Helemaal mee eens. Cruijff heeft iets in zijn hoofd, en krijgt blijkbaar niet iedereen daarin mee. En weg is hij. Cruijff wil blijkbaar niets weten van onderhandelen of een middenweg vinden. Het is zijn manier of helemaal niks, vind hij. Nogal kinderachtig.
Ja nja nu hoor en lees ik ook overal dat Cruijff begint met de jeugdopleiding, maar het kan net zo goed zijn dat Cruijff wat ideeën deelde, dat dit met de jeugdopleiding er 1 van is en daar tegenspraak in kreeg. Ik heb niet het idee dat Cruijff nu meteen na zijn eerste idee weg is. Van de week kwam ook naar buiten dat Cruijff Leo van Wijk als algemeen directeur wilde aanstellen. Dus ook daar is hij bezig mee geweest.
Waar ik overigens Ton Ojers gelijk in moet geven, is dat Ajax toch wel weer gefaald heeft deze week. Cruijff predikte rust in het begin van de week, en wat hebben we gehad? Van Basten gepresenteerd, een ontslag van de algemeen directeur, dit conflict tussen Van Basten en Cruijff, Koster die zondag in een spagaat zit omdat hij volgend seizoen naar PSV gaat. Nee, echt lekker rustig in aanloop na de wedstrijd die het kampioenschap gaat bepalen.
Laatst bewerkt: 8 mrt 2008