleen nog niet zeker of ik het zal doen.
Wel leuk natuurlijk, maar is toch lastig met schooldagen te combineren. Zal dan 1 dag in de week worden en 's avonds misschien wat uurtjes.
Daarnaast volgend studiejaar ook stage.
Klik om te vergroten...